17 April 2013

Calon PKR Tambun Kantoi Menipu...


Ketua Srikandi PKR, Siti Aishah Shaik Ismail yang turut menjadi calon PKR Tambun semalam menyerlahkan sifat penipunya di hadapan lebih kurang 3,000 orang di dalam satu ceramah di Perak. 

Ingatkan hanya Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dan pemimpin-pemimpin atasan PKR sahaja yang gemar penipu rupanya pemimpin bawahan PKR juga semuanya mempunyai karektor yang sama.  Mereka mampu menipu hidup-hidup, sehingga kelihatan seolah-olah mereka sendiri benar-benar percaya dengan penipuan mereka.  Bukan mudah untuk menipu dengan muka selamba kecuali ia telah lama diamalkan dan sudah menjadi cara hidup mereka. 

Malangnya, walaupun mereka gemar menipu tetapi penipuan mereka tidak berkualiti.  Sepertimana Nurul Izzah yang terserlah kebodohan dalam setiap penipuan, begitulah juga dengan Siti Aishah. 

Antaranya hujah atau penipuan Siti Aishah di dalam ceramah tersebut ialah:

Isu Lahad Datu juga cuba diputar-belit oleh Siti Aishah, kononnya gambar Anwar dengan Misuari yang tersebar adalah gambar lama tahun 1997 atas satu lawatan rasmi.  Walhal, ia adalah gambar terbaru yang tersebar melalui pendedahan pihak risikan.   

Pelik, Siti Aishah juga bagaikan cuba membela Nur Misuari dan menggambarkan seolah-olah Nur Misuari tidak terlibat dalam insiden Lahad Datu.  Kononnya Lahad Datu adalah tanggunjawab Sultan Sulu. 

Hakikatnya, seluruh dunia telah menyaksikan kenyataan Nur Misuari yang turut mengancam Malaysia melalui insiden Lahad Datu.  Malah ramai pengganas yang tertangkap dan terkorban telah dibuktikan sebagai orang-orang Nur Misuari, atau MNLF.  

Tidak cukup dnegan itu, Siti Aishah berbohong lagi konon Sultan Sulu dijemput ke Persidangan Agong UMNO 2012 maka itulah buktinya bahawa UMNO terlibat dalam insiden Lahad Datu.   Apa nak dikata…kata orang, nak menipu pun biarlah berilmu jika tidak tentu akan digelakkan orang sepertimana yang berlaku pada Nurul Izzah yang ingin sangat menipu tentang pasukan keselamatan negara tetapi tidak tahu apa-apa. 

Untuk pengetahuan Siti Aishah, yang dijemput ke persidangan UMNO bukan Sultan Sulu, tetapi Al-Haj Murad Ebrahim, iaitu Pengerusi MILF kerana Malaysia terlibat dalam membantu proses keamanan antara MILF dengan kerajaan Filipina.  Apakah Siti Aishah tahu perbezaan antara MNLF dan MILF?   Tidak mustahil pemimpin PKR ini tidak tahu kerana dia bodoh dan suka menipu...

koleksi penipuan calon pkr tambun, klik sini & sini

7 comments:

Langsi said...

Dah... bersusun-susun pulak yang nak nyeberang, kapal dah nak KARAM Yop!

Layari link ini...
http://www.malaysiakini.com/news/227036

Tanya sama air... apa sebab kocak
Nanti jawab air... UMNgOk yg goncang!

Tanya sama calon... apa sebab protes
Sebab pilih kroni... rakyat gigit jari!

Anonymous said...

GEli ketiak aku baca.... Cut n paste meloyakini pulak tu.. Calon fuckatan bersepah kroni... Penuh dgn kaki seks..

asifadio said...

Aku org tambun... tmn desa tambun.. ape yg aku perati, tak mungkin ler pkr nak menang sebb sini mmg kubu husni... bye bye aishah

Langsi said...

Wei...GAP...tolong wei!

Layari link ini... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/04/video-pemberontakan-pemimpin-pemimpin.html

Ni ade org dari UMNgOk Be-eNd teriak kuat sangat pasal tak tercalon... awat TokNajisNazak tak pakat2 dgn dia? Pi la pujuk...bagi Sejuta-dua ka, apa punya kedekot TokNajisNazak hang!

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
Muahahahahahahahahaha...........!

Langsi said...

Anon Geli Ketiak (berkurap tu...),

Isu dia bukan cut n paste... the gist is ...layari link tu. Aku dah paste hat baru, kat atas...siap ade video clip lagi.

Layari la dgn berlapang dada...
(jgn plak bukak buah dada...!)
Muahahahahahahahahaha......

Anonymous said...

Hahahahahaha.. Kesian tengok golongan pembela liwat dan zina yakni pencacai tegar balaci upahan atau tanpa upah buat kenyataan2 umpama tak sekolah..malaysiakini?aduiiii..umngok??aduiii...kesian tgk korang2 ni yg masih buta hati buta otak..realiti sekarang rakyat marhaen majoritinya sokong dan akan undi BN dan majoriti 2/3 adalah milik BN maka sedarlah korang semua usaha jahat korang hanya sia2 dan hanya beroleh dosa2 fitnah dan dosa2 perosak masyarakat..tak percaya ke 2/3 utk BN?tunggu 5 Mei nanti lah..hahahahahahahaha..hidup berbahagialah korang semua dalam fantasi Anwar Ibrahim dan fantasi tok guru politik Nik Azizi sesat yg suka amik gambar sambil nangis2 dan suka berposing sambil sembahyang bawah pokok..aduiii..kuat gila tu solat pong nk riak2 ujub bongkak demi nak raij sokongan undi..aduiiii..
-ANTI LIWAT & ZINA / ANTI LACUR AGAMA

Abg Ben said...

Benaaarrr... Aku yg dok kat Bota ni pun tau kekuatan & kerja buat Dato Seri Husni Hanadzlah, mmg takde harapan le PAS or PKR nak jual ubat kat sana, kalo nk nk jual limau bali pun belum tentu laku...kehkehkeh :-)