Confirm Mahfuz Bakal Menteri Kewangan Malaysia...


Mahfuz Omar mengkritik Datuk Mukhriz Mahathir sebagai seorang yang tidak memahami ekonomi apabila berjanji dengan mengatakan berbilion ringgit akan dibawa masuk jika Barisan Nasional (BN) memerintah semula negeri Kedah.

naib presiden PAS itu berkata negeri Kedah antara negeri yang paling banyak menarik pelabur berbanding negeri lain dan sepanjang pemerintahan kerajaan PAS berbilion pelaburan masuk dan ribuan peluang pekerjaan disediakan.

“Otak orang kampung pun lebih baik daripada otak Mukhriz ini.

“Saya rasa orang kampung di Lana Bulu dan Ceruk Ketiak pun lagi pandai daripada Mukhriz ini,” kata Mahfuz, merujuk kepada penduduk pendalaman di Jerlun, kawasan Parlimen Mukhriz.

Menurut Mahfuz lagi, pelaburan di Kedah sejak kerajaan PAS memerintah pada 2008 sentiasa mencecah berbilion ringgit malahan pada tahun 2011 sahaja pelaburan yang dicatat mencecah RM6.14 bilion dan muncul negeri kelima terbaik seluruh Malaysia.

komen aku: lihat bertapa hebatnya mahfuz bagi komen pasal ekonomi negeri kedah, komen dia mengalahkan gabenor bank negara atau menteri kewangan, weii bahalul kalau kerajaan kedah hebat mentadbir ekonomi tak de la hutan di tasik pedu tu gondol, lagi satu, kalau betul banyak pelabur masuk di kedah, kenapa kerajaan negeri tak mampu nak bayar gaji kakitangan awam (KCS)....

Comments

Anonymous said…
hahahaha....org semua tau dah mafuz bapak kepada bangang...spm pun tak lulus..ckp byk lak lg
Unknown said…
sarawak gondol siap kantoi ag...xdepun heboh!..
Anonymous said…
betul ke YB mafuz tak pass SPM???
sila confirm!

mukriz ni dpt jd Timbalan memteri pasai Dr mahatir yg PAKSA PM lantik dia!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID