Breaking News
Loading...
April 19, 2013

Info Post
Sesak persekitaran PWTC hari ini berikutan pelancaran Jaringan Wanita Ibu Tunggal Malaysia (Juwita) oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Dewan Merdeka tempat program diadakan luar dalam penuh dibanjiri kira-kira 13,000 ahli Juwita dari seluruh negara.

Najib dalam ucapannya berkata ibu tunggal yang berdaftar kini layak menerima kad diskaun yang membolehkan barangan dibeli dengan diskaun 5 peratus hingga 50 peratus, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menurut Najib, kad diskaun itu memboleh ibu tunggal membeli barangan dengan harga diskaun di kedai-kedai terpilih.

Skim insurans ibu tunggal, kata Najib, bersedia menimbangkannya kerana kosnya sekitar RM 12 juta setahun.

"Selaku kerajaan sementara saya tidak boleh buat keputusan tetapi jika menang dalam pilihan raya kita akan melaksanakannya," katanya.

Sumber berita: Agenda Daily


















5 comments:

Anonymous said...

terbaikk...

Anonymous said...

i like juta kalixxxxx

Langsi said...

Dalam keadaan nyawa dah kat hujung halkum...jangan kan ibu tunggal, ibu pada TUNGGUL pun TokNajisNazak akan bagi sumbangan!

Baru nak bukak mulut je... dlm keadaan nazak pun TokNajisNazak pasti bagi!

Minta la woi.... mintak lagi... tobat lahom aku tak hingin sumbangan dari UMNgOk Be-eNd yg dah nazak ni...

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!

kotasinga said...

langsi yalah manusia harus di kutuk hingga akhir zaman......langsi binatang yang tidak tahu apa erti SUYKUR

Anonymous said...

Bukan Pak Nik Ajis dgn Al Liwati ke yang tengah nazak sekarang ni? ;)