Breaking News
Loading...
April 9, 2013

Info Post

Kenyataan bangang tahap longkang nik ajis baru-baru ini "umno buat masjid bukan sebab islam, tapi sebab nak jadi kontraktor" 

Terima kasih nik ajis, kerana kamu telah menyerlahkan kebodohan kamu di hadapan pengundi, nasib baiklah dia keluarkan kenyataan ini dekat-dekat pilihanraya kalau di cakap macam nie tujuh bulan lepas, tak de modal aku nak maki nik ajis...

Babi pun tak gile macam nik ajis...

7 comments:

Anonymous said...

ini bukan ulama tapi pukimak

Anonymous said...

PAS bina gereja or tokong ikut islam kot sbb mereka tak bina masjid,nik aziz patut dinyahkan dr muka bumi malaysia

Far Lungeng said...

Siapa yg gelar dia ulamak? Apa jasa dia dlm memartabatkan Islam di Negara ini sehingga terkenal diserata dunia. Tidak sebesar kuman pun jasa dia. Berapa banyak buku ilmiah yg beliau hasilkan yg menjadi rujukan para ilmuan. Hampeh. Jasa dia hanya mengeluarkan fatwa yg mana orang yg mahir bab haid dan nifas pun boleh buat.Tidak apa klau dia mengangkat kebaikan diri sendiri tapi jangan mengata dan menghina saudara Islam lain hanya kerana mereka tidak sokong PAS. (Parti Ajaran Sesat). Dia telah melantik dirinya mengantikan tugas malaikat yg mencatat dosa pahala. Semaikn dekat pilhanraya semakin baidap mulut beliau. Perasan atau tidak tiada seorangpun yg bergelar ulamak dlm PAS yg bertindak mengulas dan menyokong fatwa beliau. Kenapa Ustaz Haron Din tidak mengulas fatwa beliau. Beliau adalah hafiz dan tentu lagi tinggi ilmunya dari Nik Aziz. Beliau berseorangan. Adakah ulamak yg lain takut atau buat tak tahu? Sekurang-kurangnya ulaslah sikit fatwa beliau yg melalut tu. Maknanya diaorang pun tahu ini dah kes nyanyuk. Memang nyanyuk

Anonymous said...

muka si-tua kutuk haramjadah dah serupa bangkai.

Anonymous said...

PAS ada ulamak ke??

Anonymous said...

Pas bukan Agama. Agama bukan Pas.
Nabi Muhammad saja teramat istimewa.

Manusia biasa akan di uji dengan bermacam TA.

MahkoTA.
TAhkTA.
HarTA
WaniTA
KereTA
TAnah
TAwadukkan
TAkwaan
CinTA.
KehebaTAn peTAh.
Nik Aziz manusia biasa.
Orang KelanTAn kerja KL amat selesa dan tidak di uji dengan Air Tanah balak dan semua orang kelanTAn di KL rasa hebat lah 1Malaysia.
TAkiah.Tinggal Di KL dapat kontrak.
Balik Ke KelanTA teTAp undi pangkah bule.
TAkiah.
Hebat lah kiTA semua
arjuna waspada
changkat lobak.

Anonymous said...

Umno BN ada ulamak ka???lu org suma pukimak emak korang..BN(BONTOT NAJIB)