Breaking News
Loading...
April 5, 2013

Info Post
Ustaz taib azamuddin yang lantang menempelak parasit dalam pas kerana membenarkan kristian menggunakan kalimah Allah sewaktu perbahasan dalam parlimen namanya di gugurkan dari menjadi calon pas parlimen baling...

Alasan bodoh yang pas berikan ialah, taib azamuddin tak sihat, satu alasan yang cukup dengkal, kalau nak di ikut status kesihatan, nik ajis juga banyak penyakit, tapi kenapa masih di kekalkan? hadi awang pun tak sihat, ada sakit jantung, tapi masih di beri peluang untuk bertanding dalam pru akan datang...

Mungkin akan ada yang kata, haron din pun pertahan kalimah Allah tapi kenapa pas bagi peluang pada dia, jawapan aku, haron din tu timbalan murshidul am, jadi pas terpaksa bagi muka dekat dia untuk bertanding, kalau haron din sama level macam taib azamuddin sudah tentu haron din pun di singkirkan...

4 comments:

Anonymous said...

Aku pun sokong UMNO gak tapi jgnlaa sampai buat kesimpulan gitu bro....Ustaz Taib Azamuddin ada masalah kesihatan...Kerap masuk ward..

Malaysian Cybertrooper said...

Allah dalam bentuk apa sekalipun tidak boleh digunapakai oleh Kristian walaupun dikatakan dalam bentuk rububiah kerana dalam fahaman Kristian, tuhan adalah dalam bentuk "trinity" iaitu 3 dalam 1. Ada Tuhan Bapa, Tuhan Anak dan Roh Suci. Kalau diberi pengizinan untuk pakai maka secara otomatik kita dah membenarkan penyukutukan Allah. Sedangkan firman Allah menyebut "Qul HuaAllahu Ahad" - KATAKAN Allah itu satu.

Wallahuallam!

Langsi said...

BaNgang dan BeNgap puak2 UMNgOk Be-eNd ni... Ustaz Taib tu kene stroke la BoNgok!

Anonymous said...

awak le bongok dengar kelentong orang..ustad Taib tu sehat je..n.ajis tu yg selalu turun naik hospital..bongok