"Mereka tidak tahu apa pun berkenaan kewangan negara. Sebab itu mereka buat manifesto agak bodoh." Tun Mahathir

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menyifatkan Manifesto Barisan Nasional (BN) yang dilancarkan malam tadi mampu menidakkan manifesto yang ditawarkan oleh pembangkang.

Menurut beliau, manifesto yang dilancarkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak itu bukan sahaja tepat pada masanya tetapi jauh lebih baik berbanding manifesto pembangkang yang berupa khayalan dan merugikan negara.

"Nampak parti lawan tidak tahu apa pun berkenaan kewangan negara. Sebab itu mereka buat manifesto agak bodoh.

"Sebab itu jika manifesto pembangkang dilaksanakan negara akan mengalami kerugian," katanya selepas Perhimpunan Janji 1Malaysia dan pelancaran Manifesto BN di Stadium Putra Bukit Jalil, di sini malam tadi. - UTUSAN ONLINE


























Comments

Anonymous said…
saya pulak telah bersara dari sokong Pas dan pkr... Vote for BN...
Anonymous said…
eloklah lah tu KPPUMNOBDUMNO, hasutlah anak-anak muda melayu kempen untuk dap,pkr dan pas. KEPALA HOTAK HANG LAH BRO, MANUSIA BANGSAT TAK RETI DI UNTONG.
MK IV said…
Maka dengan suka cita det umumkan komen kumpulan pemuda dan puteri akan di remove kan kerana itu bukan komen tapi spam....
Yazeed Muhammad said…
HANYA....CUMA ada SATU ( ONE ) dalam dunia ( in the world ) sebuah pertubuhan MELAYU ( Malays ) .Ianya adalah UMNO ( United Malay National Organization )

Tiada duanya....Tidak ada yang lain.
Kepada orang Melayu yang WARAS, fikir2kan lah.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID