Breaking News
Loading...
April 10, 2013

7 comments:

Langsi said...

Tak mungkin... mananye berteloq si NajisNazak nak umum calon!

Sebaik je si NajisNazak umum calon maka akan bertempio la puak2 UMNgOk Be-eNd mencari bahan untuk cah keting! Meraong-meratap-merayu la mike-mike yg tak tersenarai... msg2 bersusun tunggu giliran nak panjat pokok - terjun bunuh diri!

Terpaksa la pulak puak2 KATAK berebut gi IKEA atau COURTS sbb teringin sgt kerusi! Yg dengki kat KATAK terpilih...mula la cari ular nak suruh makan katak...

Gi la gamaknye crite puak2 UMNgOk Be-eNd ni...

ABU - Asalkan Bukan UMNgOk...Be-eNd!
ABU - Anything But UMNgOk...Be-eNd!
ABCD - Asalkan Bukan Calon Dacing!

Pembubaran Parlimen hari RABU...
RABU - Rakyat Akan Buang UMNgOk!
Kalo PRU13 jatuh hari SABTU...
SABTU - Saya Akan Buang Terus UMNgOk!

Tapi PRU13 konpom pada hari AHAD!
AHAD - Alamat HANCUR Ahli Dacing!

Muahahahahahahahahahahahaha.....!

Anonymous said...

Apa yg ko merepek ni sial...aku ghasa ko ni dah gila sawan babi dah sbb pungkoq ko tu dah berkunyit ditoron puak haram tu..

Anonymous said...

Lps pilihanraya, ko ngan puak² bingai ko yg berotak telur pun berkumpul la kt dataran merdeka.. Buat lg perhimpunan bersih... Kata pilihanraya tak bersih..
(Pasal sebelum nie anwar al-juburi ngan nik najis kata kononnyer pakatan haram akan menang besar, pasti menang besar.)

Kesihan ko... Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑɑº°˚˚˚°º

Anonymous said...

Langsi,

Boleh kiranye aku tumpang gelak sambil guling2 tak?

Muahahahahahahahahahaha...!!!!!!!

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/

SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

Anonymous said...

Langsi..kau ni anak siapa nih? Aku harap kau makan apa yg kau katakan tu. InsyaAllah BN akan menang..aku takkan pangkah pas atau pkr sampai mati.

Anonymous said...

Jangan plak nanti nko mati dulu sebelum sempat pangkah 5hb Mei nanti!