PAP Singapore Sediakan 7 Bas & Duit Minyak Untuk Cina Malaysia Balik Mengundi DAP...


1) Ada satu maklumat yang mengejutkan daripada kenalan yang bekerja di Singapura dan juga merupakan antara orang kuat Parti PAP.

2) Beliau telah mendedahkan (scara sengaja atau tidak) bahawa Kerajaan Singapura telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan Singapura juga akan memberikan elaun minyak khas.

3) Keistimewaan ini hanya diberikan kepada w/neg Malaysia berbangsa Cina akan pulang untuk mengundi DAP khasnya di Johor.

4) Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen.

Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

5) Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

6) Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

7) Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia.
Bersedialah atas segala kemungkinan yang berlaku. Kita tak pasti lagi apa rancangan Singapura. Bersedialah...

Boleh baca kenyataan di tweet handle @ngehkooham
Member of Parliament Beruas & State Assemblyman of Sitiawan,DAP
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Anonymous said…
sial punya cina pap dan dap
Anonymous said…
Walaupun sg dah ada newater...sg sgt perlu konsesi bekalan air sedia ada disambung tanpa had selagi ada bulan dan matahari...selain tu SG nak fully control Malaysia...kan sg kuat kiasu...
Anonymous said…
hapuskan semua SEKOLAH CINA !!!!
Anonymous said…
Tadi tengahari di Tampines MRT,cina merempat gantung poster kat diri mereka memujuk rakyat cina Malaysia balik mengundi. Aku nak ambik gambar, isteri aku halang takut bergaduh nanti. "Sial punya cina merempat curi kerja anak Melayu Temasek.

Ikhlas dari
Anak Melayu Singapura,
Kahar bin Adam
Anonymous said…
yekee..patutle najib selalu turun singapore..siap nak wat high speed train dari KL ke Singapore,,nasib baik baru buat kalu..tak x yah le orang malaysia kat singapore balik bas gan tambang PAP ye tak?lawak siot!!
Langsi said…
UMNgOk Be-eNd pertahankan Islam ke???

Bukan setakat berkawan dgn Cina MCA, India MIC...bergaul dgn PPP, GERAKAN, IPF, Kristian PBS, UPKO, URKO...!!!

Bukan tu aje... dlm UMNgOk Be-eNd keahiannya dah ade segala Dusun Kristian, Bajau, Suluq; Sino-Kadazan Kristian...mempertahankan Islam KEPALA BAPAK nko!

Nak pertahankan kalimah ALLAH kat Semenanjung je... kat Sabah Sarawak kenape taknak dibantah, malah dibenarkan guna ALLAH dlm bible Melayu! ...demi hayat UMNgOk Be-eNd yg dah hujung halkum!
Langsi said…
Wei BaNgang...bila TokNajisNazak nak umum calon???

Dulu nak bubar Parlimen tak jumpa tarikh...skrg nak umum calon tak jumpa nama plak ke???

Takut bile umum je maka pesta cah keting bermula...cakar-mencakar mengila...boikot-memboikot merebak!

Calon winnable bertukar jadi calon With-No-Ball...! Tak sabo nak tunggu UMNgOk Be-eNd bungkuih... tumpo YOP...tumpo!
Anonymous said…
Aku hrp sgt Kjaan jgn la berlebih2 nk joint venture dgn komunis singapork niii...dia org ni beragenda..bukan ikhlas bersetiakawan dgn jiran...Ngape la kita sibuk2 sgt nk buat keretapi laju dgn singapork? Mudah sgt bgi kemudahan mrk kluar msuk & senang2 boleh beli harta@memiliki rumah di Msia!! Dah la berlagak mcm samseng jlnraya kt Msia ni mcm moyang dia punya!!! Hrp Kjaan sedar skit...jgn asyik ingat nak maju & keuntungan saja...hingga tidak sensitif langsung sgala tindaktanduk & campurtangan singapork dlm politik negara kita???? Kita je yg berusaha menjaga hati jiran konon.....sdgkan pihak mrk hampeeehhh....tak pedulipun!!! Jgn la terhegeh2 sgt kt singapork ni!!!

Anonymous said…
Bila la nak mampos cina komunis ni????
Anonymous said…
Anon 7.24...memang patut di SIAL & CELAKA kan puak rasis ni....pasal tamak & kurang hajar lky la singapore terpisah dr malaysia...umat melayu Islam singapore dinafikan hak2 tertentu...itulah yg cuba dilakukan oleh suku sakat dia di negara ini...untuk menjatuhkan kerajaan sediada agar dap dpt berkuasa sepenuhnya! Tapi tragis sungguh...ia disokong pulak oleh melayu Islam di Malaysia yg dungu kufur nikmat yg tak tahu bersyukur!!
Anonymous said…
KALAU BENARLAH APA YANG DIUSAHAKAN OLEH PAP, BANTAHAN PERLU DILAKUKAN MELALUI KEMENTERIAN LUAR. JANGAN BIARKAN BEGITU SAHAJA, BUAT BANTAHAN, JANGAN DIAM SAHAJA. DARI SEGI DIPLOMASI SINGAPURA SENTIASA MEMBUAT BANTAHAN KEPADA KERAJAAN MALAYSIA WALAUPUN ISUNYA KECIL. JANGAN LUPA INI MERUPAKAN REKOD DAN MENJADI SEBAHAGIAN DATA YANG AKAN DAPAT DIGUNAKAN DIMASA AKAN DATANG. SEBAB ITULAH MEREKA BOLEH MENANG DALAM KES PULAU BATU PUTIH KERANA MEREKA SENTIASA MENYEDIAKAN REKOD PENTADBIRAN DAN DIPLOMASI YANG UP TODATE, SEDANGKAN MALAYSIA KALAU SINGAPURA MENCEROBOH UDARA PUN BUAT TAK TAHU JER. BE CAREFUL DENGAN YAHUDI DI SELATAN TANAH AIR KITA INI DEMI KESEJAHTERAAN ANAK CUCU KITA AKAN DATANG.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID