PRU 13: Anggota Polis Dan Tentera Baca Tulisan Ini Sebelum Pergi Mengundi...

Tatapan bagi semua Rakan seperjuangan,

Aku bukan lah org Umno apatah lagi org PAS.

Aku org PKR? Sorry, gua lelaki TULIN.

Aku org DAP? Langkah mayat aku dulu!

Wahai Rakan seperjuangan
sapa yg mengelarkan kita anjing kerajaan masa BERSIH sangat?

Sapa yg berarak membawa mayat Kugan keliling bandar dan menjerit kita pembunuh?

Sapa yg tampil kehadapan dlm kes Aminurasyid dan seterusnya mengelar polis trigger happy?

Disaat kita meratapi perwira kita yg gugur di Lahad Datu siapa yg galak mempertikaikan SYAHID kah mereka?

Kita terima saja gelaran yg mereka lemparkan kpd kita atas dasar profesionalisme dgn senyuman.

Hari ini tibalah masanya utk kita menzahirkan kita bukan Anjing, bukan Pembunuh, bukan Trigger Happy dan Wira kami di Lahad Datu bukan sandiwara, malahan kami juga sanggup MATI utk mu MALAYSIA walaupun Syahid kami telah dipertikaikan, maka rakan sekalian tentukan lah hari ini apa yg di perjuangkan oleh Sang Saka Biru , kepada semua rakan seperjuangan "Selamat Mengundi" Allah lebih mengetahui. Amin
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID