Breaking News
Loading...
April 24, 2013

Info Post

Blog pembangkang sudah mula memainkan cerita kononnya anggota polis dan tentera sudah mula mengundi semalam...

Malah mereka menunjukan sekali kertas undi yang mana calon bn ahmad fauzi zahari melawan calon pkr ibrahim yaacob, di parlimen setiawangsa...

Pada aku ini adalah penipuan terancang pakatan dan berberapa kerat pekerja dalam spr, pakatan terpaksa membuat penipuan ini kerana mereka sudah nampak tanda-tanda mereka akan kalah pada pilihanraya ini...

Jadi untuk divert kekalahan mereka, maka mereka akan menuduh spr bersekongkol dengan bn supaya anggota polis dan tentera mengundi lebih awal dari tarikh sepatutnya iaitu 30 april...

Malah apa yang lebih bodoh orang yang memberi maklumat kepada blogger pembangkang itu mengatakan "Undi pos sepatutny bermula 3 hari awal dr undi awam tp skrg ni baru berapa hari bulan" sedangkan spr telah mengumumkan tarikh mengundi awal pada 30 april yakni 5 hari bukannya 3 hari sebelum hari pengundian biasa dan lagi satu, mana ada lagi undi pos...

Nampak tak? kalau nak menipu pun buat la real sikit... kenapa tak buat police report...???

6 comments:

Anonymous said...

Lucutkan jawatan pegawai spr yang membuat onar dalam pru 13 memang benar ada sesetengah pegawai spr belot kalau kita lihat di negeri sarawak seorang pesara spr telah menjadi calon bebas di P. Saratok
Disini jelas ada sesetengah pegawai spr yang bersikap talam dua muka.

Anonymous said...

LANGAU MERANGKAP PENCAWAT HARAM NILAH YANG NAK BAGI LINGKUP NEGARA. BAGUS KAU ORANG SOKONG HUSAMpah..RAMAI PUAK KORANG YANG AKAN DIBUANG KERJA. BALIK KAMPUNG JUAL TEMPOYAK.


MAKAN GAJI HARAM. ORANG SWASTA JUGAK YANG BUAT KERJA HALAL.

Anonymous said...

Nak tunggu penjelasan dari SPR. Camner ade gelaran Dato' dalam kertas mengundi pulak. Harap ni bukan fitnah dari fuckatan... jika tidak..

Anonymous said...

ORG PKR&PAS XPYH POYO SGT. AWOK ANGKAT PEMIMPIN YG BONGGOK HANGPA DAPAT LA HABUAN YG BODOH. PEMIMPIN YG HANGPA PUJA TU DOK KATA ORE YG BODOH DOK PILIH AKU JUGAK SETELAH diPERBODOHKAN MEREKA JADI JGN NAK SALAHKAN ORE LAIN. MEME ORG PKR&PAS BODOH SEMUA SEBELUM GE13 JGN NAK TUNJUK LANGAK KATA HANGPA ORE PKr&PAS PANDAI DKT NEGERI ORE. PADAN MUKA HANGPA. TP AKU SEDIHLA..

Anonymous said...

Isu ni dah dijelaskan oleh blogger pro bn di sini:

http://notakanan.blogspot.com/2013/04/undi-pos-polis-usaha-memburukkan-imej.html

Anonymous said...

SURUHAN RAYA ATAU SURUHANJAYA