PRU 13: Petugas PAS Penyebab Wartawan RTM Meninggal Dunia...???

Walau pun di maki oleh penyokong pakatan, laporan utusan masih lagi berlapik, dalam laporan mengenai kematian seorang wartawan rtm di gua musang, utusan hanya memetik "penyokong sebuah parti politik" tentu orang tertanya-tanya parti politik mana yang ganas dan brutal itu...???

Korang boleh baca dalam laporan polis di bawah ini, kemudian buatlah kesimpulan sendiri parti politik mana yang membelasah dan menyebabkan kematian wartawan rtm itu, aku yakin korang semua pasti bersetuju dengan tajuk posting aku ini...



Comments

Anonymous said…
Babi la pas ni, ada je jalan mereka nak buat kecoh
Anonymous said…
Betul la orang kata, pru kali ini adalah pru paling ganas, belum apa2 seorang dah terbunuh.
PRU kali amat menggerunkan kerana hanya dalam PRU kali ini kita boleh mendengar berita-berita keganasan yang melampau. Tetak-menetak, sampai ada yang terbunuh, malah terbaru di Nibong Tebal sehingga ke tahap menggunakan bahan letupan.

PRU kali ini lebih dahsyat kerana ianya bukan sekadar memilih siapa jadi Perdana Menteri tetapi Maruah Bangsa Melayu yang begitu hampir tergadai oleh Pakatan Rakyat. Aqidah umat Islam dinegara ini juga tercabar dengan Isu penggunaan Kalimah Allah oleh Parti yang KONONNYA memperjuangkan Islam.
Kedaulatan Raja & Negara menjadi taruhan ketika mana DAP dikatakan akan menukar sistem pentadbiran Negara kepada sistem Republik sekiranya mereka berjaya memenangi PRU ini.

Fikirlah semasak-masaknya sebelum memangkah di hari pembuangan undi nanti. Jangan jadi seperti pepatah Melayu "Menang Bersorak, Kampung Tergadai".

http://mycybertrooper.net.ms/
TOKAN said…
AKU SOKONG BN DULU KINI DAN SELAMANYA..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID