Breaking News
Loading...
April 22, 2013

Info Post


Baca apa yang di tulis oleh saksi di tempat kejadian...

Malah pagi ini cheGuBard dengan sengaja dihalang masuk oleh rantaian unit amal dan pemuda PAS. Beliau juga cuba dipukul dan anak isterinya ditolak oleh pemuda pas di depan pusat penamaan dalam usaha tekanan dan halangan untuk che’GuBard hantar borang pencalonan. Ramai saksi yang melihat kejadian ini. Mungkin kalau ia dilakukan oleh Umno, kita tidak beri peluang dan akan bergasak… Namun bila dilakukan oleh rakan sendiri, suasana keliru menyelubungi.

Ketika che’GuBard berada di dalam dewan pencalonan, timbul berita mengatakan chegubard bertanding sebagai calon bebas, dan juga kononnya che’GuBard tarik diri. Ini rentetan serangan psywar yang dilancarkan sejak awal yang mempersoal IC chegubard dan asal usul che’GuBard. Ini taktik kotor untuk memburukkan reputasi che’GuBard, cuba memperlihatkan kedudukan che’GuBard tidak tetap pendirian sedangkan ia tidak berlaku sedemikian. Ini juga bukan caranya…

Ini pula pengakuan sendiri oleh tuan punya badan...




5 comments:

Anonymous said...

Kedua-dua calon PR tu akan kalah....Mohon semua pengundi kawasan terbabit jangan bagi 1 pun undi kepada Pakatan Pembangkang.... Undi BN pasti rakyat terbela sekurang-kurang dapat juga BR1M....

Anonymous said...

Yaah!! Jom Undi BN....dari pangkah PR 1 Sen pun tak dapat ...lebih baek UNDI BN dapat gak RM1200.....HIDOP BN! INI KALILAH UNDI BN!

Anonymous said...

Tolong tgk video sumpah laknat terbaru ummi hafilda..takut aku nak bersekongkol dengan PKR..bala, bala
ABU..Allah bersama Ummi. Pangkah BN

Anonymous said...

Kayanya BN boleh bagi 1200 Kalau undi. Tapi Aku dah undi banyak Kali tak dpt apa pun?
Hebat nya unit anal opps unit anal opps unit anal opps lantaklah unit anal memukul org kan. Tak sangka keldai hijau ke putrajaya ni garang juga ye dalam bodoh bodoh macamtu.

Anonymous said...

undi BN bermakna undi perompak duit rakyat..parti syaitan yang dikenali...di akhirat kena jawab sendiri kenapa kamu undi perompak.