Breaking News
Loading...
April 30, 2013

Info Post


Dalam dewan selalu tido, makan gaji buta lepas tu duit gaji buta buat bagi makan anak bini, itu pasal jadi bebal nak mampos, Allah dah butakan mata yakop...

Cukup mudah untuk kita nak tahu di mana kawasan dun kota anggerik dan dun batu tiga, ok kalau kita dari klang nak ke subang jaya, melalui federal highway, bermula dari roundabout berkeley kawasan sebelah kanan tu ialah dun batu tiga, dan sebelah kiri itu adalah dun kota anggerik, maknanya, kawasan bandar baru klang dan jusco bukit raja termasuk dalam dun kota anggerik...

Kalau yakop sapari dalam dewan tak tidor, sudah tentu dia tak akan keluarkan kenyataan bodoh seperti dibawah... di kawasan bandar baru klang dalam dun kota anggerik sahaja ada tidak kurang dari 6-7 rumah urut... tak percaya??? korang boleh tengok sendiri, aku yakin rumah urut tu tak tutup lagi, habis kenapa yakop kata dalam dun kota anggerik tak ada rumah urut...???

Apa pun inilah satu contoh wakil rakyat makan gaji buta yang Allah dah tunjukan untuk rakyat shah alam lihat... masih mau undi wakil rakyat yang makan gaji buta, buta kayu dan bebal nak mamposs...




2 comments:

Anonymous said...

bodo punya yb

Musykil said...

Musykil sikit lah bro...dalam artikel tu kata selepas pilihanraya 2008, tapi yang kat bandar baru klang tu bukan ke dah beroperasi sebelum 2008 lagi,ada PUB lagi tu....biar benar bro...mana satu betul ni..