Breaking News
Loading...
April 25, 2013

Info Post
Kalau orang umnolah yang masak dalam restoran yang menyediakan arak, aku yakin lumat blogger LGBT yang menyokong pakatan lanyak, tapi bagai mana pulak dengan nurul izzah main masak-masak dalam restoran yang menyediakan arak dan minuman keras...??

Mesti blogger LGBT penyokong pakatan akan kata, "tak pe dia masak je, bukan dia minum pun.."

Itulah mereka, bila pemimpin mereka buat semuanya halal...


Gambar dibawah di buat sebagai perbandingan, aku yakin ia di tempat yang sama...


Maka bila seorang muslim dah tak kenal halal dan haram, rakyat dan pengundi lembah pantai mengucapkan...

10 comments:

Anonymous said...

anak beranak mengamalkan budaya Islam songsang..

Anonymous said...

Jgn kata Islam dia songsang. dia sekeluarga pun berguru jugak. tuan guru dia tuu haa....

Anonymous said...

Budaya songsang kerena anu war suka yang songsang orang pantat puki dia pula suka pantat jubor takkah otak songsang anak beranak

Anonymous said...

jom kita print byk2 pic nii dan sebarkan pd semua penduduk lembah pantaii...ayuhhh!!!!!!mampos dia!!!!

Anonymous said...

Eeeiee..apa kebenda yang dia nak makan tu? Kedai mee cina jual arak?

Cuba kalu org BN dah berbuih mulut kena kata ni..

Anonymous said...

harap muka je lawa, hati busuk..

Anonymous said...

Kalau dah bapak dia tak kenal halal haram ( bontot / pantat bini orang, cina sundal ) semua habis dibedal, inikan pula anak dia...bapak memburit anak merintik..hahahahahahah

Anonymous said...

DEMI POLITIK. SANGGUP BUAT APA SAJA TERMASUK MENIPU. INILAH PERANGAI ANAK BERANAK

Anonymous said...

baca pesanan Umat Terakhir

Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

-posman-

Anonymous said...

kenapa hampa semua suka ckp lucah2 sy budak lagi, saya malu... sapa tarbiyah hampa nie.. relax la.. jgn smpai jtuhkan agama ngn budaya... aku lbih geli bca coment drpd gambaq nurul izah tu....