Breaking News
Loading...
April 24, 2013

Info Post
Program 'walkabout' calon Barisan Nasional (BN) bagi Parlimen Ampang, Dr Rozaidah Talib, terhenti seketika ekoran terdapat kemalangan melibatkan seorang pelajar sekolah rendah di kawasan berdekatan program tersebut.

Menurut saksi kejadian, mangsa, Anis Fitriah Salehuddin, 12, yang dalam perjalanan pulang dari sekolah tidak sempat mengelak ketika beliau dan seorang lagi rakannya cuba melintasi sebatang jalan di sini.

Rakan Anis dari Sekolah Rendah Agama Kampung Melayu Ampang, walaubagaimanapun sempat menlintas dengan selamat.

Rozaidah yang berada di lokasi bergegas ke tempat kejadian bagi membantu mangsa dan terus menelefon paramedik.

Ambulan tiba kira-kira 15 minit kemudian dan membawa mangsa ke Hospital Ampang. sumber: klpos




14 comments:

bhar zul said...

Apa benda ni? pengsan pakai baju kurung warna bendera PAS?

Anonymous said...

unipom sekolah agama beb....dah meme kaler gitu nak wat ganer

Anonymous said...

Nampak sangat jahil tentang sekolah. Org kafir dari UK pun ahu tu warna uniform sekolah agama.

Anonymous said...

encik bhar zul ni mana penah sekolah!!!

Anonymous said...

bila hijau je..warna PAS ker? ek eleh..tak sekolah ker?

team BEND said...

abg bhar zul dulu sekolah kat bangladesh pakai uniform warna biru kain merah

Anonymous said...

encik bhar zul ni bukan bangsa melayu ni...saya rasa mungkin bangsa cina atau india...untuk pengetahuan bhar zul itu uniform sekolah agama...adaaaaa faham ka abang manisssss...

Anonymous said...

X pernah masuk SRA kut......

Anonymous said...

7:44pm

Jngn jadi jumud.Tangan yng memberi lebih baik dari yng menerima.Klu nak di ambil kira warna cer tengok warna baju yng sedang menolong kanak2 tu!

Apapun berdasarkn record pengiktirafan dunia BN memang terbukti lebih layak menang pd pru13 mmmmmmuah!

psttt bhar zul jng jadi pengikut PAS yng kurang ilmu hehe.



Anonymous said...

Org kafir mane tau uniform sekolah agama warna apa.

Anonymous said...

Bhar zul,mungkin otak dan darah kamu hijau,sebab kamu terlalu suka warna hijau ,pekara pertama yang kamu ingat ialah hijau, bukan kesah kemalangan yang menimpa anak ini.ini lah hasil ajaran puak2 hijau.

Anonymous said...

Bhar zul,mungkin otak dan darah kamu hijau,sebab kamu terlalu suka warna hijau ,pekara pertama yang kamu ingat ialah hijau, bukan kesah kemalangan yang menimpa anak ini.ini lah hasil ajaran puak2 hijau.

Anonymous said...

Tengoklah nanti kain kafan org PAS pun ditukar warna hijau jugak nanti.

Vera said...

This is cool!