Breaking News
Loading...
April 13, 2013

Info Post
Tengok lah bertapa bodohnya cai-cai pakatan, sanggup bodohkan diri sendiri semata-mata nak pertahankan kelakuan stopa clubman...

Pecah perut aku tengok gambar yang di siarkan oleh cai-cai pakatan dalam facebook, tak de strategi langsung, pengarah strategi korang si rafizi tu ajar ke???

12 comments:

Anonymous said...

Mamak pun nangis tengok gambar ni. Bisnes roti canai mesti jatuh punya dalam minggu ni. Aku pun loya nak makan roti canai dah.

Anonymous said...

hahhahahahha.... igt roticanai, igt spender stopa kah kah kah ..

Anonymous said...

Kita ikut kan aje puak pencacai pakatan haram ni. Yelah, betul la tu gambar edit. Tapi aku nak tanya, apa kejadahnya si Mustafa Ali tu menebar roti canal?

Anonymous said...

Gambar tuh semuanya diambil bersiri berdasarkan dari video...mmg dorang sebenarnya dah xtau nak tangkas camne skandal Stopa Spender nih....kesiankan....

Anonymous said...

Mamak pun x pakai singlet masak roti canai..sure peluh percik kt roti..tp nape roti canai tu mcm sluar dalam je...hehehee

Anonymous said...

betapa bodohnya penyokong pakatan rakyat ni punyalah nak menegakkan benang yang basah, gambar yang menyerupai mustafa ali pegang seluar dalam tu di ambil dari video rakaman, mustahil la mustafa ali pegang seluar dalam dekat tempat tebar roti canai...dunia akhir zaman, fitnah berleluasa.

Anonymous said...

mamak...roti stopa spender satu...

wokeh.. siap...

Anonymous said...

semua pengikut pas & pkr telah bersetuju untuk sama-sama menanggung dosa besar yang chegu pa buat. takbir 3 x undi BN

Anonymous said...

lepas ni tobat aku tak nak makan roti canai lg...sbb ape? tengok roti canai terbayang spender putih stopa ali!

Anonymous said...

org pantai timur mana suka mkn roti canai..agak-agak nk temberang puak CAI -CAI pR..KAH KAH..KAH

Anonymous said...

Hebat berita nie.. Walau apapun ucapan syabas kepada yg menerbitkan pada umum akan peristiwa demikian, ini mesti ada alasan tertentu yg kukuh mengapa dan bagaimana untuk mengenali Beliau- Hal sebegini cuma Anwar Ibrahim saja yg mampu bertahan.. Tapi kita lihat Wajaah Anwar Sekarang dah tampaksemakin mirip seperti wajah pelakon Holywood (Rod Hudson):-) syabasss

Anonymous said...

Rod Hudson mati pasal HIV AIDS, maknanya anwar pun akan mati macam tu jugak la kut