Breaking News
Loading...
April 16, 2013

Info Post


Tindakan Anwar Ibrahim meletakkan calon bukan orang tempatan di Balik Pulau untuk menggantikan penyandang Ahli Parlimen Yusmadi Yusoff terus mendapat tentangan dari pengundi-pengundi Balik Pulau sendiri. Terbaru, kira-kira 70 orang penduduk Balik Pulau mengadakan protes secara terbuka terhadap pimpinan tertinggi PKR yang dikatakan membelakangkan kehendak dan keperluan masyarakat di kawasan parlimen tersebut.

Tindakan Anwar tidak mengendahkan ketidakpuasan hati penduduk Balik Pulau juga dilihat sebagai satu penghinaan kepada pengundi-pengundi yang merasakan Anwar Ibrahim hanya mementingkan diri sendiri dan rakan-rakan rapat beliau semata-mata. Anwar dalam ceramahnya minggu lepas mengumumkan calon bidan terjun yang tidak dikenali di Balik Pulau.

Jelas di sini, tidak ada tempat di dalam PKR untuk mereka yang mempunyai gaya kepimpinan yang bersih dan tidak banyak masalah seperti Yusmadi. 

Gaya kepimpinan yang bersih, pandai cakap tapi tak pandai buat kerja pun masalah juga. Yusmadi ni jarang balik kawasan. Almaklumlah, takde lesen kereta. 

10 comments:

ahlee said...

sijil PMR lulus tak?

Anonymous said...

tak ada lesen?

perkara simple cam nih pun yusmadi tak ada, macamana nak bantu rakyat?

bila perkara kecik cam ni untuk diri sendiri pon tak mampu ada, macamana nak selesai masalah yg.lebih besar ttg.permasalahan rakyat?

BTW...kalau bersandar masa depan pada mat liwat,,,maka masa depan anda juga akan juga kena liwat!

gen2felda

Anonymous said...

Patut la kena reject

Anonymous said...

Malu lah weh mp cmni..

Anonymous said...

ade hati nak jadi MP lagi tu. Anak didik al-juburi la katakan

Anonymous said...

BANTULAH DIRI SENDIRI sebelum membantu orang lain....

Anonymous said...

Yusmadi...fail ujian JPJ kot... fed-up punya pasai...malas nak ambik lagi... mesti dipernah bawa isteri dia sebelum kawin nak motor, pakai lesen jerman...eheheheh

Anonymous said...

Walau sapa pun yg mai jadi calon PgayR kat Balik Pulau ni akan kami tentang habis-habisan..! Tak kira dia loyer, majisteret atau dokter.. cukup2 le diperbodohkan oleh puak PakatanHaramJadah selama ini!! Balik Pulau haru kembali kpd BN!!

Anonymous said...

Ex-MP yg tak turun padang. Nampak muka di poster2 ucapan perayaan adalah.

Langsi said...

http://shalehudin.blogspot.com/2013/04/tobat-lahom-media-amno-nak-siarkan.html