Breaking News
Loading...
April 13, 2013

Info Post
Menurut sumber, lelaki yang di kerjakan oleh izzah tu sudah bersedia untuk membuat pengakuan bila-bila masa sahaja dari sekarang...

Izzah cukup kenal dengan lelaki yang dikerjakan nya itu, amat mustahil kalau izzah kata dia tak kenal...

Apa pun bersama-sama lah kita tunggu munculnya lelaki itu sedikit masa lagi...

7 comments:

otaistillkick said...

PRU 13 ini semuga dapat membuka minda rakyat.... beza antara kerajaan dan parti. Kerajaan di pilih 5 tahun sekali.

http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/04/bn-hulu-selangor-panas.html

Anonymous said...

aku rasa pelakon yg jadi mustopa ali adalah jeng..jeng..jeng.., Ron Jeremy hahahahahahahahahaha..., lepas ni bos palyboy atau virgin di hollywood boleh lah ambik para tenaga kerja dari umno kerana kepakaran membuat filem seks

Anonymous said...

Kesian orang PAS jadi kerbau dicucuk hidung.

Tok Gembala Mursyid suruh makan taik boleh masuk syurga maka berduyun-duyunlah mereka makan taik.

Anonymous said...

sian cacai pr... xda modal dah... siannnnn... hehehe...

Anonymous said...

Sian totok umno..mahdet dah jadi mulia mcm nabi..siap komen janggut nabi ...

Anonymous said...

Ingat umno ingat umporno..ya Allah selamatkan diri dan keturunnku dr puak ni...

Anonymous said...

Astagfirullah..!!!

Kepada yang menyebarkan fitnah...menyokongnya...mengiyakannya..ingatlah nyawa kamu adalah milik allah..didunia kamu boleh buat apa yg kamu suka...tapi ingat!!! sebelum mengadap allah lagi di dalam kubur kamu perlu menjawab soalan munkar dan nakir...adakah dengan kerja jahat kamu ini kamu rasa boleh menjawab soalan mereka????adakah kamu mampu menadap allah nanti di pdh mahsyar kelak????? Wahai manusia yg sombong..bongkak dan hina...ingatlah!!!kita semua selemah-lemah makhluk...allah hantar nyamuk ganggu tidur kamu....kamu dah tak tahan...allah bagi sakit gigi sikit kamau dah mengaduh...tapi kamu masih bongkak dengan kerja jahat kamu seolah-olah kamu dapat menahan seksaan diALAM KUBUR...seolah-olah kamu boleh menghadapai nyalaan panas API NERAKA ALLAH...sudah lah tu wahai manusia yg lemah lagi hin..cukuplah dengan kerja jahat ini...bertaubatlah sebelum dihantar MALAIKAT IZRAIL..mencabut nyawa kamu...ketika itu tiada apa yg dapat membantu...INGATLAH!!!!! DIAKHIRAT KELAK KAMU AKAN MERASAI SEKSA YG PEDIH MENCARI ORANG YG KAMU FITNAH DIDUNIA DAHALU UNTUK MEMOHON KEAMPUNANNYA...WAKTU ITU...PENYESALAN TIADA BERGUNA LAGI...INGATLAH!!!!! setiap saat perbuatan kita dinilai oleh allah...dan INGATLAH...SETIAP HARI MALAIKAT MAUT MENJENGAH SETIAP ANAK ADAM SEBYK 70KALI...ADALAH KAMU MASIH BONGKAK DAN SOMBONG WAHAI MANUSIA YG LEMAH LAGI HINA????? ALLAHUAKBAR!!!