CONFIRM Anwar Barua Amerika, Depa Dah Sahkan Kat Aku Semalam...

Aku malas nak ulas panjang-panjang pasal cerita anwar jadi barua amerika nie, kita semua memang sudah sedia maklum... 

Dah berbuih kita kata "anwar tu barua amerika" tapi orang pas dan melayu pkr buat dek je, nahh... kali ini cerita pasal anwar jadi barua cia amerika bukan aku yang tulis, tapi di dedahkan oleh blog media thailand, di kupas dan ulas dan mereka juga bagi beberapa bukti, korang baca lah sendiri ye...

Sumber: AltThaiNews


Comments

Anonymous said…
BN tidak pandai & bersungguh2 menerangkan & menjelaskan kepada rakyat khususnya orang melayu mengenai campur tangan asing iaitu yahudi & Amerika untuk menakluki malaysia melalui Anwar dan dijadikan boneka PM Malaysia. Inilah kegagalan Kjaan yg begitu ketara sekali,perkara ini bukan baru berlaku satu atau dua bulan lepas tapi ia sudah bertahun2 lamanya. Sikit demi sedikit bantuan diberi, sekarang secara terang2 mereka mengatakan mereka memberi bantuan dana, kepakaran konsultasi, dll kepada PR. BN hampir2 tumbang pada PRU lepas.
Sepatutnya SUARAM sudah lama dikenakan tindakan.
BN tidak memandang serious dgn apayang berlaku kerika ini. Kjaan kata mereka akan pantau & siasat tapi tidak ada apa2 'result'.
IF YOU WANT TO SURVIVE , WAKE UP NAJIB...
Anonymous said…
Sebelum PRU 13 depa X bedecit pun pasal bantu anuGAY. Lepas PRU 13 & anuGAY X jadik PM, depa mula ngaku sapot anuGAY & anuGAY pun X protes,tanda setujulah tuh.

Yg pelirknya nape lepas PRU 13 mengaku?
Cam ada konspirasi basi yahudi aje bagik
lesen kat mujahid2 melayu mesia utk padamkan anuGAY atas nama jihad fisabilillah ajek. Jika kita terjebak dlm perangkap nih, bersorak sakanlah puak2 DAPiggy merebut kuasa dari oang2 melayu muslim bumiputeraputeri!!!

Sanggupkah DAPiggy bantu Unker Sammy kepung Commie tanah besar ???
Anonymous said…
tapi BN juga heboh dan riuh satu malaysia ckp obama ucap tahniah!!!! hahaha....kelakar giler geng geng lembu umnok!!! podahhhhh
Anonymous said…
Anon kat atas nih memang psiko politik... Obama ucap tahniah itu urusan rasmi biasa antara 2 negara yang diiktiraf dunia la bengong... bukan salam belakang2 bg macam2.Jadilah orang yang berpijak di bumi nyata.Aku rasa kau ni kalau tak Cybertroopers PR, mesti balaci tak bergaji sebab benci punya pasal.bangang gak orang macam ni.
Anonymous said…
BABI BABI PKR MELAYU PASTADAK AKAL . BaBI NI GUNA KEPALA BUTUH UNTUK MEMBUTUHI ORANGRAMAI YNG SEBUTUH DENGAN MEREKA





CAKAP IKUT SUKA MAK BAPAK BABI DAORANG.

TapI SEMUA CAKAPA BABI BABI NI TAK MASUK AKAL. CAKAP MEMBABI BUTA


....BN PARTI PEMERINTAH KERJA KUAT MAKMURKAN NEGARA.

....PKR BABI SEMUA NI TAK BUAT KERJA SELAIN MEMBUTUHI ORANGRAMAI.

....PALING BABINYA OARANGRAMAI MERELAKAN DIBUTUHI OLEH BAPAK BABI BROTHER ANU.... MAHA BANGGANG
Anonymous said…
PAS janganlah terhasut lagi dengan tipu durjana parti yang ditaja penjajah Barat-Zionis, PKR/DAP. Kalau Melayu dan Bumputera lain terus tunduk kepada DAP/PKR pengkhianat, dan pengkhianat dalam BN sendiri yang mahu sekarang hapuskan UMNO, kononnya mereka nak 1Bangsa (bukan 1Malaysia –yang masih mengekalkan pelbagai hak, warisan, identiti dan bangsa Melayu dan Bumiputera lain serta Islam, melalui UMNO dan parti Bumiputera lain), Malaysia kemungkinan akan menjadi satu lagi Singapura/Israel! Rejim-rejim ini yang di bawah penaja penjajah Barat-Zionis ini amat mendiskriminasi hak, identiti, warisan berzaman dan agama bangsa Bumiputera Melayu Islam Singapura dan Bumiputera Islam Palestin [Zionis laknat sangat kejam dan ganas pada Bumiputera Islam Palestin – sekarang dia hantar pengganas dia dan sekutu Baratnya, terutamanya dari CIA-US (OBAMA)/MI5-UK/Peranchis/Jerman/NATO dari Barat, ke Syria (selepas Iraq dan Libya), bunuh habis orang Islam, yang Kristian mereka sibuk hantar ke Eropah/Amerka Utara terutamanya ke Jerman, yang majoriti benci Islam dalam diam-diam]! Dan bayangkanlah, kemungkinan Melayu Singapura menjadi PM Singapura – jangan haraplah! Dan saya mengesyaki, kekalahan MCA dan Gerakan sebenarnya juga dirancang dengan teliti dan begitu halus, termasuk dari dalang dua muka pengkhianat dalam BN tersebut, dengan bantuan the Star, untuk menghasut para cerdik pandai termasuk golongan professional Melayu dan Bumiputera lain yang muda.

Baiklah PAS bersatu dengan UMNO, demi menyelamatkan tamadun Melayu dan Bumiputera lain dan Islam di bumi tercinta merdeka kita ini, termasuk mendoakan bekas MB Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sihat kembali, dan dia dan keluarga dibela oleh PAS dan UMNO, sebagai bekas pemimpin Melayu/Islam yang berjasa, walau berlainan doktrin. Janganlah umat Islam ditelagahkan sesama sendiri, oleh sekutu PKR/DAP tajaan Barat-Zionis kerana mereka nak menjatuhkan tamadun Melayu dan Bumiputera lain, serta Islam, supaya mereka dapat menjajah negara tercinta berkat warisan dan korban berzaman (sebelum dijajah British) nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain.

Makcik Tempurung.
Anonymous said…
Cayalah anon 5.18pm

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID