Ludah Orang Yang Hulur Salam Perpaduan, Nik Ajis Contoh Syaitan Jelmaan Manusia...

Tak ada sebab untuk korang marah aku pasal aku kata nik ajis syaitan, memang perangai yang di tunjukan oleh nik ajis itu memang perangai syaitan, hanya iblis dan syaitan sahaja yang berperangai sombong dan angkuh, ingat lagi peristiwa dimana iblis di keluarkan dari syurga kerana dia angkuh dan engkar dengan perintah Allah supaya sujud kepada nabi adam...???

Nik ajis dalam kenyataan berkata dia sanggup meludah ke muka orang yang menghulurkan tangan untuk salam perpaduan, tak ke syaitan namanya tu...???

Tambah nik ajis lagi, dia menolak salam perpaduan kerana kononnya umno menolak Islam, sekali lagi syaitan  itu bercakap dengan angkuh...

Adakah dap dan pkr menerima dan mendakap Islam sama seperti yang umno lakukan selama ini...???

Islam yang macam mana yang nik ajis nak??? Islam seperti stopa ali, depan rakyat tunjuk diri zuhud tapi belakang rakyat bergomol sakan dengan janda, atau Islam style dap yang tak benarkan bacaan tahrim sebelum azan subuh atau Islam ala-ala anwar boleh balun jubo jantan kemudia jadi imam solat berjamaah...

Nanti bila tertekan, nik ajis akan salahkan utusan, mesti dia akan kata utusan salah quote apa yang dia kata...

Comments

Anonymous said…
Dia sakit hati,keran tempelak Tun Mahahtir dan kutukan penyokong BN menjadikan dia terpaksa berundur dari kerusi MB.Kalau boleh dia memang nak jadi macam Nabi Sulaiman wafat di takhta pemerentahan,tapi apakan daya malu dgn cabaran Tun Mahahtirdan penyokong BN,malu juga dengan gambar beliau berdukung.
Anonymous said…
Allah... Salah UMNO Jugak, Aku kecewa betul dengan kata-kata nik aziz.. dengan DAP yang tolak hudud dan negara islam bley plak dia terima, UMNO, sesama islam, minta bersatu dia nak ludah-ludah... alahai.. sedih laa... sedih!.. Paling sedih dia kata UMNO kena terima islam dulu... nak islam yang macamana lagi nik aziz oiii~... yang semua kena pakai serban? pakai jubah?..

Moga Allah membuka pintu hati umat islam di malaysia untuk bersatu hati, bergabung dan mendaulatkan ISLAM di Malaysia... ingat Malaysia Ingat ISLAM!
Anonymous said…
Dgn PKR yg Pro LGBT dan DAP Langkah Mayat kami dahulu, tak pulak dia mintak tukar terima Islam ala PAS dahulu??
Anonymous said…
Dia tu dah lama nyanyuk..ularmak mcm tu ke..siap ade gelaran ..wali selipar...menghitung hari da tu...harap sempat bertaubat...btw, since da berkawan dengan dap, da bole ikut stail diaorang, boleh tempeh kubur yg mana satu nak....merosak perpaduan melayu, islam...
Anonymous said…
SEDIH sesedehnya seorang tok guru feelnya bergini..malu bah..MALUuuuuu
Anonymous said…
apalah ajis ni? bila dah tua jadi budak2 pulak nak main ludah2. islam apa yg ajis prakti ni, patut dia galak dan kembangkan islam walau sebesar mana pun musuh..
Orang tua ni dah nyanyuk sangat.. masuk kubur nanti tahu lah kena soal "sebagai menteri besar berpuluh tahun? berapa ramai orang kafir telah kau islamkan?" Jawab pok nik, adalah sikit2... tapi aku kafirkan ramai lah seramai ahli2 UMNO? eluk pok nik tonton siri, Tanah Kubor!!!
Anonymous said…
komen2 di atas menunjaukkan pemikiran rakyat malaysia kian cemerlang keruntuhan akhlaknya..syabas..
Anonymous said…
anon 12.49... keruntuhan akhlak??? semua tu suara2 umat yang kecewa bilamana seseorang yang di angkat sebagai ulamak (kononnya) mengeluarkan perkataan2 yang tak selayaknya dikatakan oleh seseorang yang di angkat sebagai pewaris nabi... Pandai tak boleh diikut Bodoh Piang yang tak boleh diajar....
Anonymous said…
anon 12.49 tak payah nak menyorok balik lalang sehelai... kalau kamu setuju apa nik aziz buat maknanya kamu serupo mcm dia, angkoh dan sombong, ingat islam hok eksklusif PAS ke? Nabi MUhammad saw yg lagi teruk dugaannya pun masih baik akhlak & perangai, tak sesekali berdoa utk kehancuran musuhnya, jauh sekali sesama islam.
Anonymous said…
anon 12.49..jangan la cuba mempertahankn benda yg x betul..seorang ulamak xkn mengeluarkan kata2 dendam yang mcm nik ajis keluarkan,,fikir dulu sebelum mengeluarkn kata2..jangan taksub pada pemimpin sampai buta mata dan hati,,
Anonymous said…
ADA KER UMNO MENCADANGKAN GABUNGAN PAS KEPADA BN? KALAU ADA SIAPA YANG KATA DAN SIAPA YANG MENCADANGKAN? UNTUK APA? PERLU APA UMNO HENDAKKAN PAS MASUK BN? DENGAN SOKONGAN PADU ORANG-ORANG MELAYU DAN BUMIPUTRA YANG LAIN PADA MASA INI SUDAH MEMADAI UMNO MENGUNGULI KERAJAAN BARISAN NASIONAL.
CUMA CAKAP-CAKAP KOSONG DARI ORANG MELAYU YANG BERFIKIRAN POSITIF DAN BERNIAT BAIK DAN TULUS IKHLAS UNTUK MELIHAT PERPADUAN MELAYU DALAM ISLAM, DAN SAMA-SAMA MEMPERJUANGKAN AGAMA ISLAM. ITU PUN CUMA MENCADANGKAN, TETAPI BUKANYA CADANGAN DARI UMNO.
KENAPE PULAK NIK AZIZ BEGITU SENSITIF? SEHINGGA MAHU MELUDAH MUKA MEREKA YANG MENCADANGKANNYA? KALAU PUN IANYA MUNGKIN DATANG DARI PRESIDEN PAS SENDIRI? DATUK HAJI HADI AWANG? ITU TERPULANGLAH PADA DIA NAK TELAN KER, NAK KUNYAH KER, NAK LUDAH KER, NAK BUAT APA SAHAJA KER TERSERAHLAH TEPOK DADA TANYALAH SAHABAT IAITU SYAITAN YANG MENJADI RAKAN SEPERJUANGAN.
Unknown said…
Meooooi itu ludah berkemungkinan telah dikumur dengan budu lol...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID