Malam Ini Bukan Pidato, Tapi Anwar Ajak Rakyat Merusuh, Gulingkan Kerajaan BN...


Semua cina akan berkumpul di stadium MBPJ untuk mendengar arahan dari anwar malam ini, sehinggakan di syarikat tempat kawan-kawan aku berkerja, bos-bos mereka yang bermata sepet turut mengedarkan t-shirt hitam dengan tulisan "democracy is dead"... malah boleh pulang awal tak perlu kerja overtime.

Untuk apa di buat perhipunan seperti itu??? bukankah rakyat telah memilih siapa yang mereka nak, betul cina tidak mengundi BN maka pakatan hanjing masih lagi berkuasa di selangor dan penang, tapi kalau dah kalah tu kalah lah je la...

Anwar kata demokarasi dah mati pasal banyak penipuan masa hari mengundi, kalau betul ada penipuan, buat polis report dan cabar keputusan itu di mahkamah, kenapa takut? ingat mahkamah malaysia ni cukup adil, ketua pembangkang yang di tuduh meliwat orang pun boleh lepas hukuman, kalau di negara lain jangan harap beb...

Ingat...!!! hari ini adalah peluang terakhir anwar menjadi perdana menteri, anwar dan si mata sepet akan buat apa sahaja untuk memastikan malaysia di kuasai oleh cina dan dia menjadi perdana menteri, kalau pada malam ini negara masih lagi aman, maka harapan anwar untuk menjadi perdana menteri akan terkubur buat selama-lamanya...


Comments

Anonymous said…
DASAR BANGSAT !!! ANWAR TAK HORMAT KEPUTUSAN RAKYAT..RAKYAT DH MEMILIH..APA NK LAGI?AKU PERCAYA RAKYAT AKAN BANGKIT MENENTANG ANWAR..RAKYAT DH MUAK DGN POLITIK HARAM JADAH PAKATAN..CKP KERAJAAN TAK DEMOKRASI,TP DIA YG TAK DEMOKRASI..
Anonymous said…
Allah maha AAdil dan Berkuasa,

Malam ni bila puak-puak haram jaddah tu berkumpul, mungkin ribut petir dan banjir teruk akan melanda mereka ditempat berkumpul. Kalau terjadi benda ni, aku nak lihat ke mana pemimpin mereka pergi, sama ada berselesa di dalam kereta mewah mereka, atau berbasah di dalam ribut tu... Wallahua'lam.
Anonymous said…
BAGUS JUGAK..UDAH LAMA TAK BELASAH ORG..BABI ANUAR NI BANGSA TAK RETI-RETI..KALAH TU KALAH..SUDAH LAH..LAGI NAK GALAK KAN RUSOHAN..SIAP2 AJE LAH..KITA TENGOK AJE..ADA CHANCE KITA BANTAI DIORANG.
Anonymous said…
SPR degil tak mahu dgr pendangan orang.. akwat kekal cadang puak jubur sepatutnya tak payah guna sebab akan di soin..Betul apa yg bloggr Pro BN cadangan dulu, TP kerajaan dan SPR setuju, sebab nak ambil hati,,,nak kan UNDI ..padan muka..
Anonymous said…
KALAU JDI RUSOHAN DIA FIKIR DIA BOLEH LARI..NATIONAL SECURITY AKAN CARI BABI ANUAR SAMPAI DAPAT..AKU PASTI KALI INI BERAKHIR POLITIK BABI ANUAR. KES LIWAT,KES CINA DOLL,KES SABAH BELUM SELESAI DAH NAK BUAT KECO=KECO LGI. ANAK HARAM PUAKA,BANGSAT LAGI BUSOK.
Anonymous said…
kalau papa gomo cakap sikit, kata menghasut... cina muka mulut maki orang melayu ok jeeeee. mana pergi pertimbangan pihak berkuasa????
Anonymous said…
....mintak semua orang Islam buat solat hajat...........

DOA SENJATA ORANG ISLAM!
Anonymous said…
org cina dh bukti mereka mmg tegar kpd Dap,melalui pru 13 lalu,tp si malaun ni haram jadah tak puas ati keparat apa hal? Nuar lu blah dr malaysia pg as jd pensyarah sana la gampang!
Anonymous said…
Cuba kita renungkan, kalau Anwar sendiri
tidak mampu memenuhi janji dirinya sendiri
yang mahu BERSARA, inikan pula mampu
untuk beliau penuhi janji-janji kepada
rakyat~john esparado
Anonymous said…
encik anwar bin ibrahim.....saudara adalah ANJING!
Anonymous said…
Mereka buat Polis takut nak buat apa apa if pro BN buat wah laju polis ambil tindakan d situ kita tahu yg Pro Bn ni lut undang2 manakala pakatan x lut undang2, soalnya why..Polis mcm itu...Bahaaya ini..X-ray dada boss meka ini ,.tengok ada gambar Mata, Roket atau Bulan..
Anonymous said…
Doa da tak laku daa.. allah pun da kena lelong dalam mudah dot com..agaknya.FAHAM
Anonymous said…
Kalau PRU13 xbetul, BN pun bleh datang berhimpun sama, bantah kemenangan PR kat Kelantan, Selangor dan P.Pinang.
Anonymous said…
hai anwar...dah x reti lg ke...kalah tu kalah...tpi at least ko dah menang kawasan ko...cuba bayangkan kalau ko kalah masa bertanding...bermcm2 la lagi sumpah seranah dan hasutan ko lemparkan..sudah2lah...polis ni satu...KPN kenapa la lembab sangat...ISA patut ada balik la kalau mcm ni..
Anonymous said…
Bayangkanlah jika ketua ceramah itu kit siang dan bkn anwar sudah pasti dilihat teramat rasis dan pasti melayu bergabung menentang hebat..Oleh kerana anwar yg ketuai himpunan ini maka perkara itu tidak berlaku..Kit siang dan dap hanya perlu duduk sambil mkn popcorn enjoy tgk melayu berbunuhan sesama sendiri, didlm hati dorg berkata '' mampos melayu''..MISI TERCAPAI

Bertuahnya kit siang punyai manusia bernama anwar ibrahim yg berbangsa melayu memudahkan lgi rancangan yg sekian lama terpendam iaitu REPUBLIK MALAYSIA.. Pikir pikirkan lahh..
Anonymous said…
anwar ibrahim adalah anjing pakatan. pencetus huru hara. tolak anwar. negara aman damai.
Anonymous said…
Apa nak takut bro . sure malam ni tak ada orang , yg datang tu pun sume kena rasuah , dibayar , dia nak melalak biarkan je , dah kawan dengan anjing nak buat camna , PM dah angkat sumpah , apa dia boleh buat , 5 tahun mendatang ni lantakan dia berdemo , bagi je permit , lambat laun dia pun letih orang pun dah meluat , tak mendatangkan hasil pun.
Anonymous said…
Lagi elok tiap tiap mgu buat , tempatnya mgu pertama kat stadium MBBJ , Mgu kedua Stadium Shah Alam , mgu ketiga Stadium Selayang , mgu ke 4 cuti dia pergi Siam buat lawatan kerja ........

Samapai la tahun 2018 PRU14 , tu pun kalu sempat ,kalau kes dia sangkut le... tu yang beria ia buat demo . kot beruk beruk ni boleh bantu dia kalu sangkut kat dalam
Anonymous said…
Dia telah ditugaskan untuk mengepalai regime change di Malaysia.
DAP telah berjaya menjalankan tugasnya. Sekarang giliran Anwar.
Anonymous said…
PERANCANGAN TELAH DIBUAT SEBELUM PILIHANRAYA LAGI, JADI KALAU HAMPAS DAN PENCACAI LAIN HENDAK IKUT BERHIMPUM MALAM INI SILAKAN. TAPI MEREKA SEHARUSNYA INGAT BAHAWA MEREKA TIDAK SEMESTINYA TERLEPAS DARI TINDAKAN SEKIRANYA BERLAKU HURUHARA. PDRM MESTI BERTINDAK TEGAS.
Anonymous said…
DAH TERLALU DESPRATE ALJUBORI TERPAKSA BUAT HIMPUNAN DAN SOKONGAN KUAT DARI DAP YANG MENGHASUT RAKYAT. cINA LAHANAT INI INGATKAN MEREKA BOLEH BERJAYA, MEREKA LUPA, INI MERUPAKAN MANDAT BARU YANG DIPEROLEHI OLEH UMNO DAN BARISAN NASIONAL DAN MANDAT TERSEBUT DIBERI OLEH BUMIPUTRA DAN MELAYU SERTA BEBRAPA KOMPONAN DARI BN. OLEH ITU MANDAT INI PERLU DIHORMATI.
MEREKA YANG TURUT SAMA DALAM PERHIMPUNAN INI TERDIRI DARI MEREKA YANG BERUMUR ANTARA 25 -35 TAHUN. MEREKA-MEREKA YANG TIDAK MATANG DAN MUDAH DIPERBODOHKAN OLEH ALJUBORI. KUMPULAN INI MERASAKAN MEREKA TERLALU PANDAI, TETAPI SEBENARNYA DIPERBODOHKAN OLEH ALJUBORI UNTUK MENCAPAI CITA-CITA PERIBADI ALJUBORI UNTUK MENJADI PERDANA MENTERI. PIHAK PDRM KENA BERTINDAK TEGAS, SEKIRANYA IANYA MENYALAHI UNDANG-UNDANG, JANGAN BERTOLAK ANSUR.
Anonymous said…
Aku setuju sangat idea ko..
lambat laun rakyat akan meluat sebab undi pr hanya dapat perhimpunan haram yg berleluasa sepanjany 5 tahun..akhirnya org dah menyampah..
Anonymous said…
Banyak juga yang sokong Anwar, saya lihat banyak juga Melayu dan Ulama yang hadir. Mana Cina berani macam macam. Mereka cuma sembunyi di ketiak Anwar sahaja, Cina takut mati....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID