Breaking News
Loading...
May 4, 2013

Info Post
Nasihat aku kepada pengundi shah alam yang akan mengundi esok...

Ingat... agama Islam dalam bahaya...
Ingat... orang yang menjadi calon mewakili PAS bersetuju kristian guna kalimah Allah
Ingat... orang ini juga menemplak beberapa orang ulama termasuk timbalan murshidul am partinya sendiri kerana menentang ideanya itu...
Ingat...apa nasib anak dan cucu kita sekiranya orang ini menang dan partinya berjaya menjadi pemerintah di malaysia...
Ingat... kesucian agama Islam dan kalimah Allah dalam bahaya sekiranya orang ini kita hantar menjadi ahli parlimen...



20 comments:

FAHRUGHAZI said...

Assalamualaikum,
Pada tahun 2008, UMNO/BN terlalu angkuh dan sombong, penggundi Shah Alam memprotes, ingin mengajar UMNO/BN dan dimasa yang sama undi-undi protes tersebut diberi kepada PR.
Tetapi selama 5 tahun rakyat Shah Alam terpaksa menelan kepahitan dari perbuatan mereka itu, Shah Alam tidak berubah/membangun malah semakin kebekang. Jalan-jalan menjadi semakin teruk.
Kali ini semua sudah tahu hati-budi PAS/PKR. Mereka hanya bercakap tetapi tiada action.
Pastikan PR tidak lagi bertapak di Shah Alam tercinta ini.

Anonymous said...

dulu selangor sekarang puterajaya....

Anonymous said...

pergi jahanam khalid gereja...

Anonymous said...

aku dok shah alam. ok je. hasil negeri lagi banyak dari zaman umno memerintah.. jauh lagi banyak.. audit negara pun dah sahkan. hang jangan nak buat cerita bodohla.. zaman internet ni orang dh tak termakan berita tv yg spin tu

Anonymous said...

aku anak jati shah alam... lg makmur ade masa pr perintah... air murah gile.. masjid penuh... abenda la blog bodo ni nak tipu org... pi mampus la umno!!!!!

Anonymous said...

saya org muda... saya pengundi di selangor. dari dahulu saya mengundi BN. ketika BN jatuh di Selangor saya sgt sedih... walaupun saya anak Pahang tp saya mendaftar di sini dan Selangor bagaikan negeri saya sendiri. kali ini pilihanraya dtg lagi. saya akan mengundi lagi. in shaa Allah saya kan terus memilih BN.

Section 9, Shah Alam

Anonymous said...

May 4, 2013 at 10:17 PM

murah? sampai stgh tmpt terpaksa lori hantar air? hasil negeri? apa? bagaimana dgn harta negeri yg di jual satu persatu? bagaimana dgn rumah urut yg tumbuh mcm selepas hujan? masjid penuh? penuh dgn apa? caci maki? ceramah politik? kafir di benar berceramah dlm masjid? bg kuliah pun ada...kamu kata ini zaman internet? so sila betul2 ambil secara keseluruhan berita dari internet yg kamu baca jgn hanya baca berita yg kamu suka. org seperti kamulah yg secara diam menjual kalimah Allah sebenarnya.

Anonymous said...

ayooo ..lu taruk zulkiffli nordin sana shah alam ...satu india malaysia..taruk itu najib..chittt..yenadeyyy

Anonymous said...

ayooo ..lu taruk zulkiffli nordin sana shah alam ...satu india malaysia..taruk itu najib..chittt..yenadeyyy

Anonymous said...

Ramai di shah alam ( pencacai PR) menjadi barrua dan kuli bangsa kafir. Seronok di tarik macam lembu. Dengan bangsa sendiri berani melawan dan show off, tetapi dengan bangsa kafir, ibarat anjing ekor tersepit celeah kangkang. Sengeh seribu gigi....
so Undi Lah BN, kedudukan bangsa tidak di kikis oleh bangsa kafir.

Bini, kereta bolehlah tukar, pemerintah yang banyak beri pembangunan setengah abad ini, jangan di tolak. Marah nyamuk nanti bakar kelambu...! Anak cucu menyumpah kelak.

Anonymous said...


Aku pengundi Shah Alam...oleh kerana sgt sayangkan Shah Alam, insyaallah esok saya undi BN..

Anonymous said...


Tolak Aljuburi..

Anonymous said...

Saya mengundi di shah alam. Saya setuju dengan PR untuk UBAH...UBAH Selangor kembali kepada UMNO/BN. Esok akan undi BN. Piiirrraaaahhh pakatan munafiq kapiaq....

Anonymous said...

Anon 10.11. Hasil negeri banyak? Memang la bnyk. Semua org blh jd Menteri Besar kalau jual harta pastu simpan duit. Org bodoh punya kerja.

Anonymous said...

nak jual arak di Shah Alam, rumah urut merata2, janji manifesto dicapati, monopoli pasir, DAP masuk masjid, doa caci maki, sokong kalimah Allah utk bible, jalan berlubang, sampah tak kutip, unisel kuis masih byr yuran (kata pendidikan percuma), duduk tkt 5 flat x dpt air free tp duduk banglo dpt dan byk lagi..akhirnya mb lari dari ijok ke pelabuhan klang..adoiii #INIKALILAH...

Anonymous said...

wahai pencacai PR bodoh...mmmg betol melayu PR bodoh...dgn sedara seislam bkn main ko ehh..dgn kapir laknat tu ape diaorg ckp semua betol...padahal fitnah n persepsi semata..cth.kes altantuya..klu ade bukti heret najib kemahkamah..knp xbuat???? spin selagi bolehh...kamu sedar tak bhw sesungguhnya kamu ni nsemua telah menjadi pengikut dajjal laknatullah...

Anonymous said...

hasil negeri nanyak...tapi sampai kat poket Exco je..tak sampai kat ko pon...kah3

Anonymous said...

agaknya khalid samad kot yang komen pakai anon 10:11 PM

Anonymous said...

air tmpt gua tak dpt free,penipu khalid gagap..haramjadah!

Anonymous said...

Padan muka beeeennd kalah teruk di selangor termasuk zul kulup bangsat