Breaking News
Loading...
May 2, 2013

Info Post
Siapa khalid jaafar...??? boleh dikatakan pengundi dun hulu bernam tak kenal dia, kalau nama besar macam khalid jaafar pun orang ulu bernam tak kenal ini kan pula calon pas, lagi la orang tak kenal, apa jasa mereka berdua tu pada penduduk hulu bernam dan hulu selangor???, soal seorang mak cik pada aku...

Apa pun kempen pakatan di parlimen hulu selangor dan hulu bernam memang hambar, poster calon kedua-dua parti tu di naikan macam hidup segan mati tak mau, asal sempat main gantung je...

Dan kehadiran sharizat, ketua wanita BN Malaysia menambahkan parah bagi kedua-dua calon itu, rata-rata mereka yang hadir yang menyambut sharizat berikrar akan memberikan kemenangan kepada mana-mana calon yang bertanding di hulu selangor...

Alamat, kempunan lagi la khalid jaafar nak jadi YB...






















2 comments:

Anonymous said...

Phenomenal!

Anonymous said...

Kak Jat masih ada Aura tuuu...! Pemimpin macam kak Jat lah yang terbaik walaupun tidak menjadi calon pun bertungkus lumus membantu BN berkempen. Undilah BN sebagai hadiah kepada Kak Jat...