PRU 13: Ostad PAS Nie Kata Video Saiful Sumpah Depan Kaabah Tu Superimpose

Nah kalau dah bebal tu bebal juga la...

Korang nilaikanlah sendiri apa yang ostad pas ni komen dalam fb dia... Layakah dia digelarkan sebagai ostad...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Melayu Raya said…
Dia ni belajar tinggi tapi bebal sungguh...dia dah pernah pi tangkap gambar kat Kaabah ka?la ni bukan saja ambil gambar nak video pun boleh la ostard!walau apa pun yg penting dia dah sumpah dan berani..apa nak pertikaikan lagi? sinuar tu ada berani ka?
Anonymous said…
Sampai macam tu sekali. Ustaz tu dah fitnah Saiful nampaknya.
Anonymous said…
Ini ostad pas tak boleh pakai!!!
Anonymous said…
pengangunut pas ni otak dah kena transplant...ada jeneral pencen sudah tukar otak depa dengan otak kera. itu pasal perangai macam kera dan otak tak boleh diguna..
Anonymous said…
Ustaz sesat macam ni baik but0hkan aje,tak guna hormat.
Anonymous said…
Pas nak Hudud!
DAP nak Sekular!
PKR nak Anwar jadi PM!
PSM nak Sosialis (seolah-olah Marxis atau komunis)!
Hancur Malaysia ni kalau PR (Pakatan Rongak) memerintah!! Banyak sangat Kapten dalam satu kapal!!
Anonymous said…
USTAZ NI BILA NAK TALA LUBANG JUBOR KAT ANWAR
Anonymous said…
Cuba super imposekan video anwar kt depan kaabah tu kalau boleh jadi. Aku nk tgok.
ini lah yg di namakan Pak Ostad cari makan...baik buang aje gelaran Ostad tu..memalukan Islam!!!
Anonymous said…
tak pe la wahai Ustaz Zamri..jika itu yang anta katakan.. jika benar akan apa yang Ustaz katakan ianya superimpose(fitnah)maka saya rasakan tak lama lagi Allah akan menjawab apa yang anta katakan td kepada Saiful untuk menanggungnya..Namun Anta jua harus ingat wahai Ustaz Zamri, sekiranya sumpah saiful dihadapan Kaabah (kiblat umat islam) itu benar!!!!Tunggu dan lihatlah apa yang Allah rencanakan untuk mereka (puak-puak) yang tidak mahu menerima kenyataan yang sedang dipertontonkan oleh Allah kepada mereka (puak-puak)yang menolak kebenaran ini. Sesungguhnya hanya Allah yang mengetahui saiful berada dimana ketika itu dan janganlah kita merumuskan sesuatu yang mata kasar kita ini yang tak mampu melangkauinya.. "Sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang tidak manusia itu ketahui"..
Anonymous said…
ustad ni x layak digelar ustad, obviously makan taik sebab tu bebal nak mampos!
Anonymous said…
ptuih!. ostad konon.. tapi hati busuk macam bangkai.. sila bagi bukti yg lebih konkrit nak menafikan hak dan inisiatif saiful mencari kebenenaran utk diri nya ... takat teori taik ko tu boleh jalannn laaa
Anonymous said…
sila tengok minit ke 1:03. ada seseorang seolah olah terlanggar Saiful. Tapi Saiful tidak bergerak macam terlanggar. dan ketinggian Saiful dengan Pak-pak arab..... tinggi sangat. good try Saiful.
Anonymous said…
Setuju sgt2 dgn anon 1.31 am. Skrg ni....ramai org dok gelak....tepuk dahi...disbbkn kebodohan sebhg penyokong2 PAS...termasuk sebhg ustaz2 (maaf ckp) sbb kurangnya ilmu2 selain ilmu agama. Perkara superimpose ni, tolonglah....bgi berilmu skit sblm berckp. Kalau gmbr statik....mmg boleh dipertikai dan dickp superimpose. Tapi kalau video yg jelas cmtu, minta maaf...pegi le tanye mane2 director filem....buat digelak dieorg kalau ckp superimpose. Itu le yg kebanyakan org gelakkn geng2 PAS skrg ni, termasuk le ulama2 die yg selalu buat pusingan U. cmne nk golongan ustaz dan ulama dihormati.
Nam Ron said…
Di zaman nabi...melambak org bersumpah di bumi mekah...namun nabi tidak pernah iktiraf sumpah sedemikian sbg bukti menunjukkan kebenaran...mekah bkn mahkamah utk membela diri kerana dlm alquran sudah diajar hukum hakam dan peraturannya....mengapa halang kes qazaf? Bukankah qazaf itu ajaran dari alquran? Mengapa pilih sumpah laknat yg tak diajar islam utk selesaikan masalah ini?
Anonymous said…
apasal cacai menggelupur panas bontot? bukan saiful melaknat korang pun, jauh skali anuar, dia melaknat diri sendiri, so biarlah Allah yg tentukan...
Anonymous said…
diorang kata superimpose video? gilalah, canggih dari hollywood, pemmangkang amerika patut ambik saiful jadi pengarah filem utk jatuhkan obama,,, gilalah... lainkalilah...
Anonymous said…
Mesej saya kpd Ustaz ni ... harap komen Ustaz adalah benar ... tetapi jika tidak benar, Ustaz telah membuat FITNAH .. Ustaz pasti tahu apa balasan terhadap orang yang membuat fitnah ! Sepatutnya, sebagai seorang Ustaz, Ustaz sepatutnya berperanan menasihati sdr Anwar Ibrahim melakukan sumpah laknat jika beliau di pihak benar. SEKALI LAGI, SAYA MENGINGATKAN USTAZ, JIKA APA YANG USTAZ NYATAKAN ITU TIDAK BENAR, MAKA USTAZ TELAH MELAKUKAN FITNAH ....
Anonymous said…
Ostad ni expert, jadi dia patut komen video Stopa dan China doll tu tulin atau superimpose di ikuti sumpah laknat untuk sendiri untuk pastikan ostad ni tak cakap bohong. Macamana, boleh??
Anonymous said…
ustaz superimpose.....hmmm...hebat ko punya teknologi ya??? patut producer film Hollywood ambik ko kerja kat sanala dari merapu, merepek buat otak ahlul bahalol PAS jadi tambah bebal....
Anonymous said…
Tengoklah last sekali tu...lantai tu lantai di masjidil haram, sapa yg pernah pegi ke situ tahu lah.....
Anonymous said…
Sumpah muhaballah ada disebut dalam ayat 61 surah Ali Imran, ada dalam Islam...Nabi pun buat...Jadi Sdr Nam Ron sila selidik dahulu sebelum bagi komen supaya tidak nampak kendangkalan anda tentang Islam....
Anonymous said…
BARU AKU TAHU NAM RON NIE BODOHNYA TAHAP IQ TERENDAH!
Anonymous said…
ostad superimpose ni nak guna software superimpose tu pun tak pandai..cakap mcm dia lah pandai sgt..puii
Anonymous said…
Cuba sdr dalam keadaan sdr saiful....mungkin bersumpah di dpn Kaabah juga pilihan sdr. At least ada statement yang bersungguh2..tak macam anwar, stopa ali, mat sabu dan adun selising yang diam membatu ..tak pernah bersumpah pon..sbb memang x berani...sbb..memang mereka melakukannya!!!
Anonymous said…
Bersumpah adalah sifat-sifat org munafik. Org islam tak boleh besumpah walaupun dalam kaabah.. org pd zaman jahilliah Sanggup Bersumpah utk dpt apa saja. Anuar tak mahu bersumpah kerana bersumpah adalah munafik. Dan bersumpah tak boleh guna pakai dalam islam. Contohnya aku bersumpah tanah melayu ini milik nenek moyang aku. Dan korang semua merempat atas tanah aku. Kalau kamu percaya dgn sumpah aku, sila berambus dari tanah melayu milik aku. Ada anda percaya. ?
Anonymous said…
Bersumpah adalah sifat-sifat org munafik. Munafik neraka tempatnya. Kalau cetek ugama jangan suruh org lain jadi munafik macam org tu.
Anonymous said…
Bersumpah itu haram. Sifat-sifat munafik. Mak bapak kamu kasi makan duit haram ke? Tak tahu beza yg haram dan yang boleh dilakukan. Dah la cetek ugama. Nak suruh org lain jadi munafik macam dia pulak. Bengong
Anonymous said…
Hairan dgn org pro umno ni. Cetek pemikirannya. Taksub dgn sumpah-sumpah seperti zaman jahilliah. Tapi tak tahu hukum BERSUMPAH. . KESIAN DGN KAMU NI. TAK Dapat hidayah lagi.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID