Breaking News
Loading...
May 5, 2013

14 comments:

hanizam said...

alhamdulillah..semoga dimakbulkan oleh Allah...

Bro, kalau nak masuk bangunan UMNO Shah Alam untuk tengok result, boleh ke???

Info sikit...

Anonymous said...

Alhamdulillah :')

ahlee said...

NAK TAU CAMNA DIORANG KIRA???Menurut kiraan kamera siling bilik air ohstatzah Aisyah kata betol dia dah kira! ya cayalah kan dia ni Ostazah anak murid Stopa Ali lagi?takan nipun kena Sumpah Laknat kot?tapi kamera stopa ali kata nak terus kira sampai 5 ptg tapi kan berjuang taksampai 5 minit pun dah tergolek ish ish mana satu yg betul ni? kau ni bikin aku konfuse lah.

Anonymous said...

Menang sorak kampung tergadai buat apa...pengundi hantu bersepah ada ic biru...lu fikir la sendiri..corak masa depan negara kita bkn lagi ditangan rakyat kita tapi orang asing yg diberi mudah ic biru...kemenangan yg tak ada makna langsung...dunia kita haru biru, akhirat hampa tunggu le pembalasan drk kerana pemimpin mengkhianati amanah & negara.

Anonymous said...

cerita rekaan Parti Ranjang -PR

Anonymous said...

Alhamdulillah .insaya'allah..bn bakal menang ..moga doa2 rakyat Malaysia yg ingikan kemakmuran d makbulkan ..

Anonymous said...

anon 4.04
BO LA WEIII!

Anonymous said...

NAK TERGELAK BESAR.....

Anonymous said...

TUNGGU SAJA MALAM NANTI. BILA BN MENANG BESAR KITA PAKAT-PAKAT SOLOT HAJAT KESYUKURAN PADA ALLAH YANG MASIH TERIMA DOA ORANG UMNO.....orang umno tahu bersyukur nikmat.

Anonymous said...

keldai PR dah geegeell....mampos PR kali nih...

Ghazali said...

Alhamdulillah....
Mudah-mudahan direstui Allah...
Amin

Ghazali said...

Alhamdulillah....
Mudah-mudahan direstui Allah...
Amin

Anonymous said...

Keldain Dan pengikut pas mampus da kna sumpahan doa wali selipar sendiri...dulu bodoh xble di ajar..sekarang Terima lah kenyataan, awok semua telah dibodoh2kn oleh ketua penipu awok sendiri..sohehnye majority rakyat yg lebih bijak tak rela diperbodohkn...buat malu melayu je..malu kat anak Dan isteri..mampus LG baik...syukur bn menang bergaya...pencacai pas, pkr, nuar pengkhianat, nik aziz nyanyok..boleh blah...

Anonymous said...

peti undi bukan buka sudah tahu sapa menang ....hang buka seluar bagi anging hisap curut cap koteh...