Breaking News
Loading...
May 1, 2013

Info Post
Rakyat shah alam masih belum berganjak, sudah dekat dua jam tun berceramah...

Banyak yang tun dedahkan tentang politik jahat DAP dan anwar semasa pemerintahannya...

Dan tun mengucapkan terima kasih kepada rakyat malaysia kerana selama 22 tahun dia menjadi perdana menteri, rakyat memberikan sokongan padu kepada pentadbirannya dan BN
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

16 comments:

Anonymous said...

apahal lak ucap terima kasih kat aku tun???

aku yang patut ucap terima kasih kat tun

Anonymous said...

Terima Kasih Tun M...BarakaAllah fi ka..

Anonymous said...

ramai dtg td,aku pun pg dgr td,hidup Bn..

Anonymous said...

Sebelum mAti kita kena mintak maaf apa yg salah dan silap. Dan sebelum di sumbat ke penjara kita ken lah merayu simpati.

Anonymous said...

Tun.. ada satu masa dahulu saya telah meninggalkan UMNO bersama-sama dengan jawatan-jawatan yang saya sandang disebabkan seorang manusia peliwat dan selepas itu disambung pula oleh seorang kaki tidor tetapi video china doll telah membuka hijab saya tentang manusia peliwat ini. Walau bagaimanapun sesungguhnya saya tidak pernah mencerca Tun apatah lagi menggelar dengan nama yang sangat keji. Saya hanya menyatakan Tun telah tersilap disebabkan orang-orang kiri kanannya yang memfitnah Tun. Demi Allah sesungguhnya saya amat menyayangi Tun seperti saya sayang pada ayah saya dan sesungguhnya saya minta ampun dari hujung rambut hingga hujung kaki kerana satu setika saya telah meninggalkan Tun. I AM SO SORRY MY BELOVED FATHER....

Anonymous said...

11.30,dasar manusia yg tak pandai berterima kaseh,chisss.

Godisuno said...

Tak tau lah nak kata kat penyokong-penyokong pembangkang ni. semua kerajaan buat salah. tak de yang betul. selesa duk kat malaysia jasa sapa agaknya. belum ape2 nak sumbat Tun, wartawan dan semua yang lawan depa ke penjara. Kata kebebasan bersuara...pandir betul..cakap tak serupa bikin. itu belum menang lagi...kalau menang gamaknya...hancur Malaysia ni..

Anonymous said...

ramai gelar Tun sebagai mahaFiraun suatu masa dulu. diaorang ni tak tak payah mintak maaf ka?

Hadi kafirkan berjuta melayu Islam diMalaysia, tak payah mintak maaf ka. Hadi tak kesian tenguk umat Islam sembahyang Jumaat dua kali, lain-lain khutbah, lain-lain Imam. Dia tak rasa berdosa ka.

Kalau rasa banyak sangat pahala, tak payah mintak maaf dgn Tun.

Anonymous said...

Tahniah.100k ada tu

Anonymous said...

aku juga nak minta maaf ngan tun kerna pernah mercerca tun dulu pd zaman pemerintahannya.. bila tun pecat anwar bertambah bencinya aku pd tun dulu tp skrg aku sedar tun sanggup dicerca krn nak mempertahankan kebenaran..

Langsi said...

Aku pun tengah sedih nak minta maaf kat Tun...

Sebab dari mula Tun perintah sampai skrg...mmg tak berminat sungguh aku dgn MahaFIRAUN ni!

Takyah la si MahaFIRAUN ni nak mintak maaf dgn aku... tak teringin aku nak mendengonye!

Dah pencen tu... dekatkan diri dgn masjid, bykkan zikir bukan memanjangkan fitnah. Awat takut sgt PR merintah... rahsia terbongkar, hang terbongkang dlm penjara?

Tak lama lagi termakbullah doa arwah Ust Fadhil Noor... UMNO musnah hasil tangan Mahathir didepan mata MahaFIRAUN sendiri...
Saksikan...

Langsi said...

Fuyooooo... gempak tu ghamai!

Sesak... sesak... sesak nafas nak memenuhkan ruangan!

nasib la LABU...!

Kite tengok sape yang kene!

Wu Yue Wu... Huan Zheng Fu!
Wu Yue Liu... Xin Zheng Fu!

Anonymous said...

Wahai Langsi....sbb doa tulah yg Ust Fadhil Nor menjadi warga alam baka terlebih dulu kik kik kik....

Anonymous said...

ANON May 1, 2013 at 11:30 PM & LANGSI . 2 HARAM JADAH TAK SEDAR DEK UNTUNG. KO 2 EKOR MASIH BERNAFAS DAN HAPPY MENIAP SAMBIL MAIN TELOR SKRG . KO TUNGGU SAAT KO TERSUNGKUR MAKAN TANAH NANTI . KO 2 EKOR JANGAN INGAT KO KEBAL DLM MALAYSIA NI. SULU2 YG KONONNYA DIKATAKAN KEBAL PUN MAMPUS DI MAMAH PELURU , INI PULAK MACAI TAIK MCM KO 2 EKOR.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

langsi tertekan, ingat kalau boss dia menang, dia boleh jadi pegawai khas, tengok2 bos dia ada chan ruyub, tu yang meroyan tak tentu pasal.

langsi terimalah kenyataan boss kau tak boleh menang, dan kau tak boleh jadi pegawai khas seperti yang kau ceritakan tiap malam pada bini kau.