BOIKOT Perniagaan Cina, Red Pig Army Ugut Bunuh Blogger...


Cinabeng cukup terkesan dengan kempen boikot perniagaan cina...

Lebih terkesan dengan kempen itu ialah dewan perniagaan cina...

Kerana DAPlah yang main peranan di belakang dewan perniagaan cina...

Mereka sudah tak boleh tahan...

Lalu mereka arahkan red pig army untuk beri amaran bunuh kepada pemilik blog boikot barangan cina DAP (bbcd)...

Hahahahahah.... depa sudah tak boleh tahan....

Kalau boikot ini di teruskan sehingga hujung tahun ini, akan banyak la kes orang bunuh diri pasal bankrup...

Comments

Anonymous said…
si babi ingat kita takut.. sila kan babi...
ANTI CINA DAP said…
HARAM BEJADAH CINA DAP BABI NAK JADI GANGSTER PULA..BUAT REPOT SAJA.IKUT SUKA KITA NAK BOIKOT PRODUK MEREKA.MEREKA JUAL SAJA PADA BANGSA MEREKA.
cina DAP DAJAL said…
sekarang ramai sudah orang islam yang boikot makan cina dap..biar mereka jatuh bankrupcy
MELAYUJATI said…
aku dah lama dah boikot, aku tak makan ikan tak apa kalau tak dak melayu yang jual.
Anonymous said…
Silakan...silakan...lu ingat orang melayu takut sama lu?!!
Anonymous said…
Di samping boikot please usahakan bina perniagaan yg org melayu tiada seperti repair Handphone...HP anak aku rosak masuk air, repair kt cino D Mines kena sampai RM500 beb, itu pun bila pakai x bole lagi, bila bwa ke kedai yg sama, cino tu ckp kena tukar IC plak kena RM300, trus aku x jadi nk repair, beli baru je la...come on please usahakan, aku dah fed up tgk business cino nie
mat13 said…
Tunggu apek mula jeee.Lepas tu sapu bersihla tak tinggal baki.Kanak-kanak dan wanita kita hantar balik tongsan.Yang babi jantan buang dalam lubang taik je....
Anonymous said…
MCM tu yang boikot MELAYU / Gardenia perlu dibunuh dulu la..

Tak MAU BELI BARANG NAK BUNUH ORANG..MCM PETALING STREET LA..
Anonymous said…
Saya setuju dengan komen 11:18 am "Di samping boikot please usahakan bina perniagaan yg org melayu tiada seperti repair Handphone..."
Disamping mengekalkan momentum boikot ini,wujudkan kedai² yang Melayu tak dak seperti yang disaran dalam komen 11:18 am tadi & perbanyakkan kedai² Melayu & halal seperti Kedai Az-Zain,Kedai SRM,KOHALAL,Halal Mart,& lain² kedai Melayu yang membekalkan produk² Melayu.
Anonymous said…
Hahaha...nama Red PIG army memang paling2 sesuai buat puak haramjadah ini. Tiada perkataan yang lebih sesuai.

Thank you for coming out with this name.
Anonymous said…
MAKIN GANAS betul SAMSENG-SAMSENG macam PENJENAYAH KONGSI GELAP, DAPigs/PKRats - majoriti rakyat hidup dalam ketakutan dan sengsara! Polis dan pegawai-pegawai awam sampai diungut, dibelasah macam anjing, terutamanya yang Melayu/Islam, - mana KDN ini! Agaknya sebab MB Selangor PKR jadi "Inspektor-Jeneral Polis" di Selangor - makin besar kepalalah si SAMSENG-SAMSENG DAPigs/PKR ini! Siapa lantik si MB ini pangkat polis yang begitu? Si lim kit-SIAL itu memang patut disumbat dalm penjara sebab menyebabkan Isalm dan majoriti rakyat, terutamanya yang BUMIPUTERA Melayu/Islam, makin TERANCAM keselamatan mereka.

Si DAPigs/PKRats juga sering menggunakan falsafah Barat-Zionis termasuk dari UN, nak menghentam apa saja dari K'jaan tercinta kita, BN/UMNO! PM/K'jaan BN tak payah peduli dengan UGUTAN HIPOKRIT ganas dari negeri-negeri Barat-Zionis! Mereka ini tahu nak suruh negara Islam amalkan demokrasi, hak asasilah (human rights), persamaan hak semua bangsa dan agamalah, hak asasi homoseksuallah dan segala macam lagi sampah PENIPUAN mereka - tapi jangan haraplah mereka buat sendiri di Barat-Israel! Di Barat-Israel, polis pun sering menyerang dengan ganas ahli demonstrasi yang aman (tapi kalau Dunia Ketiga atau negara Islam buat, mereka hentam). Mahupun sekutu kuatnya, Israel yang terus menyerang,membunuh, menyiksa dan mendiskriminasi penduduk Bumiputera Islam Palestin. Dan lagi, di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian, contohnya dari Syria sekarang. Yang Islam, terutamanya yang Shia, yang dibunuh pengganas buas yang ditaja Barat-Zionis sendiri sebagai pemberontak kepada K'jaan Syria, dan yang makin ramai jadi pelarian, tidak lansung di pedulikan oleh si HIPOKRIT ganas dari negeri-negeri Barat-Zionis ini –kerana mereka nak MENJAJAH minyak-gas bertimbun kat Syria dan negara Islam lain, termasuk Malaysia ini satu hari nanti, melalui sekutu mereka, pengkhianat DAPigs/PKRats!

Dan UMNO/PM kita tak payah peduli dengan birokrasi UN yang rata-rata diterajui sekutu kuat Barat-Zionis, si dalang dua muka amat merbahaya Ban ki-Moon, bekas Menteri Luar Korea Selatan, dll (kebanyakan pegawai atasan UN dikuasai Barat-Zionis) – mana UN bila umat dan negara-negara Islam makin dibunuh dalam Genocide (pembunuhan beramai-ramai) dan dijajah/taja Barat-Zionis, termasuk di Iraq, Libya, Palestin, Somalia, Syria, Mali, Lebanon dan banyak lagi? Dan jika ada segelintir pegawai-pegawai UN yang berani kutuk Israel untuk bela rakyat Palestin, habis dijatuhkan!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).
Anonymous said…
Kedai-kedai dikawasan rumah kita yang hanya menjual produk bukan islam tetapi tidak menjual produk islam MESTI DIBOIKOT juga kerana bersifat selective. Kedai-kedai ini senang dikenal pasti.

1. Kedai-kedai ini hanya menjual roti massimo tetapi tak menjual roti Gardenia.
2. Kalau masuk kedalam, hanya menjual minyak masak seri murni dan seangkatannya tetapi tak menjual minyak masak saji.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID