Agama Islam Bukan Bahan Jenaka...

Terima kasih aku kepada hakim kerana tidak membenarkan ikat jamin pasangan cina gampang yang menghina agama Islam, aku tak dapat bayangkan apa perasaan mereka pada ketika itu, tapi bak kata pepatah melayu "kerana pulut santan binasa, kerana bodoh kau tidur penjara la"...

Dibawah adalah komen menteri dalam negeri, zahid hamidi yang mengulas mengenai penahanan dua cina gampang itu, nyata akta hasutan tidak perlu di hapuskan, malah perlu di perkasakan lagi, hanya yang bersalah dan yang buat salah sahaja takut dengan akta itu....

 


Comments

Anonymous said…
MUSUH BUMIPUTERA MELAYU/ ISLAM terus menyerang dengan amat TERANCHANG dari pelbagai sudut!

Lihat bagaimana Bukan Islam DAP/PKR nak TUMBANGKAN Islam/umatnya di TANAH MELAYU kita ini, sebagai matlamat utamanya, dengan cuba menubuhkan Suruhanjaya antara Kepercayaan (IFC - Inter Faith Commission), kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu MENUMBANGKAN Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN! Dan si dalang kuat belakang IFC ini ialah rejim Jerman yang amat pro-Israel, melalui pertubuhan politikya iaitu Konrad Adenauer Foundation di Malaysia (lihat http://www.kas.de/malaysia/en/about/). Rejim Jerman (Kristian Zionis) ini memang JAHAT dan dalang dua muka - depan tunjuk baik pada orang Islam, belakang nak tumbangkan Islam/umatnya)!

Bahkan Teresa Kok dari DAP dan yang lain dari PKR, selalu ke Jerman. Juga jangan lupa, satu lagi NGO Jerman-Zionis Transparency International yang asyik menghentam polis dan Kerajaan BN, ditubuhkan dan berpusat di Berlin. Selain dari itu Berlin ini juga pusat Kristian Zionis di Eropah, termasuk melalui media global, God TV, yang makin berleluasa melalui satelit canggih dan tersembunyi, di negara-negara Islam!

Jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam mesti lihat VIDEO penting ini di http://www.jais.gov.my/isuagama/ifc.php dan http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html

Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)
Anonymous said…
Jika sdra memperjuangkan Islam Syumul, mengapakan sdra tidak berani mendesak pemerintah menutup permis permis pelbagai maksiat?

Islam di hina bukan disebabkan orang bukan Islam tetapi disebabkan oleh orang Islam sendiri yang tidak sayangkan agamanya.

Kita sepatutnya bersyukur kerana telah dilahirkan sebagai seorang Islam, tapi sejauh manakah keIslaman kita?

Kerajaan Siapa yang mengujudkan Vitac City? Kerajaan Siapa yang menjalinkan hubungan perdanganan
dengan Israel, Kerajaan Siapa yang melantik APCO sebagai penasihat dan kerajaan siapa yang menolak hukum Allah swt?+

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID