Isu LGBT, PAS Bersama BN Tentang Hasrat PKR & DAP

Kerajaan digesa supaya tidak sesekali tunduk kepada tekanan pertubuhan hak asasi manusia terutama dari luar dan dalam negara khususnya berhubung pelaksanaan hak menukar agama dalam kalangan penganut Islam dan kebebasan amalan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz (Pas-Pasir Mas) berkata, tentangan terhadap tuntutan itu penting bagi memastikan kesucian Islam sebagai agama Persekutuan terus dipelihara...selain tidak mahu umat Islam tempatan, rakyat keseluruhan serta pembangkang dicemari nilai negatif.

Katanya lagi, kerajaan perlu mempertahan dan memperjuangkan konsep hak asasi manusia seperti diperkenalkan Nabi Muhammad SAW dalam Piagam Madinah kira-kira 1,400 tahun lalu yang selari dengan amalan demokrasi moden.

"Saya difahamkan daripada sumber tidak rasmi bahawa kerajaan menerima terima tekanan teruk daripada pelobi-pelobi hak asasi manusia dalam dan luar negara.

"Mereka menuntut pelaksanaan hak asasi manusia yang nyata bertentangan dengan Islam seperti untuk bertukar agama, pindah agama atau murtad selain hak mengamalkan kegiatan-kegiatan yang tegas dilarang agama seperti LGBT.

Nik Mohamad Abduh turut mengingatkan kerajaan supaya melaksanakan dasar belia selari dengan Islam.

Katanya, pembangkang sentiasa bersedia bekerjasama dengan kerajaan pilihanrakyat dalam memastikan program perkembangan belia dilaksanakan menurut agama tersebut.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Anonymous said…
ye ke pas tu...
Anonymous said…
Sebenarnya fahaman Kristian Zionis yang disyaki mengetuai DAPigs/Bukan Islam PKR dan ditaja penjajah Barat-Zionis(fahaman ini adalah gabungan doktrin Kristian Protestant palsu dengan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, termasuk Mekah di masa akan datang, dan seluruh dunia Islam yang kaya minyak-gas), ingin menjatuhkan moral anak-anak muda Melayu/Islam dengan menghalalkan sifat homoseksual seolah perkara biasa!

Fahaman evangelis Kristian Zionis ini yang sebenarnya bertuhankan SYAITAN, amat benci Islam dan agama Katholik, kerana kedua agama ini amat menjaga tradisi dan peraturan yang ketat. Jadi pengikut-pengikut syaitan Kristian Zionis ini akan menghancurkan akhlak jenerasi muda dalam Islam dan Katholik, dengan menghalalkan kebebasan seks yang termasuk pornografi/pelacuran/persetubuhan haram, keguguran anak sewenang-wenangnya, dan pengambilan dadah dan alkohol yang tiada batasan lansung. Dari situ, tamadun mulia seperti dalam Islam akan terancam. Tetapi puak Kristian Zionis selalunya menghalang puak mereka sendiri dari melakukan perkara-perkara sedemikian; hanya musuh mereka yang mereka mahu jahanamkan.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)
Anonymous said…
Hukum Allah memang benar dan jelas tapi yang selalu U-turnkan hukum tu ialah manusia.
raismazzadam said…
Selagi ANWAR BERAHIM NI HIDUP...SELAGI TU LA AKU TAKKAN PERCAYA KERJASAMA IKHLAS DARI PEMBANGKANG...ULAMA DLM PEMBANGKANG BUKANNYA BOLEH PAKAI PUN...KLU TAK CAYA...AKU CABAR HARON DIN BERSUARA DAN MENGELUARKAN KENYATAAN WAJIB BEKERJASAMA BERSAMA KERAJAAN BG MENENTANG LGBT NI...ADA BERANI KE...INI MCM KITA WAJIB BERHIMPUN BUKAN BERHIMPUN UTK MEMUASKAN NAFSU SI PELIWAT...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID