Tiket Penerbangan Airasia Lebih Murah Dari Kondom...

Timbalan menteri pengankutan mendedahkan bahawa, kos pembinaan klia2 meningkat dengan mendadak kerana pihak mahb terpaksa melayan semua kehendak syarikat penerbangan low class itu... klik sini

Apa yang aku pelik kat sini ialah, selama tempoh air asia beroperasi, tak pernah sekali pun air asia membayar airport tax kepada mahb, walau pun charge airport tax itu di kenakan kepada setiap penumpang mereka... tapi kenapa mahb masih mahu melayan kerenah dan permintaan airasia...???

Cuba korang tengok iklan di bawah tu....


Airasia masih lagi mengenakan airport tax, tapi tidak sesen pun airport tax itu di bayar kepada pengurusan lapangan terbang, samalah macam kita menyewa rumah orang tapi tak mau bayar sewa, aku tak faham kenapa kerajaan masih berdiam diri dengan perangai airasia nie, atau ada perjanjian sulit antara kerajaan dengan airasia sehingga airasia di lihat kebal dari undang-undang...

Apa pun aku dah lama boikot airasia...

Comments

Anonymous said…
Air Asia ynag benci sangat HAK BUMIPUTERA Melayu/Islam, diagungkan - apalah nak jadi kepada bumi tercinta kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

Bahkan kawasan/ast paling strategik, Sepang pun terus TERGADAI kepada Bukan Melayu/bukan Islam DAP/PKR dan sekutu mereka, Barat-Israel! Sila lihat di http://biz.thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/6/8/business/13214376&sec=business, Mainstay to invest in Sepang retail project, Saturday June 8, 2013, By EUGENE MAHALINGAM:

KUALA LUMPUR: Mainstay Properties Sdn Bhd, the property arm of Mainstay Holdings Sdn Bhd, which has tied up with United States-based property developer Horizon Group Properties Inc, will be investing RM180mil to develop the first phase of The Outlet Shoppes in Sepang, Selangor.
Horizon Group chief investment officer David Nelson said the 300,000-sq-ft retail project would be funded through a combination of debt and equity.

“We've started to look at retailers and expect a good reception. We're looking at predominantly retailers from the US and Europe, and selected ones from Malaysia,” he said at a media briefing yesterday. “For the local retailers, we're targeting those from the banking and food and beverage sectors.”…adding that the retail outlet would be strategically located.

“Sepang is an attractive location. It's near the airport…..Mainstay deputy chairman Terry Teo, meanwhile, said the company had about 16.19ha of land in Sepang that it intended to develop......

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said…
cacing dah naik ke mata!!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID