Breaking News
Loading...
October 7, 2013

Info Post
Terus terang aku kata, aku tak nampak pemimpin tertinggi dan akar umbi umno minta kekalkan 3 naib presiden yang sedia ada kini...

Tapi apa yang aku pelik, macam mane tetiba ckmm boleh keluarkan cerita "kononnya" ada permintaan dari pemimpin tertinggi dan akar umbi supaya 3 naib presiden yang ada tu di kekalkan, tak ke pelik tu...

Aku nampak kenyataan ini di keluarkan sendiri oleh ckmm kerana graf popularitinya semakin menurun, malah negeri johor yang ada 26 bahagian setakat ini 14 menolak untuk mencalonkan dia sebagai naib presiden...

Jadi konon kalau dia bersuara macam tu, adalah orang yang sambut dan bersetuju untuk kekalkan 3 naib presiden yang sedia ada...

Perghhh hebat permainan ckmm nie...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Anonymous said...

Dah terdesak. Confirm ruyubb.

Anonymous said...

HENTAM, JANGAN TAK HENTAM SIPENGECUT NI....HENTAM SAMPAI LUMAT...KAH KAH KAH !!!!

Anonymous said...

3 kementerian dia duduk x ada yg positif...polis jadi lembik..sotong, di buki, di maki, di pukul, d fitnah, di mvm mcm lagi..sebab CKMM..bapuk pun menteri..dayusss macam mat yo

usin said...

kesian, mintak nyawa la tu. apapun, aku lagi kesian kpd bangsa melayu yg sering dipinggirkan oleh ckmm. (kita betulkan aje ckp dia, memang tak logik ada arahan atasan utk kekalkan 3 naib presiden yg ada....baru betul!!!)

Anonymous said...

" masa dia menteri KDN dulu kena ambil tindakan dengan hati hati sebab keadaan masa tu adalah sebelum pru13.. kalau dh lepas pru13. apa tindakan pun boleh buat!!.." macam perli kehebatan ds zahid lak.. sebenarnya dia dah fening tu.. kalau dia bertegas sedari awal lagi, tidak playsafe serupa cousin bro nya ..mungkin pasti 2/3 kerusi milik bn...

cmkk memang sesuai pegang jawatan menteri, cuma jadi naib presiden umno untuk mempertahankan maruah bangsa melayu saja yang dia tak layak..

Anonymous said...

Menteri Pengangkutan harus TURUN PADANG dan membela umat Islam/Melayu, yg. adalah majoriti terlibat dlm. kemalangan jalanraya, yg. amat dicurigai!

Bah. pertama:

KDN-ATM-PDRM-Kem. Pengangkutan di K’jaan PUSAT, mesti bekerjasama MEMBELA Bumiputera Islam/Melayu, yg. makin DIANIAYA dgn. pelbagai cara, termasuk melalui kemalangan di jlnraya! Setiap hari, kebanyakan yg. terlibat dan meninggal dlm. kemalangan, adalah umat Islam/Melayu (yg. malangnya sering diPERSALAHkan seolah cuai sendiri – apalagi bila hanya diserahkan siasatan pd. polis negeri). Ini ialah kerana JENAYAH kemalangan makin BERLELUASA, terutamanya ke atas golongan miskin dan sederhana serta pekerja JPA , termasuk polis kita, terutamanya dari umat Islam/Melayu, serta juga termasuk pekerja asing Islam. Bayangkanlah jumlah setahun yg. meninggal dlm. kemalangan, yg. amat malang buat agama dan bangsa kita, mengalami BALA ini! Kita bukan nak menyoal takdir, namun angkara jahat pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam.

Saya cadangkan Kem. Pengangkutan menyediakan SUBSIDI utk. kamera "dashcam" MURAH kecil, yg. tersembunyi (http://news.malaysia.msn.com/community/hit-and-run-accident-caught-on-dashcam - utk. golongan miskin dan sederhana, dan setiap pekerja JPA terutamanya polis), di setiap kenderaan, di depan dan belakang. Kerana bila berlaku kemalangan, boleh dikaji sebab yg. sebenar.

Bahkan saya juga syak GENG KONGSI GELAP BUKAN ISLAM, terutamanya pemandu/PEMILIK lori dan 4WD (termasuk warga asing) makin mensasarkan mana-mana umat Islam/Melayu temasuk pekerja asing Islam (senang dikenali dari pakaian atau lambang Islamnya termasuk tudung atau pd. kenderaan), terutamanya yg. naik motosikal (lori/kereta di depan tekan brek tiba-tiba atau cuba bergesel dgn. kereta/motosikal yg. nak potong mereka, menyebabkan kereta/motosikal di belakang/yg. nak potong, TERBABAS ke jln. bertentangan- dan lori/kereta depan tersebut akan terus pandu dan HILANG mcm. angin DAJAL, bila berlaku kemalangan). Lori-lori yg. kerpa berhenti tepi jln. Tanpa tanda amaran atau tidak cukup amaran serta mengangkut muatan dgn. bahaya,terutamanya besi dan papan juga amat berbahaya buta pemandu (cthnya pemandu/penumpang kenderaan belakang yg. ditikam dgn. besi atau papan bila lori terbabas atau tekan brek tiba-tiba)!

Ini tidak MUSTAHIL kerana, Geng-geng GANAS ini bukan sahaja penjenayah biasa tetapi terlibat dgn. politik, disyaki dgn. politik paling GANAS DAPSYAITAN (dgn sekutu Barat-Israelnya), nak menghapuskan beramai-ramai umat Islam/Melayu dlm. pembunuhan beramai(GENOCIDE) di TANAH MELAYU ini! Dan mereka juga makin mensasarkan peneroka Bumiputera Islam/Melayu Felda/Risda, termasuk di Sabah/Sarawak (apa hasil siasatan cthnya ke atas kemalangan kejam ke atas dua keluarga anak-beranak naik motosikal, dilanggar 4WD, dan penyelia /peneroka Felda/Risda yg. asyik dibunuh/dirompak dgn. kejam?)

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

Anonymous said...

Bah. kedua:

Di samping itu, geng-geng KAPIR SAMSENG/PENGGANAS/KONGSI GELAP tempatan dan asing, saya syaki, sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang semalam)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu)-wabak penyakit dsbnya, dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) seperti di Mexico dan Latin Amerika. Di mana kaum Bumiputera dibunuh beramai-ramai dgn. kejam oleh rejim pemerintah (cthnya rejim pro-Barat-Israel Mexico, El Salvador, Guatemala dll) atau oleh sindiket dadah/pornografi/pelacuran besaran,yg. ditaja Barat-Israel (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!). Di samping cuba menghancurkan moral jenerasi muda, terutamanya umat Islam, melalui penglibatan dlm. JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah/senjata api/pornografi/kebebasan seks (terutamanya kegiatan homoseksual/kehamilan remaja luar nikah dan keguguran anak secara haram) dsbnya untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH seluruh Dunia Islam/Dunia Ketiga termasuk di Nusantara Melayu, yg. amat kaya minyak-gas ini - walau tidak dgn. perang pencerobohan biasa!
Lihat juga pembunuhan pemimpin-pemimpin Palestin/Islam melalui racun kimia, oleh Mossad di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research, October 01, 2013

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

CKMM sedang berpaut didahan yang rapuh.

Semua orang dah tahu akan kegagalan CKMM sejak dahulu lagi.

Kita cantas CKMM dgn cara terhormat dgn tidak memangkah dia kali ini.

CKMM terdesak dan sanggup meminta air tangkal dari pihak atasan.

Jangan biarkan pisang berbuah dua kali.