Mampukah Hisham CKMM Jawab Laporan Audit Ini...???

Laporan Audit Negara 2012 mendedahkan Polis Di-Raja Malaysia (PDRM) kehilangan aset berjumlah RM1.33 juta melibatkan antaranya gari, senjata api dan kenderaan antara tahun 2010 hingga 2012.

Dalam tempoh itu, PDRM kehilangan 156 unit gari, 44 unit senjata api dan 29 unit kenderaan.

Laporan audit itu juga mendapati kelemahan dalam pengurusan kehilangan aset di Ibu Pejabat PDRM dan tiga ibu pejabat polis kontinjen yang disemak di Kuala Lumpur, Selangor dan Johor.

Untuk rekod hisham ckmm menjadi menteri dalam negeri ialah pada tahun 2009 hingga may 2013 dan laporan audit itu merujuk kehilangan aset pdrm itu berlaku dalam tahun 2010 hingga 2012...


Comments

Anonymous said…
Mampos la hisham suruh sprm siasat dia sekali pasal masa tu dia boss pada pdrm.
Anonymous said…
Saye bagi amaran...saye akan cari hingga ke lubang cacing sapa yg songlap barang2 tuh...hu hu hu ckmm
Anonymous said…
Mana tidak hilang org semakin ramai, barang semakin byk stor, tempat, pejabat tambah sempit..senjatapi simpan dalm kotak milo aja..hohoho
Surrhead said…
prdm kena buat laporan polis pasal benda2 yg hilang ini
Anonymous said…
jgn lupe siasat jugak kementerian belia dan sukan. ..k.pop xguna duit rakyat konon... hakkkk...tuihhhh...!!!
Tak Guna said…
Nko ingat hisham takut sekadar laporan audit negara? dia ada Pm sebagai sepupu la...sbab itu dia tak segan silu dlm perjumpaan dgn pegawai2 kata dia bukn saje menteri tapi sepupu kpd perdana menteri. ini kisah benar la bro bkn sandiwara tau!
Anonymous said…
Tak sukala..cenggini. ..benci taaauuuuu...
Anonymous said…
Woi SIALhead, kerana lu asyik BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi MAMPOS terus kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!
Anonymous said…
Kalau GENG KONGSI GELAP MENYAMAQ masuk dlm. polis/JPA - jgn. nak salahkan K'jaan! Apalagi ramai penjenayah/pengganas ini makin besaq kepala DAJAL mereka, akibat asyik dibela loyar/NGO SAMPAH DAPBANGKAI/PKR, termasuk si PENGGANAS haram-kejadah-chin-peng!

Maka SYUKUR ALHAMDULILLAH DS Zahid amat tegas MEMPERTAHANkan agama/bangsa/negara, termasuk dgn. undg-undg baru terhadap penjenayah GANAS-mcm-BINATANG-BUAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID