Nasib Orang Melayu Di Tangan Orang Melayu Sendiri, Pesanan Dato' Tajuddin Abd Rahman

Comments

Anonymous said…
Walaupun saya tidak mengenali Dato Tajudin secara peribadi namun segala perkembangan politik beliau menjadi ikutan saya dari YB Dato dalam PEMUDA UMNO. Ini lah pemimpin melayu sejati. Seharusnya ahli UMNO mengundi YB Dato untuk jawatan MKT UMNO
Anonymous said…
Bah. Pertama:

SETUJU anon 10:31pm! Gaya cakap dan penampilan Dato' Tajuddin kita ini juga mengingatkan kembali kita pd. pejuang Kemerdekaan Islam/Melayu zaman Allahyarham-Allahyarham Tun Abdul Razak dan Tun. Dr. Ismail TERCINTA kita!

Dan betul cakap Dato‘ Tajuddin kita ini, yg. umat Islam/Melayu kena bersatu, apalagi di zaman paling BAHAYA utk. umat Islam, bukan hanya di Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kita, tetapi di seluruh Dunia Islam.

Malangnya, PAS dan golongan Islam/Melayu liberal BONGKAK sanggup sokong si KAPIR HARBI laknat dr. puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR yg. asyik MENYERANG MENGHINA Islam/umatnya tak habis-habis, termasuk KALIMAH ALLAH utk dipergunakan kaum Kristian! Bahkan PENGHINAAN ke atas Allah SWT ini diperjuangkan oleh si guan eng-HARAM-JADAH pada "Christmas Eve" pd. 24 Dis. - malam menyambut kelahiran Jesus, jelmaan tuhan Kristian mereka ke dunia ini?! Apa punya BALA ini!

Dan juga si DAPBANGKAI begitu berani sekali menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katholik pula bebas MENGKRISTIANkan Kalimah Allah kita, di NEGARA ISLAM kita ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
Bah. kedua:

Malangnya PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS.

Lihat di http://zul4kulim.blogspot.de/2013/10/pembela-kalimah-tauhid.html, PEMBELA KALIMAH TAUHID, 09 October 2013:
ALLAH Putera? Na'uzubillah
ALLAH swt telah berfirman didalam Surah Al-Maidah 54-56:

"Wahai orang beriman! Sesiapa diantara kamu murtad (berpaling daripada agamanya), maka ALLAH akan mendatangkan satu kaum yang dicintai ALLAH dan mereka pula mencintai Nya, yang bersifat lemah lembut terhadap sesama Islam, dan bersifat tegas keras terhadap orang kafir, dan mereka berjihad (dengan berjuang bersungguh-sungguh) ke jalan ALLAH, dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela.

Demikian itu adalah limpah kurnia ALLAH yang diberikan Nya kepada sesiapa yang dikehendaki Nya, ALLAH Maha Luas limpah kurnianya, lagi Maha Mengetahui.

Sesiapa yang menjadikan ALLAH, Rasul Nya serta orang beriman sebagai penolongnya, maka sesungguhnya golongan inilah, ( disebut dengan gelaran Heezbullah), yang berpegang kepada tali ALLAH lah yang pasti menang".

Salam 2 all.
Pejabat Pendaftar Mahkamah Rayuan Malaysia telah mengeluarkan notis memaklumkan bahawa keputusan kes kalimah ALLAH telah ditetapkan pada hari Isnin, 09 Zulhijjah 1434 bersamaan dengan 14 Oktober 2013 jam 09.00 pagi di Mahkamah Rayuan, Kompleks Istana Kehakiman,Putrajaya.

Seperti yang kita semua sedia maklum, Kerajaan Malaysia telah memfailkan rayuan terhadap keputusan YA Hakim Datuk Lau Bee Lan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang telah pada 30 Dis 2009 membenarkan permohonan Titular Archbishop Kuala Lumpur untuk pihak gereja dan kristian menggunakan kalimah ALLAH dalam penerbitannya The Herald.

Keputusan ini memberi implikasi yang serius kerana dengan kebenaran itu, maka pihak gereja dan pihak kristian boleh menggunapakai kalimah ALLAH dalam apa bentuk sekalipun dalam melaksanakan dan menjalankan agama dan kefahaman mereka.

Dalam bahasa ringkas, perintah Mahkamah Tinggi itu membawa implikasi membenarkan kristian menggunapakai kalimah ALLAH dalam bentuk kefahaman triniti tiga-dalam-satu iaitu ALLAH Bapa, ALLAH Putera & ALLAH Ruh Suci!

Perbicaraan rayuan tersebut telah didengar sehari suntuk dihadapan panel Hakim Mahkamah Rayuan dipengerusikan oleh YA Hakim Datuk Apandi Ali yang bersidang bersama YA Hakim Datuk Zawawi dan YA Hakim Datuk Abdul Aziz pada 10 Sept 2013.

Sesungguhnya keputusan Mahkamah Rayuan yang dijadualkan pada 24 Okt 2013 ini sangatlah penting bagi umat Islam.

Bagi kita umat Islam, isu ini membabitkan soal aqidah, soal keimanan.

Ini jelas daripada keputusan Muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan ke 82. Majlis Syura' PAS yang menyatakan pendirian pada 13 Januari 2013 juga berpendirian isu kalimah ALLAH adalah soal aqidah yang tidak boleh dipolitikkan!

Oleh itu, saya menyeru kepada seluruh umat Islam, tidak kira apa fahaman politik dan latarbelakang supaya hadir beramai-ramai di Kompleks Istana Kehakiman Putrajaya pada hari Isnin 14 Oktober 2013 untuk menzahirkan sokongan kita.

Dihari jutaan umat Islam seluruh dunia berhimpun dalam himpuan wuquf di Arafah, marilah kita umat Islam Malaysia berhimpun di Kompleks Istana Kehakiman Putrajaya!......

Teruskan membaca.....

Makcik Sambal Belacan.
Surrhead said…
"Dan juga si DAPBANGKAI begitu berani sekali menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katholik pula bebas MENGKRISTIANkan Kalimah Allah kita, di NEGARA ISLAM kita ini!"

hoi, bodoh...buat apa melalak kat sini...pegilah tentang dia org kat sana, bodoh...
Anonymous said…
Oi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka itu, kalau lu tak suka ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepulauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Anonymous said…
Woi SIALhead, lu memang si BANGSAT PENAKUT - tahu nak tutup mulut umat Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Atau Lu punya ekoq ni dari geng si CINABANGKAI gila PORNO SEKS dua ekoq itu aaahh?!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID