Punca Sebenar Kenapa Pembangkang Mahukan Zahid Hamidi Tewas Pemilihan Kali Ini...

Tidak ada kompromi dalam soal keselamatan dan ketenteraman awam, bermakna selagi ada hayat zahid akan terus-terusan melawan penjenayah, ini yang merisaukan pemimpin pembangkang, bila jenayah semakin berkurangan, sekali gus negara aman, bila negara sudah aman, rakyat akan berterima kasih dengan kerajaan dan pemimpin pembangkan susah nak cari makan...

Jadi inilah pun utama kenapa pembangkang beria-ia sangat nak kan zahid tewas dalam pemilihan naib presiden akan datang, jangan terkejut kalau aku kata, ada juga pemimpin umno yang tidak senang dengan ketegasan zahid turut berkerja sama dengan pembangkang untuk menewaskan beliau...

Jadi kepada 146,500 perwakilan umno yang akan mengundi pada 19 hari bulan ini, korang nak ke pembangkang mencorak dan menentukan siapa pemimpin umno...






Comments

usin said…
pembangkang takut kena tembak, tu je. kan ke di belakang dorang ada gangster...
Anonymous said…
Kebanyakan yng terlibat wakil rakyat pembangkang adalah peguam.Bila negara amam jenayah tiada...mahkamah sunyi cam mana peguam nak cari makan bro...

Chilakak betul la dorang nie....

Korang tengok la kes liwat Anwar.Dulu Karpal kata Anwar meliwat sekarang siap jadi ketua peguambela kpd Anwar mengatakan Anwar tak meliwat.Sebabnya 50juta sudah masyukkkkk...
Anonymous said…
Bah. Pertama:

SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas ketegasan dan keberanian YB Menteri KDN, KPN dan polis-polis/tentera-tentera kita, yg. mempertarungkan NYAWA mereka dan keluarga mereka, setiap hari melawan PENJENAYAH SAMSENG/PENGGANAS KEJAM! Di Barat pun, ramai penjenayah GANAS, diTEMBAK terus mcm. KATAK, walau tiada senjata kalau cuba melawan atau lari, tapi kat M’sia, si pencinta penjenayah/pengganas, mahu polis berdrama pula, memujuk lembut penjenayah – pi BERAMBOSlah!!

Patutnya parti SAMPAH DAPBANGKAI/PKR (sekutu kuat PAP-Barat-Israel) digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, terutamanya GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA (geng Kongsi Gelap Cina yg. kaya-raya, adalah majoriti Geng Kongsi Gelap dan juga selalunya BAPA kpd. Geng Kongsi Gelap India - lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/10/Gang-36-one-of-the-most-feared-in-the-nation.aspx, Gang 36 one of the most feared in the nation, Saturday August 10, 2013)! Jadi, saya cadangkan NGO Islam/Melayu buat repot polis tentang kemungkinan penglibatan SAMSENG DAPBANGKAI/PKR (sekutu kuat Barat-Israel) dgn. GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA, yg. MENGANCAM keselamatan umat Islam/Melayu, dalam bentuk TERORISMA, sebab disyaki mereka sdg. mensasarkan umat Islam/Melayu dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) melalui pembunuhan/rompakan/kebakaran rumah-kpg-kedai/keracunanc(termasuk suntikan kimia utk menyebabkan kanser/sakit jantung)/dihalau//kemalangan jln. raya (juga umat Islam/Melayu lain, yg. majoriti, mangsa kemalangan yg. makin meningkat – senag dikenali dr. tudung/kopiah/ayat al-Quran di kenderaan)!

Tengok omputih British yg. baru ditangkap di KL, dgn. duit palsu US berjuta - saya syak dia ini ejen gabungan MI6-CIA-Mossad, utk. menaja keganasan TERORISMA geng-geng kongsi gelap ini. Cara jenayah-jenayah ini memang dilakukan pd Bumiputera Mexico dan Latin Amerika, di mana CIA-MI6-Mossad juga terlibat dalam sindiket dadah/senjata api global, seperti yang ditaja besar-besaran mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika (lihat http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!). Ini adalah untuk membunuh Bumiputera secara beramai-ramai (GENOCIDE) serta menghancurkan moral jenerasi muda terutamanya dari umat Islam/kaum Bumiputera, dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah/senjata api, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).



Anonymous said…
Bah. Kedua:

Dan Mossad-CIA pula berpusat di S'pura, termasuk bangsa Yahudi Israel MENYAMAR jadi rakyat Mexico (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009). Maka, saya syak sindiket dadah/senjata besar , contohnya yang diketuai Cina Malaysia/Singapura, dan 3 bangsa ‘Mexico’ ini yg. sebenarnya adalah ejen Mossad – lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/death-sentences-for-5-upheld-1.337943, Death sentences for 5 upheld, 15 August 2013:

PUTRAJAYA: The Court of Appeal yesterday upheld the conviction and death sentences on five men, including three Mexican brothers, for trafficking drugs worth RM44 million.

A three-member panel chaired by Justice Datuk Azahar Mohamed unanimously dismissed their appeal against their conviction and death sentence imposed by the High Court

The men were Malaysian crane operator Lee Boon Siah, 49, Singaporean painter Lim Hung Wang, 56, and brothers Jose Regino Gonzales Villarreal, 34, Simon Gonzales, 37, and Luis Alfonso Gonzales, 45.

"We see no error in the High Court's judgement which ruled that the appellants were involved in trafficking in 29,460.17gm of the drugs," said Azahar. Bernama

Maka, sepatutnya, pemimipin-pemimpin Islam kita dari Dunia Islam, janganlah tunduk lansung kepada GERTAKAN berterusan kpd. undang-undang ``universal`yg. sebenarnya berasaskan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH/PENIPU Barat-Zionis/Bukan Islam ini, macam hamba-abdi mereka!

Jadi saya cdgnkan mana-mana penjenayah-penjenayah asing, yg. terlibat dlm. sindiket dadah/senjata di atas, tidak dihantar ke negara mereka termasuk ke Barat, kerana mereka mungkin ejen Barat- Mossad (cthnya ketua sindiket dadah terbesar Asia Tenggara berpusat di Bangkok, yg. dihantar pulang ke Amerika setelah ditangkap). Biar mereka dihukum mati atau dipenjara selamanya kat sini, dan suruh kerja BERAT kalau tak dihukum mati - kalau hantar balik mungkin mereka akan bebas dgn. duit jutaan jadi Barat-Mossad!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
PEMBETULAN: (perenggan akhir)

Jadi saya cdgnkan mana-mana penjenayah-penjenayah asing, terutamnya yg. terlibat dlm. jenayah pembunuhan-rompakan/sindiket dadah/senjata /ponografi-pelacuran spt. Di atas, tidak dihantar ke negara mereka termasuk ke Barat, kerana mereka mungkin ejen Barat-Mossad (cthnya ketua sindiket dadah terbesar Asia Tenggara berpusat di Bangkok, yg. dihantar pulang ke Amerika setelah ditangkap). Biar mereka dihukum mati atau dipenjara selamanya kat sini, dan mesti kerja BERAT kalau tak dihukum mati - kalau hantar balik mungkin mereka akan bebas dgn. duit jutaan jadi EJEN Barat-Mossad!

Makcik Sambal Belacan.


Surrhead said…
hari itu, kimak ini kata warga india yg paling ramai kena tahan selaku ops cantas....ini tunjuk lain pulak....man satu mau percaya, dei tambi?
Surrhead said…
In his speech, Zahid claimed that 28,000 of some 40,000 gang members in the country were Indian Malaysians who prey on the majority ethnic Malay population.
http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/10/09/hrw-wants-najib-to-act-against-zahid/

bila dah kena kiri kanan, mulalah tunjuk warak pulak...Zahid: Allah akan tanya saya di Padang Mahsyar
http://www.malaysiakini.com/news/243574

mmg binawe si zahid ini, bila dah tak boleh control, gunakan agama pulak, mmg kimak dia ni...
Surrhead said…
http://www.malaysiakini.com/news/243649
'Saya tak sebut Tiga Line orang kita'

kimak ini pengecut, bila ada backup baru berani, kalau sorang, confirm kecut telur nyer, sama mcm semua yg bergeng2 tu....semua drama utk PAU jer....ambek ko, warga umno....agung2 kan la kimak ni, kat bf anak boleh la tunjuk terror, jgn kat rakyat, ranap ko...
Anonymous said…
surhead, aku rasa ko yang kimak.. kepala kimak.. kepala yang baca malaysiakini sebagai rujukan mmmg selalu kena spin..janganlah dok nak meranap orang lain.. tak usah bercerita pasal rakyat.. kami rakyat sukakan keamanan, bukan seperti kamu suka kekacauan dan kehancuran..
Surrhead said…
kakakaka....ada kimak yg masih agungkan kimak ni.....kakakaka....makanlah buangan dia, wei....
Anonymous said…
surrhead memang kau bapak kimak..
kau tu kafir lahanat tak perlu nak menyamar kat sini..
Unknown said…
Kepada Semua PERWAKILAN dalam Pemilihan Jawatankuasa UMNO hari ini, semoga anda semua BIJAK membuat penilaian dengan MEMILIH Calon-calon yang BERJIWA MELAYU yang lebih konsisten dan berani dalam perjuangan ABATA(Agama, Bangsa & Tanah air), serta menolak Calon-calon yang ‘TAKUT & MALU SEBAGAI MELAYU’…Anda juga wajib menolak Calon-calon yang seakan menjadi ‘Barua atau Proksi’ kepada pemimpin pembangkang dan juga golongan Kafir Laknatullah yang ingin merosak dan menjatuhkan UMNO, Bangsa Melayu dan Islam di Malaysia.

KUMIM(Kami Ummah Melayu Islam Malaysia)
http://empayarkumim.blogspot.com/
Anonymous said…
Woi SIALhead, BUTUHluoi! Lu asyik mahu maki umat Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!
Anonymous said…
Oi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka itu, kalau lu tak suka ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepualauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID