Ramai Anak Cina Bunuh Diri Bila Kerajaan Tak Iktiraf UEC Sebagai Syarat Layak Masuk IPTA

Tahniah Muhyiddin, kami orang melayu bersetuju dengan keputusan itu, jangan bagi muka banyak sangat pada bangsa yang tak tau mengenang budi ini, kita dah bagi IC kat mereka, kemudian kita pula nak mereka halau...


Comments

Anonymous said…
SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas KETEGASAN TPM TS Muhyiddin kita! Cina PENDATANG SAMSENG mcm. ni, tak akan pernah puas hati - walau dah berjaya RAMPAS/JAJAH S'pura kita!

Kat Barat yg. asyik MELALAK psl. "hak asasi” kesamaan bangsa, agama dsbnya, pun jgn. harap benarkan bangsa PENDATANG(i.e. imigran) ada sekolah dengan bahasa atau kurikulum sendiri, melainkan sekolah agama. Tapi itupun hanya utk. matapelajaran agama, tetapi tetap dlm. bahasa KEBANGSAAN mereka, contohnya bahasa Jerman atau Peranchis!

Dan kalau kat Eropah (tapi di Amerika/Australia/Canada/N. Zealand - Bumiputera di sana adalah Native American, Aboriginal Australian dan sbgnya,yg. diJAJAH Orang putih), tak pula berani ramai PENDATANG Cina/India buka mulut, nak mcm-mcm keistimewaan sampai nak PIJAK kepala Bumiputera Barat Eropah, terutamanya yg. Orang putih! Mana ada perayaan rasmi hari raya Cina mahupun Deepavali, apalagi bahasa mereka di Eropah tu - apahal tak pula MELALAK si "pencinta hak asasi” kesamaan dari PENDATANG Cina/India, termasuk yg. kat TANAH MELAYU ini, terutamanya loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH dari MCA-Gerakan/DAPBANGKAI/PKR?! Tapi bukan main lagi si pencinta penipu ini MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).
Anonymous said…
Bagus TPM. Begitulah yang sepatutnya. Jangan terlalu melayan tuntutan golongan yang tidak pernah/akan berpuas hati dengan apa sahaja yang kerajaan putuskan.

Sudah tiba masanya kerajaan berhenti daripada berlembut dan terhegeh-hegeh melayan pelbagai tuntutan pihak-pihak tertentu yang tidak munasabah serta bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan.

Utamakan tuntutan majoriti rakyat Malaysia seperti yang diketengahkan oleh Kongres Perdana Pendidikan Kebangsaan anjuran Majlis Perundingan Melayu (MPM) yang diadakan pada 27 Ogos 2013 lalu.

Anak Malaysia Patriotik
Anonymous said…
KAUM YANG MENDOKONG PERJUANGAN DAP Memang tidak sedar diri. Kerajaan BN bangunkan bandar-bandar besar yang rata didiami oleh kaum cina. Masa mereka susah mereka menyokong BN, TAPI BILA SUDAH SENANG LENANG - (PERNIAGAAN MAJU DAN BERTAMBAH BESAR, MILIKI RUMAH BESAR DAN BERNILAI JUTAAN RINGGIT, MENIKMATI SEGALA KEMUDAHAN, SUDAH KAYA RAYA), mereka akan pinggirkan BN sebaliknya menyokong DAP/PKR/PAS yang tidak ada memberi apa-apa kepada mereka. Oleh itu, puak-puak ni tak payah nak diberi apa-apa keistimewaan. Masa susah mereka akan menyokong BN bila senang? Jangan haraplah mereka peduli BN.
Anonymous said…
Keputusan PRU 13 jelas menunjukkan sokongan kaum cina (termasuk ahli-ahli MCA) TIDAK, SAYA SEBUT 10000 KALI AHLI-AHLI MCA sendiri tidak menyokong BN. Kalau tidak masakan calon-calon MCA pun kalah (S/U Agung MCA kalah, ada Naib Presiden kalah, kalau presiden MCA masuk bertanding pun akan kalah.....apa? tak percaya?
usin said…
try la bercakap bahasa kebangsaan dengan pelajar cina yang berkelulusan UEC ni. nak tergelak ada, nak marahpun ada. cakap serupa dengan pelancong taiwan yang baru 3 hari sampai malaysia. macam inikah yang dikatakan rakyat malaysia? cinta dan kiblat masih kepada tanah besar cina!!!
Anonymous said…
Tak terima pun tak pa. Kan bangsa depa banyak duit. Boleh hantar pi Taiwan atau China untuk sambung belajar.
Anonymous said…
Ahjibgor da beri pistol dan peluru pada zong gong...juta juta sek cina..abis nak kata apa..siapa yg bebal....sama macam dollah samdol..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID