VIDEO Gerakan Kristian Di Indonesia Murtadkan Umat Islam...

Satu masa dulu indonesia adalah antara negera terbesar umat islam di dunia, tapi dek kerana kebodohan pemerintah indonesia yang membenarkan kristian menggunakan kalimah Allah dalam kitab bible dan dalam setiap upacara keagamaan mereka, kini indonesia berdepan masaalah, masaalah yang tak boleh nak di selesaikan lagi, kalau dulu indonesia jadi negara Islam paling besar dalam rantau asia, kini semuanya sudah terbalik, indonesia kini menuju kearah menjadi negara kristian terbesar di rantau ini...

Bagai mana semua ini bermula? semuanya bermulula bila pihak kristian menukar perkataan god itu menjadi Allah, seperti yang sedang berlaku di negara kita sekarang, bermula daari zaman soekarno hinggalah gus dur, mereka langsung tidak kisah kristian  menggunakan kalimah Allah, mungkin pendapat mereka seperti pendapat beberapa pemimpin pembangkang di negara kita.

Video di bawah menceritakan segala-galanya bagai mana puak kristian cuba menjadikan sebuah negara terbesar umat Islam menjadi negara kristian terbesar di rantau asia...


Comments

Anonymous said…
inilah kebodohan pemimpin Indon yg terlalu besar "tolol"nya ....

Anonymous said…
Bah. Pertama:

Malangnya, Malaysia sbg. NEGARA ISLAM pun mahu diTUMBANGkan spt. Indonesia dan seluruh Dunia Islam, melalui fahaman Kristian Zionis.

Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah di kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar. Bahkan Vatican pun sudah diketuai puak Kristian Zionis ini! Puak Kristian Zionis ini juga makin rancak dengan menyamar sebagai yang disebut di atas, di pendalaman Sarawak/Sabah, di perkampungan Orang Asli dan orang India miskin di perkampungan estet, serta flat-flat orang miskin di bandar, untuk mempastikan lebih ramai Bumiputera/Bukan Bumiputera yang diKRISTIAN akan mengundi DAPBANGKAI/PKR di pilihanraya akan datang. Jadi, sokongan kpd DAP/PKR akan berasaskan agama Kristian, lebih dari berasaskan kaum. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis. Mereka juga sdg. agresif mensasarkan umat Islam mengambil pil perancang keluarga utk. mengecilkan jumlah anak - samada yg. miskin atau yg. profesional. si KAPIR BUAS ini juga mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL, dlm PAS/UMNO utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu!

Memang DAPBANGKAI-PAP asalnya berasaskan perjuangan Komunis (fahaman Komunis MAO di Cina telah diketepikan untuk kemewahan Kapitalisma Barat-Zionis yang amat buas, tamak dan ganas), tetapi disyaki, sekarang telah diambil alih hampir sepenuhnya oleh pertubuhan evangelis Kristian Zionis yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia, Singapura dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera. Lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009. In a book entitled “The Israeli Connection: Whom Israel arms and why”, Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, “According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore.”........
Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPBANGKAI/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.


Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
Bah. kedua:

Zionisme juga adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme (Pentagram Lucifer atau lihat di http://www.savethemales.ca/091202.html, Zionists Betrayed Non-Z Jews to Holocaust, March 22, 2013, By Henry Makow Ph.D), sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin dan umat Islam lain secara beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin/negara Islam lain, dgn. BUAS! Di mana puak Syaitan Freemason/Zionisme/Kristian Zionis ini adalah disyaki DALANG utama di belakang rejim-rejim Barat-Israel, EU/NATO, ICC dan (birokrasi) UN, yg. begitu bencikan Islam, sentiasa dahagakan DARAH kaum Islam, serta asyik merompak kekayaan Dunia Islam terutamanya limpahan minyak-gas oleh Allah SWT. Kerana Satanisme juga berkaitan rapat dgn. Materialisme (fahaman memuja kebendaan/wang yg. melampau) dan Darwinisme (fahaman manusia berasal dr. binatang) – di mana akhlak manusia menjadi spt. BINATANG BUAS, dan sentiasa tamak dan bongkak dgn. amat rakus [lihat di http://www.youtube.com/watch?v=h4yXIpsliYY, Pemujaan Syaitan (Evil Rituals), oleh www.harunyahya.com].

Maka amat perlu untuk masyarakat Bumiputera di pendalaman terutamanya, Orang Asli, Penan dan Bumiputera lain, terutamanya yang miskin, diletakkan di bawah pentadbiran kerajaan BN yang ketat, secepat mungkin. Bukan hanya untuk membawa pembangunan yang amat diperlukan terutamanya perkampungan BUMIPUTERA miskin, juga kerana elemen subversif kuasa asing tersebut makin merbahaya, termasuk melalui NGO-NGO Barat-Zionis dan tempatan, dan sekutu kuat DAP/PKR mereka. Lihat contoh Bumiputera Sarawak miskin ini yang saya syak akan disasar dengan agresif puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR di http://sarawakmirror.blogspot.com/2013/07/villagers-left-out-of-basic-ammenities.html, Monday, July 15, 2013, Villagers left out of basic ammenities . Di Amerika Utara pun, ada sistem yang ketat untuk melindungi Tanah (Native Reserve) dan penduduk BUMIPUTERA Native Americans/Canadians, walau oleh PENJAJAH Barat - namun kaum Bumiputera ini terus ditindas kerana tidak lantang bersuara mempertahankan hak Bumiputera mereka.

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…

Bah. ketiga:

Juga, jabatan DAKWAH Islam, mesti lebih kuat berusaha, terutamanya di perkampungan Orang Asli dan di pendalaman Sabah dan Sarawak, dan kawasan perumahan termasuk kawasan flat untuk orang miskin/sederhana, serta sebanyak mungkin NGO-NGO Islam oleh NGO-NGO Melayu dan Bumiputera lain, di bawah payung UMNO/JAKIM/YADIM/JAIS. Tolonglah jangan berlengah lagi – masjid mesti dibina di setiap kampung dan kawasan perumahan untuk berdakwah dan berbuat kebajikan; serta sistem ZAKAT perlu dipermudahkan untuk bantu orang Islam miskin dan teraniaya. Lihat NGO bukan Islam ini yang giat berkempen di perkampungan orang Asli, sampai 8, 000 rumah dari lebih 800 kampung Orang Asli disasarkan, kononnya untuk di'TOLONG' dalam pelbagai hal, dalam masa LIMA tahun (bukankah masa ini untuk pilihanraya akan datang) di http://www.thestar.com.my/News/Community/2013/07/18/30-volunteers-join-forces-to-build-a-house-for-orang-asli-family.aspx

Juga si Cina disyaki Kristian Zionis ini, asyik nak bantu umat Islam miskin K’tan terutamanya yg. keluarga BESAR dr. anak yatim dan ibu tunggal (lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/datuk-helps-out-single-mum-1.376920 dan di http://www.nst.com.my/nation/general/teen-wants-to-go-to-school-1.335185 - mana Tabung Zakat mahupun NGO Islam/Melayu sendiri? Cara ini juga spt. di Indonesia, juga disyaki perancangan halus utk MENGKRISTIANkan org. miskin, di samping rampas tanah pusaka dan mengabui mata umat Islam/org. miskin utk. mempercayai NGO atau individu Kristian tersebut. Bahkan saya pernah berjumpa dengan Orang Asli yang makin diKRISTIANkan oleh puak Kristian Zionis, dan terus dihasut untuk membenci orang Melayu/Islam/Umno, serta untuk menyokong DAPBANGKAI/PKR. Sepatutnya pihak ATM dan NGO Melayu/Islam bekerjasama erat yang boleh membantu Orang Asli dan Bumiputera lain yang miskin, membina rumah yang SELAMAT selain dari menjaga kebajikan mereka.

Makcik Sambal Belacan.


Surrhead said…
makcik sambal belacan - i rasa u ada masaalah Inferiority Complex....

kalau nak tau lebih lanjut pasal masaalah saikologi ini, sila jumpa doktor atau layari - http://en.wikipedia.org/wiki/Inferiority_complex

kesian tgk makcik takut atau risau pasal semua benda....ya.....semua benda...jgn2 besok kentut busuk pun salahkan org lain jugak...manalah tau, terbeli ikan atau sayur dari peniaga cina, tak sia2 peniaga itu pulak kena....

dan lagi satu, i rasa org malas nak baca komen panjang2 dan berbahagian pulak itu, Dan isinya sentiasa sama jer....
Surrhead said…
hoi, makcik....Bumiputera or Bumiputra (Jawi: بوميڤوترا) is a Malaysian term to describe the Malay race and other indigenous peoples of Southeast Asia, and used particularly in Malaysia. The term comes from the Sanskrit word bhumiputra, which can be translated literally as "son of the land" or "son of the soil" (bhumi= earth or land, putra=son).

cadangkan kat kerajaan jgn pakai bumiputera lagi, ada unsur sanskrit, tak syirik ker??
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, kerana lu asyik GILA BABI dan BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi MAMPOS terus jadi BANGKAI kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

Dan lu ayik mahu hina ISLAM dan BUMIPUTERA Islam/Melayu kami - lu ni si CINABANGKAI gila PORNO SEKS 2 ekoq tu aahhh?! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, hari tu juga lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, yg. dibawa PENJAJAH-KAPIR-BUAS British-Zionis LAKNAT! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ dan SEWEL-mcm-BABI!

Maka itu, kalau lu tak suka ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepulauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Surrhead said…
hoi, makcik, tak payah nak bersusah payah, copy paste ini jer...bengong....

SIALPUNDEKhead, GILA BABI, BODOH KERBAU, MAMPOS BANGKAI DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

hina ISLAM dan BUMIPUTERA Islam/Melayu kami CINABANGKAI PORNO SEKS 2 BANGKAI BABI punya KANGKANGkah?! KENCING BABI aahhh?!

SIALPUNDEKhead, KERBAU penuh lintah KURAP! NEGARA ISLAM! RASIS PELAHAP-KANGKANG-BABI!

MENIPU, PENDATANG/IMIGRAN, yg. dibawa PENJAJAH-KAPIR-BUAS British-Zionis LAKNAT! KURANG AJAQ dan SEWEL-mcm-BABI!

ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepulauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Anonymous said…
Surrhead tu lah saravanan yang maki pengetua sekolah kat puchong pasal buat ibadah korban kat sekolah, dia tak puas hati pasal tuhan di kena kerat. kikikikikikiki
Anonymous said…
Oi SIALhead, BUTUHlu kecut PENAKUTkah?! Lu tak suka apa aku tulis, jadi lu mahu TUTP MULUT aku - pi MAMPOS lu!

Perangai lu memang mcm BABI GILA SEKS-PORNO, asyik mahu MENCARUT pd. umat Islam/Melayu/UMNO!
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEK head, dah lu "copy and paste" dr. anon 6: 20 & 6:23pm, lepas itu lu PUTAR BELIT copy and paste" itu dgn. MENGHINA ISLAM/umatnya! Lu ini MEMANG mcm. PELAHAP KANGKANG BABI - dasar lu KAPIR-BUAS-PUNDEK-PENAKUT!
Surrhead said…
anon October 17, 2013 at 9:07PM... bapak hang la saravanan.....hang nak kerat lembu ka, kerat kote lembu masuk kat mulut hang ka, atau mulut bapak hang ka, itu hang punya hal...kikikikikiki
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, lu ni asyik mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!
Anonymous said…
Betul tak aku cakap surrhead tu la saravanan. Itu pasl dia macam orang mengamuk kat sini. Weii surrhead @ saravanan sorry la kami kerat 18 tuhan kamu ye.
Surrhead said…
buat apa kerat 18...kerat la 180 kali....by surrhead@saravanan.....kakakaka

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID