Kebodohan Noh Omar Boleh Menyebabkan UMNO Sekali Lagi Di Haramkan...

Pada 12 Oktober 2013 Pergerakan Pemuda UMNO dan Puteri Bahagian Sepang telah mengadakan persidangan mereka sepertimana yang ditetapkan oleh Majlis Tertinggi UMNO.

Bagaimanapun selepas selesai persidangan kedua-dua sayap tersebut ada pihak-pihak yang tidak berpuashati telah membuat aduan kepada Jawatankuasa Pemilihan UMNO Selangor.

Hasil daripada aduan tersebut telah membuatkan Persidangan Pergerakan Pemuda Umno dan Persidangan Pergerakan Puteri Bahagian Sepang pada 12 Oktober 2013 dibatalkan. 

Surat pembatalan ditandatangani oleh Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar dan Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Selangor, Tan Sri Abu Hassan Omar.

Surat itu dihantar ke Pejabat Umno Bahagian Sepang pada 18 Oktober 2013 jam 4.21 petang melalui faksimili. Tempoh surat itu dihantar kira-kira lebih kurang 16 jam sebelum UMNO Bahagian Sepang mengadakan Mesyuarat Perwakilan Bahagian Sepang. Iaitu pada 19 Oktober 2013 jam 8 pagi.

Korang boleh baca email yang dihantar oleh salah seorang perwakilan bahagian sepang tentang kebodohan noh omar cuba campurtangan dalam mensyuarat umno bahagian sepang, klik sini.

Comments

Anonymous said…
Saudara Blogger

Maaf posting saya mungkin tak relevan dengan tajuk, tapi penting diketahui ramai khas oleh pemimpin Umno.

Cina Tetap Cina

Saya baru terbaca satu artikel dalam Utusan Malaysia oleh Datok Ahmad Faris bin Abdul Halim - beliau mengulas berkenaan PRK DUN Sg Limau Kedah.

Beliau mendedahkan :

1. Pada PRU13 hanya 180 cina (10% dpd 1800) undi BN .... BN Kalah.
2. Semasa kempen PRK Sg Limau - penglibatan MCA/Gerakan macam " nak tak nak saja " atau sekadar " melepaskan batuk di tangga ".
3. Sambutan cina Sg Limau hangat sekali bila Lim Kit Siang turun padang, dan sangat dingin bila pemimpin MCA/Gerakan turun.

Saya tak tahu siapa tipu siapa. Adakah Muhyidin tipu cina atau cina tipu Muhyidin. Tetapi saya berani kata yang kena tipu adalah Muhyidin, yang nampak bodoh adalah Muhyidin. Rupa-rupanya pengundi cina lebih cerdik daripada Muhyidin.

Walau pun Muhyidin beri 2.4juta kpd sekolah cina, namun hati cina tetap cina yang tak dapat dibeli dengan 2.4juta. Wang mereka sapu tetapi sokongan tetap juga kepada DAP.

Najib dah terkena (tertipu) pada PRU13. Di Klang 60ribu cina turun sambut Najib. Najib senyum sampai ke telinga gah beritahu satu negara " orang cina dah kembali kepada BN ". Tetapi pada lewat tengah malam keputusan PRU13, Najib dengan bermuka sardin, bermuka tempe memberi tahu satu dunia " Tsunami cina menyebabkan BN hampir kalah ".

Baik Muhyidin mahu pun Najib. Tak serik-serik masih juga percaya kepada cina, masih juga nak pujuk cina, kalau pujuk free lantak lah, tapi ini pujuk dengan berjuta-juta RM ... sakit hati dan semakin meluat orang melayu kepada Umno.

Kalau Najib dan Muhyidin mahu orang melayu terus mempertahankan Umno pada PRU14, renti kan lah " kerja bodoh " itu. Saya berani berkata DALAM PRK CINA AKAN ADA RAMAI JUGA YANG UNDI BN, TETAPI BILA DALAM PRU ... SORRY LA BRO NAJIB DAN MUHYIDIN... KERANA MEREKA MAHU DAP MENGGANTIKAN UMNO.

Saya nak ingatkan Najib dan Muhyidin, YANG MAHU UMNO TERUS MENJADI PEMERINTAH ADALAH ORANG MELAYU ... MAKA BERI LAH PERHATIAN KEPADA ORANG MELAYU.

Sesungguhnya kenyataan NAJIB MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PENGUNDI CINA kerana mengundi BN pada PRK Sg Limau ... adalah menafikan sumbangan undi orang melayu kepada Umno. Cukup cukup lah ... kerana PRU14 belum tentu cina yang sama akan undi Umno sekali lagi.

Ana Muslimah
Surrhead said…
ana muslimah.....kalau ikutkan nama, bunyi macam org kuat beriman dan berlandaskan agama, tapi hakikatnya tidak....ini tak habis berdengki dgn warga cina.....

ana, cina dpt berjuta2, melayu dpt MEB....adil kan?? kalau nak lebih adil, biar benda sama dilaksanakan keseluruh malaysia tanpa mengira bangsa dan agama, itu lebih mulia....tapi ana, i rasa kamu tak boleh terima pandangan adil, kamu lebih rela menindas....kalau dah otak umno, mesti tindas nyer
Anonymous said…
Tak abis-abis cerita pasal mamak yang bernama Azeez Rahim nih, lepas susu basi ni dengar cerita pulak Azeez Rahim pasal dia buat tabung haji macam hak milik dia sendiri dan kroni-kroninya..

Lepas ni, confirm duit Tabung Haji akan lebih terjamin & 'BERSIH' di tgn Azeez rempit mamak kelentong ni..

Cerita selanjutnya klik link kat bawah ni :

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/11/azeez-rahim-jangan-buat-tabung-haji.html

https://www.facebook.com/pages/No-2-Azeez-Rahim/229249883899002?hc_location=timeline

https://twitter.com/intent/follow?original_referer=&partner=undefined&region=follow_link&screen_name=no2azeezrahim&tw_p=followbutton&variant=2.0
Anonymous said…
Noh tu memang bodoh orang keliling dia semua bodoh2.
Anonymous said…
Umno di Haramkan bagus jugak..tak ada telur..mcm reduan tee cakap...lebihkan bangsa lain..elok haram..biar dap jadi PM..padan muka melayu..tengok nanti meka akan beri peluang kat sekolah melayu ke tidak...
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, berani lu mcm. GENG KONGSI GELAP, bukankah lu baru GERTAK mahu BUNUH umat Islam/Melayu/UMNO, di blog Darul Ehsan ini di topik:

http://darulehsantoday.blogspot.com/2013/10/rakyat-tahu-siapa-yang-selesaikan-isu.html, "Rakyat Tahu Siapa Yang Selesaikan Isu Lahad Datu..."

Lepas tu, lu nak PUTER-BELIT tuduh Ds Zahid pula - sedgkan bukankah lu yg. GERTAK UMNO?! DS Zahid beri amaran yg. berpatutan pd. PENJENAYAH, yg. asyik BUNUH/ROMPAK/ROGOL/BAKAR rakyat!

Jadi lu ini SAMSENG KONGSI GELAP aahhh; mahu gertak bunuh umat Islam/Melayu/UMNO?!PENAKUT BABI lu! Lu ni lari lintang pukang kat Thailand?!

Baik lu SIALPUNDEKhead, MAMPOS mcm. BANGKAI BERULAT kat KANGKANG-PUNDEK BABI!
Anonymous said…
Oi anon 4:40pm, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Apasal lu asyik hina Pemimipin Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat!
Surrhead said…
kahhh...pthui...mcm org gila seorg ni....
Anonymous said…
Sesiapa yang tak suka pemimpin UMNO yang Dilantik boleh berhijrah ke lain Negara. Bukan Susah. Seberang selat je.
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, lu yg. GILA BABI, aku syak dr. GENG KONGSI GELAP sembunyi kat Thailand!

Hari tu juga lu pikiaq Sabah tu Kristian punya - memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP- tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Memang si. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu juga lu bising pasal imigran dapat IC, - ingat mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera?! Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, yg. dibawa PENJAJAH-KAPIR-BUAS British-Zionis LAKNAT! Memang KURANG AJAQ dan SEWEL-mcm-BABI!

Jadi, kalau lu tak suka ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepulauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Anonymous said…
Baik UMNO diharamkan supaya Najib dapat mengeluarkan semua elemen Mahathir dari UMNO spt yg dibuat Mahathir dulu. Kes ini mudah je, bagi bhg2 yg terlibat mengundi semula. Dulu Mahathir dah bagi tahu Hakim supaya mengharamkan UMNO supaya elemen KuLi dapt di hapuskan. Skrg dia kena balik ituje.
Anonymous said…
kami tau kau ni anjing bayaran je...dsnoh pemimpin yg bagus...xyah nak sebuk jatuhkan dia...umno pusat pon tau sape betol sape salah...
Anonymous said…
ds noh adalah malay ultras...byk membantu kami penduduk tg karang..bkn cm blogger bayaran...buat keje x ikhlas..cari makan atas politik
Anonymous said…
kesian kau darul ehsan...xpela...biasalah...blogger cari makan mmg camni
Anonymous said…
Surrhead ni upahan je kot...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID