PAS Pulak Ajak UMNO Muzakarah. Apa Pendapat Anda...

Aku minta pendapat korang semua pasal tetiba pas ajak umno bermuzakarah.

Comments

Anonymous said…
Nnti akan ada yang kata... Itu pandangan peribadi Haji hadi pok nik antaranya yang akan mula menyatakan penentangan.
Anonymous said…
tak payah la muzakarah, nanti bagi syarat merapu bila umno tak ikut pas akan pusing kata umno tak mau muzakarah. sial pas ni.
Anonymous said…
Pendapat saya, kalau benda yang baik, diajak orang terima sahaja. Serahkan kepada Tuhan samada berjaya atau tidak.

Untuk kepentingan Islam dam muslim juga.
Anonymous said…
Jangan laya puak-puak PAS ni. Semuanya bohong tak ada keiklasan. Sekarang tak ada muzakarah pun ramai orang PAS sokong UMNO dalam hal Islam.
Anonymous said…
Hj Hadi dah goyang..ramai AJK PAS Pusat semua geng Bang Non..geng ulama semua dah ketepi..so dia main la trump card dia..muzakarah dgn UMNO..benda ni semua pasti goyang..Anwar goyang, DAP goyang..sok Anwar ikut kemahuan dia..DAP ikut kemahuan dia..Hj Hadi hantam balik UMNO..
Anonymous said…
Untuk membincangkan pelaksanaan hukum hudud..untuk melaksanakannya kuasa terletak pada kerajaan pusat..apa la korang nih..x kira umno,pas atau pkr sebagai umat islam kita kena sokong perlaksanaanya..contohi ape yang sultan brunei buat..siapa kita untuk mengatakan nanti dulu atau x bersedia lagi bila kita disoal oleh allah swt nanti..alquran telah turun beribu tahun lamanye..kita semua kene bersatu..
Anonymous said…
Ketepikan permusuhan sesama saudara Islam. Bila lagi nak berbaik-baik. Kiamat nak dekat. Bincang la untuk perpaduan sesama Islam. Tak rugi dunia akhirat.
Anonymous said…
Hadi sj nak kencing puak dia.. konon dia betul sgt. politik murahan... bodoh betul dia org ni.
Anonymous said…
Pas ni napak salah umno je. salah nuar tutup mata.
Anonymous said…
SYUKUR ALHAMDULILLAH kalau PENYATUAN PAS-UMNO akan berlaku; apalagi UMNO terutamanya Pemuda, dan PAS pun makin diJAHANAMkan golongan LIBERAL-PENGKHIANAT!

SYUKUR ALHAMDULILLAH juga dgn. KETEGASAN Tuanku Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar /KESULTANAN MELAYU menegakkan SYARIAT ISLAM, dgn. memberikan cuti mingguan hari JUMAAT! Kat Barat – hari Ahad pun, hampir SEMUA pejabat/perniagaan tak bagi buka sebab malam Sabtu, dan Ahad adalah hari synagogue/gereja YAHUDI-KRISTIAN! Tapi si rejim-rejim Barat-Zionis ini asyik TERLALAK mcm. ANJING HUTAN LIAR, asyik nak PAKSA Dunia Islam amalkan hak asasi kesamaan agama/jantina/bangsa dsbny sertra demokrasi LIBERAL KAPIR Barat-Zionis!

Bah. pertama:

MALA PETAKA betul kpd. NEGARA ISLAM kita ini dan umatnya, yg. makin diJAHANAMkan golongan LIBERAL-PENGKHIANAT, PENJILAT KAPIR Musuh Islam/Melayu DAPBANGKAI/PKR!

Lihat bagaimana SEJARAH ISLAM/MELAYU PUSAKA INDAH kita di Tanah Melayu NUSANTARA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah Barat-Zionis lagi, makin diMUSNAHkan, disyaki oleh si KAPIR Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (bersama sekutu PAP-Barat-Israel mereka) terutamanya di P. Pinang dan Selangor (nak buat mcm. kat S'pura, dan Langkawi pun si LIBERAL serta si KAPIR, nak jadikan mcm. Monaco) - di (dihttp://www.utusan.com.my/utusan/Laporan_Khas/20131123/lk_04/Tapak-arkeologi-diceroboh:

AKTIVITI pencerobohan oleh kumpulan pencari harta karun dan pengamal amalan khurafat yang masih berleluasa akan terus mengancam tapak-tapak arkeologi di sekitar Jugra.

Pembantu Muzium Insitu, Mohd. Jangi Zaimin berkata, pihaknya mengesan beberapa aktiviti pencerobohan yang dipercayai dilakukan oleh kumpulan pencari harta karun dan pengamal pemujaan judi nombor ekor sejak beberapa tahun lalu.

"Salah satu daripada tapak yang terjejas teruk oleh aktiviti penggalian yang dilakukan secara haram adalah di tapak perigi lama Jugra.
"Walaupun kita pernah memasang pagar untuk melindungi tapak kajian namun usaha itu gagal. Kedudukan tapak yang terpencil memang agak sukar diawasi,'' katanya.

Tindakan tidak bertanggungjawab itu menyebabkan kemusnahan kepada tapak arkeologi dan mengganggu program penyelidikan yang masih belum selesai.

Mohd. Jangi berkata, ketaksuban untuk memperoleh kekayaan dengan cara mudah menyebabkan kumpulan itu sanggup menjalankan aktiviti mereka pada waktu malam.

"Mereka percaya tempat-tempat ekskavasi mampu menemukan mereka dengan artifak-artifak berharga yang ditinggalkan oleh masyarakat terdahulu.

"Untuk mendapatkannya ada yang sanggup membahayakan diri dengan menggali lubang sehingga mencapai kedalaman beberapa meter.

"Selain pencari harta karun, tapak arkeologi juga menjadi sasaran pemuja nombor ekor yang mempercayai tempat seperti itu sebagai keramat,'' jelasnya.

Tapak perigi lama Jugra menempatkan sembilan buah perigi yang dipercayai pernah menjadi lokasi persinggahan pedagang untuk mengambil air bersih dan berlindung ketika ribut di laut.

Ditemui melalui projek ekskavasi pada 2001, tapak arkeologi yang terletak kira-kira 200 meter dari Muzium Institu itu masih mempunyai susunan batu-bata yang membentuk perigi dan saliran longkang.

Makcik Sambal Belacan – sungguh SAYU mengenang lagu ASLI Melayu PUSAKA kita, Seri Mersing, nyanyian sungguh merdu Allahyarham Tan Sri Saloma (AMN) [isteri kpd. SENIMAN AGUNG kita, Allahyarham, Tan Sri P. Ramlee (AMN)] - malangnya di http://ohvideotv.com/pusara-allahyarham-tan-sri-p-ramlee-musnah/, Pusara Allahyarham Tan Sri P.Ramlee musnah, adminrun March 28, 2013; serta WARIS (balu dan anak-anak kpd. Allahyarham Nasir P. Ramlee) arwah P. Ramlee hidup MELARAT di http://www.youtube.com/watch?v=Z8AdxeRbBYk , Bangga jadi cucu P Ramlee, Oleh Harian Metro (mana bayaran ROYALTI BERJUTA dr. filem/lagu P. Ramlee/Saloma yg. BERLAMBAK termasuk dr. Shaw Brothers di S'pura?!).

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID