Pemilihan Timbalan Presiden PAS, Antara Sunnah Lawan Syiah, Siapa Menang ???


Pemilihan untuk jawatan timbalan presiden pas makin hangat, antara calon Ahli Sunnah nik amar lawan calon syiah mat sabu, agak-agak korang siapa yang perwakilan pas akan pilih...???

Pertandingan merebut jawatan timbalan presiden kali ini cukup menarik, ia akan menentukan nasib pas, sama ada pas kekal sebagai sebuah parti Ahli sunnah atau pas akan menjadi sebuah parti syiah yang akan bersekongkol dengan puak-puak liberal dalam pakatan...

Kemana hala tuju pas selepas ini? klik sini

Comments

Anonymous said…
Dah bnyk terserap rinas, liberal dan syiah, susah nik ahmad amar nak menang.
Unknown said…
KALAU MAT SYIAH MENANG PUN KIRA OK JUGA!! INI AKAN MEMPERCEPATKAN PROSES MENTALKINKAN PAS
Anonymous said…
Bah. pertama:

Malangnya PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!
Memang PENIPUnya si liberal dlm. PAS - sanggup main-mainkan ISLAM/umatnya; cepat laksanakan hukum Hudud di K’tan kalau benar PARTI ISLAM tulen! Patutlah si kelab KAPIR DAJAL 'Kongres penyokong Bukan Islam PAS" bukan main MELALAK kat Evangelis Star seolah bahawa PAS dan umat Islam dlm. PAS akan TUNDUK juga ag satu hari nanti pd. BUDAYA si kelab KAPIR penyokong PAS ini; maka PAS akan TUMBANG sbg. PARTI ISLAM kerana si KAPIR ini mahu jadi ahli PAS sepenuhnya, supaya ada hak mengundi! Maka mustahil mereka mahukan hukum Hudud mahupun ULAMA tulen sbg. pemimpin dlm. PAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID