Wohh... Cilake Kau Anwar, Dalam Diam Kau Mintak Jugak Naik Gaji...


Setelah puas menghentam Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim yang dikatakan tidak peka dengan masalah dan rintihan rakyat berhubung usul kenaikkan gaji mendadak yang dberikan kepada semua 56 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang berkuat kuasa pada 1 Januari 2013.

Disebabkan itu, Khalid telah menjadi ‘mangsa belasahan’ Anwar dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang kononnya tidak bersetuju dengan kenaikan tersebut. 

Pelbagai kritikan dan cemuhan dilemparkan oleh Anwar bagi menggambarkan kononnya dia prihatin denga keluhan dan masalah rakyat.

Namun dalam diam-diam, Anwar rupanya telah menghantar surat kepada Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia yang memohon agar gaji dan elaun Ahli Parlimen dinaikkan. baca lanjut disini

Comments

Anonymous said…
Anwar mintak naik gaji? selama ni elaun yang israel bagi kat dia untuk huru harakan malaysia tak cukup ke? berapa gaji anwar sebenarnya yang melayakan dia tinggal di rumah agam dengan kolam renang di dalam rumah. lagi mau minta naik gaji ka?
Anonymous said…
Dia lagi bijak.Dengan kenaikan gaji ahli parlimen dan di campur isu rasionalisasi subsidi,mau tak terbakar hati rakyat.Yang kena BN jugak.
Anonymous said…
Ape yang susahnya....bn kan pegang suara majoriti..kalau ade usul nak naikkan gaji mp pakat2 la mp bn tolak usul tu..ade berani x mp2 bn ni..
Anonymous said…
Tolak usul tu takda hal...
Yg manjadi hal kebijaksanaan teknik putar alam tu...
Klw gaji MP naik BN jugak yg kena...
Tapi ketua pembangkang tg usulkan...
Bijak2...
Anonymous said…
udah mp bn semua bodoh bodoh piang nak buat lagu mana hahahaha :-)

sempoiiii....

aman ramli

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID