Kutipan Toll Di Lebuhraya EDL Johor, BN Menempah Maut...


Pada aku ini betul-betul kerja gile, kalau nak tengok undi orang melayu johor swing kepada pembangkang, sila lah bina toll di lebuh raya EDL... 

KDYMM Tuanku Sultan Johor dah berjanji dengan rakyatnya bahawa lebuhraya EDL ini tidak akan menyusahkan rakyat dengan kehadiran tol.

Jaminan ini disambut dengan penuh gembira oleh majoriti rakyat johor terutama yang tinggal di johor bahru.

Malah ketika di tanya oleh ahli parlimen Rasah Loke Sew Fook, Najib sendiri mengulangi, mengatakan tidak ada kutipan toll di lebuhraya EDL.

Namun baru-baru ini dalam the star melaporkan, MRCB mengatakan yang rundingan mereka dengan KERAJAAN PUSAT berjalan positif tentang pembinaan tol di lebuhraya EDL, ini sesuatu yang membahaya.


Tindakan KERAJAAN PUSAT dan MRCB berunding untuk membina plaza toll di lebuhraya EDL itu boleh di lihat seperti  memperlekehkan janji KDYMM Tuanku Sultan Johor  terhadap rakyatnya.

Comments

Anonymous said…
kami orang johor akan mengikut titah sultan kami, jangan terkejut kalau nanti bila bangunan toll itu didirikan kami langgar je palang toll itu.
hanizam said…
AKU RASA THE STAR SAJE JE NAK BAGI PANAS KEADAAN...

MACAM MANER PAPER LAIN TAK KELUAR CERITA NI?? TAU JELAH THE STAR SAPE WARTAWANNYA, EDITORNYA...
hanizam said…
AKU RASA THE STAR SAJE JE NAK BAGI PANAS KEADAAN...

MACAM MANER PAPER LAIN TAK KELUAR CERITA NI?? TAU JELAH THE STAR SAPE WARTAWANNYA, EDITORNYA...
Surrhead said…
bukan bn menempah maut, umno menempah maut.....komponen lain mana ada "kata" dlm bn....dia org hanya barua bn....
Anonymous said…
Oi SIALBANGKAIBABIhead, lu yg. BODOH mcm KERBAU! Dah lah tu,lu mahu ancam NYAWA aku dan bapak aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html & di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html! Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?!
Anonymous said…
Oi SIALBANGKAIBABIhead,lu nak suruh bapa aku yg. Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Dan si SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! BANGKAI lu!
Surrhead said…
hoi makcik yg BODOH mcm KERBAU! ingat ko dgn bapak ko ni hebat sgt ker sampai aku nak ancam nyawa korang?? aku hanya nak sekel2 kepala bapak ko sebab lahirkan ko...pastu nak tanya kenapa tak lap kat tisu jer daripada senyawakan anak bodoh mcm ko ni. salah ker??
Anonymous said…
Harap2 lps ni jais serbu pulak hotel2,dan club2 malam yang mane majoriti org melayu islam berhibur dan minum arak terang2..inilah punca keruntuhan akhlak seorang muslim..dan jgn tumpu kpda org2 biase aje..ini mestilah merangkumi semua org muslim di malaysia ni..bermula dari sultan sampai lah kpda org biasa..tanpa ada pengecualian..ingt!!!sultan dan raja bukan tuhan..yg kita x boleh nk di usik..kalau buat silap wajib di tegur..kerana di dalam kubur esk tidak kira ada pangkat atau tidak semua akan kena..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID