Breaking News
Loading...
January 29, 2014

Info Post

Dulu pas keluar dari barisan nasional kerana mendakwa ditipu oleh umno.

Katakanlah memang umno tipu pas.

Memang bermaruah jika pas keluar dari barisan nasional ketika itu.

Tapi sekarang anwar terang-terang tipu pas.

Adakah pas akan ambil tindakan yang sama macam mereka buat sewaktu di tipu oleh umno dulu atau masih rela ditipu?

Pada aku tak mau gabung dengan umno tak apalah.

Cuma hairan dah terang kena tipu masih sanggup nak duduk sekali.

Mungkin sekarang ini pas sudah seronok di tipu dan kena tipu...

14 comments:

Anonymous said...

pukimak la PAS ni!!!

Anonymous said...

Siapa kata Pas kena tipu ? Apa korang ingat Pas ni lekeh sangat kah ? Jaga lidah kamu sikit.

Untuk pengetahuan korang, kalau tidak menguntungkan Pas tak akan bekerjasama dengan DAP dan PKR. Yang jadi kaldai Pas adalah DAP dan PKR, ini korang kena sedar betul-betul. Belajar membaca yang tersirat sama.

Pas Sijangkang.

Anonymous said...

PAS xubah mcm pelacur murahan lorong .. wpun sudah berkali2 dicabul..disontot..tp terus setia bersama penyontotnya.. dh skrg PAS telah rasa semakin sernok..menggntikan kerisauan dan ketakutan..

Anonymous said...

Pas sanggup di tipu asalkan perjuangannya untuk jatuhkan umno tercapai... tak kiralah kalimah Allah tergadai, isu murtad, lgbt bukan lagi perjuangan mereka.

Anonymous said...

PAS tu hanya layak jadi tukang cuci taik Karpal je la.. tak payah la cakap berdegar-degar...

Anonymous said...

Perumpamaan yg tepat

Anonymous said...

yang paling banyak penyokong adalah pas tapi yang paling banyak dapat kuasa adalah PKR. Yang jadi tuan Dap.

Anonymous said...

Pas kena buli habis....setakat Jaguh turun berdemo... Jaguh kampong! Tak sedar telah dikuli2kan pkr dan dap...

Anonymous said...

Pas standard lebai malang je la...
asyik2 kena buli...
asyik2 kena main...
asyik2 kena tipu.....
Pas moron...menyesal aku undi Pas...

Anonymous said...

Pas pejuang Islam???
kajang penuh pusat maksiat...
apa Pas buat??? tak apa biarkan...

Anonymous said...

bukti kelemahan PAS yang Allah nak tunjuk, PR memerintah Selangor semakin banyak rumah urut, pub, pusat karaoke keluarga (konon) dan segala macam tempat maksiat tumbuh mcm cendawan. Belum masuk bab along berlesen. Benda terang dan nyata. Sangat memalukan bila PAS kata 'Membangun Bersama Islam'. Belum lagi kes murtad yang bertimbun2 kes mohon tukar agama atau gugurkan perkataan islam dalam IC. Belum ada kuasa PAS kempen ceramah macam UMNO kafir, tapi sekarang tengok kafir mana yang hebat

Bilal157 said...

Silahkan singgah di WEB kita kakak :-)
buat anak-anak kakak yang mau belajar

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

Anonymous said...

Hahahahahaha........gelihati aku dibuatnya ...."Belajar membaca yang tersirat sama" ???? Ini mesti dia belajar dengan bekas menteri pelajaran yang sekarang bercita-cita nak jadi MB Selangor pula.......terus bergurukan dia tau.....tahniah Pas Sijangkang.

Anonymous said...

Apa kata pemimpin PKR , pemimpin PAS akan sambut dengan ...sami'na wa ato'na

Apa kata pemimpin DAP , pemimpin PAS terpaksa sambut dengan ...sami'na wa ato'na ...

Terpaksa beb ...PAS mana ada duit ...
Parti yang kaya ...PKR dan DAP

Kalau tak sokong , nanti tak masyuk ...