Breaking News
Loading...
February 11, 2014

Info Post

Zalim sungguh barisan nasional nie ye, bn langsung tak ada jasa pada mak bapak dia dan seluruh rakyat malaysia, kerajaan bn tak pernah bagi peruntukan pada masjid, kuil, tokong dan gereja, kerajaan bn langsung tak pernah bina sekolah agama dan sekolah kebangsaan, langsung tak ambil peduli kepada kesihatan rakyat, tak bina hospital, selama nie ibi-ibu mengandung hanya beranak di tepi jalan, tepi semak dan belukar...

9 comments:

Anonymous said...

TU YANG DIA NAMPAK...
DIA ZALIM PADA DIRI SENDIRI TAK NAMPAK.....

Surrhead said...

fuyooo...Nabi Isa pun turun, bungkuslah bn kat kajang kelak.....tu la, susahkan rakyat lagi, kan dah kena...

Anonymous said...

klw nabi isa turun...
partama n.aziz..
kedua hj.hadi...
kena lempang dgn nabi isa..
manusia pemecah belah umat no wahid...

Anonymous said...

kalau nabi ISA turun dah tak payah undi siapa siapa lah bodoh! dunia dah nak kiamat-taubat ajalah.

Anonymous said...

Punya taksub penyokong Pas. Boleh buat agama sendiri ni. Sesat. Sampai Nabi Isa pun boleh dibuat main.

Anonymous said...

Kalau Nabi Isa turun semua orang Kristian akan masuk Islam. Dia percaya pada ugamanya, kita percaya pada ugama kita dan ini yang diajar oleh ugama kita. Sorry kalau ada kawan2 Kristian yang tersinggung.

Anonymous said...

Nabi Isa akan turun bila tiba masanya untuk menghapuskan kebatilan dan menegakkan kebenaran agama Islam.kebenaran Nabi Muhammad saw,kebenaran Allah tuhan yang Esa tiada beranak dab diperanakan...Nabi isa tidak akan menyokong puak songsang yang menyesatkan.

Anonymous said...

Pas haramjadah terlampau sesat sampai nabi pun bleh buat bahan kempen....bodoh mcm tuan garu nikcy aziz dan bangang mcm hj hadi perut buncit.....jihat! JiLat!!!!! JiLat!!!!

Anonymous said...

mungkin otaknya kt lutut tu. ksyan dia