Breaking News
Loading...
February 6, 2014

Info Post

Aku dah penat tengok bangsa aku dan agama aku di hina dan dicerca oleh bangsa pendatang yang di bawa oleh penjajah british ini...

Setiap hari, setiap minggu, setiap bulan, ada sahaja cercaan dan hinaan di hamburkan oleh mereka keatas bangsa melayu dan agama Islam...

Mereka hina bangsa melayu seolah-olah bangsa melayu ini langsung tak ada jasa pada mereka, walhal dengan jasa bangsa melayu jugalah teresa, mak, bapak datuk dan neneknya boleh jadi warga negara malaysia...

Cukup lah, sampai bila pemimpin melayu terutama dalam umno nak tengok bangsa korang setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan di hina dan di cerca, apa korang nie pemimpin umno parti melayu dah tak ada perasaan jati diri melayu lagi ke?


Babi bermata sepet macam teresa itu patut di beri pengajaran yang sucukupnya, tolonglah, bagi dia sedikit pengajaran, sumbat la dia dalam penjara wanita kajang walau pun untuk tempoh sebulan...

Percayalah kalau kerajaan yang ada hari ini penjarakan teresa, negara akan kekal aman, tak akan ada siapa pun nak berdemo depan penjara untuk dia, majoriti orang melayu baik dalam umno, pas, pkr dan mereka yang tidak berparti pasti bersorak gembira.

Tolonglah aku merayu pada kerajaan, penjarakanlah teresa walau pun hanya sebulan, biar dia rasa bagai azabnya kerana menghina bangsa melayu, bangsa yang paling bertolak ansur dalam dunia ini...

25 comments:

Anonymous said...

aku melayu...
aku sokong teresa...
apa salahnya bangsa aku dihina?
selama ini terlalu selesa...
bangsa lain dah lama susah..
apa salahnya bangsa lain senang dan melayu susah pula?
bangsa melayu makan suap mana tahu susah..
apa salahnya susah sikit..
apa salahnya dihina sikit...
apa sebabnya teresa sangat berani menghina?
sebab ada melayu macam aku..
pencacai melayu pengangkat najis..
apa aku kesah...

Anonymous said...

haramjadah

Anonymous said...

Pemimpin umno yang ada sekarang semuanya bukan melayu dan mereka sudah kehilangan telor.

Anonymous said...

Yang di hina kan orang UMNO . Apa Ada kena dengan Bangsa Dan agama Melayu?

Tak nampak apa masalah pun.

Yang dihina tu tak kisah Bangsa apa pun memang padan muka. Tak erti malu.

Anonymous said...

Giler keh admin blog ini??? Umno boleh suka-suka nak penjarakan orang keh?

Anonymous said...

Anon 12.11. Kalau anda org melayu, tolong sedar2 le skit bangsa anda dihina. Kalau anda bkn melayu...boleh blah.

ANULEMAS said...

teresa bukan cina asli...
teresa adalah CINA YAHUDI...
(baca wikipedia: teresa kok)
anutannya tidak spt kebanyakan cina di Malaysia...
kerana teresa adalah EVANGELISTA...

mengaku sbg penganut kristian...
tapi penyelewengan agama tak dapat dipisahkan...
ada kristian mengatakan evangelista songsang dan sesat...
spt yahudi zionis dibarat krn itu mrk sombong biadap dan keparat...

kristian evangelista, yahudi zionis dan Islam syiah berperangai sama...
menipu membohong menyamar diri rukun hidup utama...
agar tercapai cita2 bersama...
bersatu bergabung usaha utk menguasai dunia...

Melayu yg menyokong EVANGELISTA buta sejarah dan fakta...
hanya krn terpesona kilauan dunia...
pada mrk lantaklah apa yg akan terjadi...
asal poket sentiasa sedikit berisi...

Anonymous said...

dah terlalu ramai melayu2 seperti ini..
segala galanya akan terungkai sikit masa lagi...
melayu2 yg celik mata...
bersedialah....

Pakri Haji Naina said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah.

............Sambungan

Pakri Haji Naina said...


..........Sambungan

Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan lain2 kaum. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembang fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit . Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13 .Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terkeluar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

Surrhead said...

hati admin pun senang terguris mcm kebanyakkan org umno ya....sikit2 terasa, tak tau apa benda yg terasa sgt tu...sampai mintak teresa dipenjarakan....DET, buatlah satu satire semacam yg teresa buat tu...yg tak babitkan bangsa dan agama, boleh tak?? tunjukkan la kebijaksanaan sikit, baru org respek.....ni sikit2 nak bakar la, nah bunuh la, nak lokap la...mcm budak2 jer...

Anonymous said...

Isu Teressa Kork

Cukup cukup lah orang melayu buat demo ... buang masa sahaja.

Cukup cukup lah orang melayu buat laporan polis ... juga buang masa.

Pemimpin Umno yang berani hentam Terssa pun hanya lah pemimpin kecil sahaja sedangkan pemimpin besar Umno ... menikus.

Macam mana nak lahirkan kemarahan anda kepada pemimpin besar Umno yang Menikus ... PRK Kajang nanti beri kemenangan kepada Anwar jika Umno tak bertanding. PKR pun PKR lah janji melayu. Kalau YB BN bukan melayu ... pi mai pi mai melayu tak dapat apa juga.

Dapat pahala kalau tolong Anwar kerana busuk-busuk Anwar dia masih islam lagi. Orang islam wajib pilih calon islam, kalau dharurat baru lah diharuskan pilih calon bukan islam.

Dharurat sangatkan kita sampai nak pilih calon bukan islam ????????

Anonymous said...

Betul kata Anon 1.29. Gua setuju sama lu.

Anonymous said...

anon 1:05...atau RBA...
tak perlu la nak copy paste banyak2 kali cerita dongeng ko tu...
dah berbulan dah...menyampah aku..

Anonymous said...

pakri hj naina? ini satu makhluk sial yang kat mana mana saja buat cerita palsu. hang tak payahlah nakbuat cerita palsu, kerana orang semua dah tau cerita sebenar. hang ingat polis Malaysia tak ada merisik pasal mamali? Cuba nak tunjukkan China jadi mangsa. Kepala mak bapak hang. Hang tak payah menyamar kalau hang tu memang china. Bangsa yang merempat ke seluruh dunia tapi di mana saja depa duduk, di situ depa dibenci. lu fikirlah sendiri.

Anonymous said...

aku tengok kaum ini, dimana saja dia duduk, dia akan cuba mengenengahkan budaya, tulisan, adat resam dia. kadangkala duduk dinegara orang putih, tapi tulisan dia terpampang kat kedai dengan besarnya. ciri ciri jahat budaya pun ada bawa jugalah, kongsi gelap gangster, pelacur, along. konon budaya bangsa yang tak boleh nak buang, kahkahkah. Namun ada satu perkara yang aku tengok depa buang. cara berpakaian.. china zaman dulu pakai lebih sopan dan kelaku lebih beradab. china sekarang pakaian kalau boleh yang wanita dia, nak tunjuk juboq. ok, china kalau sayang sangat budaya hangpa, pasai apa tak jaga adab berpakaian? ini nagara Islam. apa salahnya bersopan?

Anonymous said...

Kalau tak kerana budi pemimpin melayu seperti tun razak dan tun dr ismail cina dah pupus lama dah. Mereka buat MAGERAN bukan nak selamatkan melayu tapi nak selamatkan tok nenek teresa cock dan keluarga lim kit siang dari kena sembelih dengan orang melayu yang naik angin ketika itu.

Oh lupa mana pergi pemimpin pas seperti haji hadi, nik aziz, khalid samad dan lain masa 13 mei tu ya. Agaknya semua sembunyi dalam kain isteri masing-masing kut.

Anonymous said...

anon 238

tak guna hangpa nak ungkit segala budi baik melayu kepada cina. depa tak ada masa nak ingat kebaikan orang melayu. kalau depa asyik duk ingat kebaikan orang melayu kepada depa sampai bila pun depa tak akan dapat perintah negara ini punya.

dulu datok nenek depa mai tanah melayu kata " gua mau tumpang cali makan saja ". sekarang anak cucu depa pula kata " gua tak mau manyak, gua mau itu putlajaya saja ".

aku tak tahu sapa yang kita boleh harapkan untuk membela melayu.

UMNO ? PAS ? PKR ? mungkin DAP boleh kut ....

Anonymous said...

Aku rasa ada baiknya juga Teressa Kok hina Najib dan bini dia. Padan muka dia. Dulu ada ISA dia yang mansuhkan. Najib punya pasal la bangsa asing semakin hari semakin kurang ajar.

Kasihan sama si Najib dan Rosmah.

Anonymous said...

Perasan tak bila ahjibgor mansuhkan ISA sikap kurang ajar kini x terkawal..perasan tak sejak EO d mansuhkan oleh ahjibgor refeksology, along, judi cyber bersepah..bijakkah ahjibgor ni...menyesal undi Bn d Kajang sure pangkah pkr not bn..barang naik..sebab prk kajang tol x naik ...bn terdesak da..

Ahmad Albab said...

Lepas ni Najib boleh usulkan di parlimen pindaan undang-undang supaya kaum cina di Malaysia kebal dari undang-undang Malaysia.. Mereka tidak boleh didakwa dan bebas melakukan kesalahan.. Saya dah bosan dengan situasi politik sekarang!! Pemimpin-pemimpin UMNO tiada telur.. Penakut dan lembab..

Anonymous said...

Kerajaan ahjibgor da mati pucuk, dayus bacul..apa nak rayu rayu..kalau da mati pucuk perempuan cantik kangkang depan mata pun leh tengok aja..Ajar aja bn di kajang..biar total lost..

Anonymous said...

kita kasi menang AI di Kajang, supaya kita semua (termasuk berserban bersongkok berjanggut tak berjanggut berjubah dsbnya) boleh mengadakan pesta liwat tahunan, bulanan, mingguan dan harian.

Dlm 5 tahun semua org yg dah layak tenaga utk berliwat akan jadi juara.

hip hip hooray .....

Anonymous said...

ahli pas sanggup guling-guling untuk Teresa Kok

Anonymous said...

Hehehe! Lani aku dok tgh2... Kepada bgsa melayu yg bragama islam dan rkyat Malaysia semua, anon 1.05 pm atas & bwh aku ni sedg membuat fitnah! Jgnlah dok prcya ckp mangkok ayun ni.. Nmpk sgt BODOH sungguh dia ni xtau sejarah. Dalang peristiwa 13 mei adalah Lim Kit Siang la bgsat..
Bengong btoi pencacai sekoq ni.






*BUDAK KEDAH*