Breaking News
Loading...
March 21, 2014

Info Post

Pahamnya aku pada tulisan di twitter anwar di bawan ini, dia bagi tau kat azmi mohd nor, mufti ismail menk dah datang ke malaysia, daripada pergi ke selawat perdana baik pergi ke majlis ilmu syeikh...

Apa salahnya di mata anwar pasal program selawat perdana tu...???

Ok siapa mufti ismail menk tu? dia seorang mufti kelahiran zimbabwe, kini menjadi mufti di masjid al-falah zimbabwe...

Pada aku kedua-dua majlis yang berlangsung esok sama baiknya, cuma kalau kita pergi ke selawat perdana, apa yang di ceramah dan di syarahkan tu bolehlah kita faham dan masuk bulat-bulat dalam kepala kita, pasal bahasa perantaranya adalah bahasa melayu...

Tapi kalau kita pergi ke syarahan mufti ismail menk, bukan tak bagus syarahannya, tapi payahlah sikit kita orang biasa nie nak paham, pasal mufti tu akan gunakan bahasa arab atau mungkin bahasa inggeris, takan mufti dari zimbabwe bagi syarahan bahasa minang kot...

Apa pun kedua-dua program ilmu tu baik dan ada menafaatnya dari korang esok malam dok berkumpul terpekik terlolong macam orang kena rasuk polong di stadium kajang, kurang-kurang pergi program ilmu ada jugak lah malaikat yang catit amal kita, pergi stadium kajang dapat apa...???




29 comments:

Anonymous said...



Awatlah ada pemimpin Islam/Melayu TAK SEDAQ diri mcm. ni?!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika , melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Majlis Selawat Perdana atau majlis ilmu pergilah mana2 pun asalkan hadir. Kenapa perlu buat statement munafik? kedua2 program memuji Allah dan Rasul.. apakah Anwar rasa dia lebih hebat dr Nabi?
Celakalah Anwar Ibrahim!
Anwar dia bukan nk hadir pun tp dia perosak program2 Islam..
manusia yg penuh dgn jijik..berpura2 depan manusia yg pelbagai wajah.. itulah MUNAFIK-Anwar Ibrahim!

Anonymous said...

Takpe, dia tak nak pergi selawat perdana takpe... Kita tengok nanti dia pergi ke ceramah Mufti Ismail Menk ke tidak... Ke dia sibuk bergomol dengan China doll... Hahaha...

Anonymous said...

Bak kata Nalakaruppan, mula2 gomol dengan china doll, lepas tu boleh jadi imam dan sampaikan khutbah. Takkan tak kenal pork syeikh lagi, semua perkara dia boleh buat, silapnya tak jadi pelakon, kalau tidak semua trofi lakonan dalam dunia dia yang pegang....

Anonymous said...

Kena setelkan MH370 dulu bukan buat Tu bust ni mcm x de apa2 belaku kat Msia. Kita kena mcm berkabung la Tu semua nk lari Dari kes MH370. Kat stadium pun cerete MH370. Selawat kat mana2 boleh. Jgn alehkan isu sebenar

Anonymous said...

Berhati hatilah dengan kata kata kita
terhadap apa yg kita ucapkan tentang junjungan bagi Nabi Muhammad S.A.W. Baginda merupakan kekasih Allah..Kalian tidak takutkah dengan kemurkaan Allah yang maha esa..Jangan kita jadi penghalang kepada orang berselawat kepada Baginda Muhammad S.A.W.walaupun anda tidak mahu berselawat..jangan jadi batu penghalang kepada usaha ini..Balanya akan dirasai oleh mereka yang bongkak dengan ketentuan ALLAH yang maha berkuasa..

Fikir Tajam said...

Anwar Al Liwati bukan munafik lagi tetapi syaitan dajjal yg mesti diperangi.

Nantikanlah saatnya....

Pelik cerita Tanah kubur yg berlebih-lebih...

Anwar Al Liwati yg terang-terang meliwat dan terus meliwat masih dibiarkan terus meliwat fikiran rakyat....

Allah saja beri sdikit masa lagi sebelum disentapnya!

Anonymous said...

OI anon 10.41am, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, sedg. MENGAMOK, nak halang uamt Islam BERSATU dan jadi soleh!

PI BERAMBOS lu kat BLOGDAPBANGKAI yg. BODOH mcm. KERBAU!

Anonymous said...


nuar tak suka gi selawat

kata dia baik pegi meliwat!

Anonymous said...

TANYA ANWAR IBRAHIM, MANA YANG BAIK...BERSELAWAT ATAU BERLIWAT...KAHH..KAHH...KAHH. DI MULUT DIA AKAN KATA BERSELAWAT LEBIH BAIK...DALAM HATI DIA KATA BERLIWAT LEBIH BAIK..KAHH...KAHH....KAHH

Anonymous said...

apa lah nak jadi pembangkang kat malaysia ni..
jemput mufti ismail tu dgn niat nak kurangkan kehadiran program selawat perdana...niat pun dah penoh muslihat..

Surrhead said...

hoi.... warga umno evil, nak tanya sikit? anwar menyontot saipul ni, suka sama suka ka atau di paksa?

Kalau suka sama suka, nape saipul kat luar lagi??

Kalau dipaksa, kenapa anwar boleh diikat jamin? patut dah di penjara dan di rotan....

pikir la, kalau ada akal....walaupun i tau elek...

Tapi aku respek serta tabik spring tgk korang berjuang tuk juboq saipul

Diharap korang berjuang tuk setiap mangsa juboq yg diliwat di Malaysia ni.....

kelakar betul korang ni....senang di bodohkan umno evil...

Anonymous said...

Suka sama suka atau kena paksa apa yang penting anwar dah masukkan kemaluannya dalam dubur saiful.

Maka liwat pun berlaku.

Anonymous said...

habis tu surrhead..ko nak perjuangkan kote bengkok nuar ke...
lagi kelakar..hahaha..moron..

Anonymous said...

baru balik dari selawat cinta Allah & rasul putrajaya ...
alhamdulillah..program yg amat menerujakan sesiapa yg hadir..

Anonymous said...

OI SIALBANGKAIBABIhead, awatlah lu si KAPIRBANGKAI nak menyebok hal ISLAM/umat Islam?! Pi lu MAMPOS kat blog DAPBANGKAIBERULAT!

Dahlah hari tu lu nak suruh bapa aku yg ISLAM/MELAYU bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENGGANAS GENG KONGSI GELAP KAPIR! Dan lu juga gertak nak bunuh bapa aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/03/siapa-orang-atas-yang-bagi-arahan-pada.html!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENGGANAS KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS!

Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA kami ini ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu!

Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?! Lepas tu, lu MENYAMAQ pula jadi Sosialis – kononnya benci agama; Pi MAMPOS dgn. TEMBERANG BUAS LU yg. tak habis-habis!


Allen Sulong said...

Salam utk semua,

Umat Islam da para ulamaknya sudah jauh tersesat ... mereka sudah syirik kpd Allah, menduakan Allah. Mereka telah mengangkat Nabi Muhammad setaraf dgn Allah, samalah seperti agama kristian. Sebenarnya mereka telah mengkristiankan Islam!

Ya Allah berilah kesedaran kepada mereka yg telah jauh tersesat ini!

Anonymous said...

Oi si KAPIRAllen, lu ni lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS Red BeanBANGKAI aaah?! Lu tak tahu pasal Islam, jgn. jadi DAJAL nak HINA pula ISLAM dan Rasulullah SAW kami - BANGSAT lu!

PI MAMPOS lu kat BLOGDAPBANGKAIBERULAT yg. BODOH mcm. KERBAU!

Anonymous said...

najis Muhalazah pun tidak tahu. Islam apa?. Islam ala ala umno.

minta najib baca Surah Al Fatihah.

islam umno hanya pada pakaian sponser. Habis program ini, jubah dibakul sampah aja. Islam ala ala umno.

suruh najib belajar bab najis sampai tamat dulu. baru la boleh pakai jubah.

Anonymous said...

Muhahahahaha.... Muhalazah.... Songsang... Mughalazah tau la juga... Anon 10:19 ni najis rupanya, patut expert najis... Najis mainan dia patutla dia tak boleh pakai jubah...

Anonymous said...

Itu @Azmi_MohdNor yang komen, bukan D.S. Anwar. Sekian.

Anonymous said...

Yang kata suka sama suka tu majlis peguam pro pkr.
pendirian Majlis Peguam bahawa ini kes liwat suka sama suka adalah jelas salah dan bercanggah dengan undang-undang kerana pertuduhan dibawah Seksyen 377B (yang mesti dibaca dengan Seksyen 377A) Kanun Kesiksaan tidak memerlukan pembuktian samada ianya dilakukan suka sama suka atau secara paksa. Itu adalah peruntukkan Seksyen 377D. Bagi pertuduhan dibawah Seksyen 377B, cukup sekadar Pendakwaraya membuktikan berlakunya unsur liwat. Dan pembuktian bahawa terdapat DNA bersumberkan daripada sperma Anwar didalam anus Saiful sudah cukup untuk memenuhi peruntukkan Seksyen 377B yang dibaca dengan Seksyen 377A. Oleh itu soal perlakuan liwat itu suka sama suka atau paksaan atau Pendakwaraya patut menuduh Saiful juga tidak timbul dan bukan isu kes.

Anonymous said...

Yang jelas bodoh ialah surrhead jahanam.

Anonymous said...

apabila perlakuan sodomi ini tidak dikenakan apa-apa tindakan atau hukuman maka akan semakin berleluasalah perlakuan sodomi ini di malaysia...
maka memang wajar setiap pesalah sodomi tidak kira siapa atau di mana dan bila, tindakan segera patut dilakukan...lebih-lebih lagi yang jadi mangsa sodomi bukan setakat saifol sorang waima surrhead sendiri yang menjadi mangsa sodomi juga patut dibela.

Anonymous said...

1.Pada tahun 1997 dalam dewan rakyat karpal membongkar kes peliwat ini dan dia ada bukti kukuh.

2.peguam al jubs kemukakan 3 org saksi alibi iaitu isterinya, bodyguardnya, dan rakannya pemilik vila...tetapi mengapa mereka bertiga tidak hadir ke mahkamah untuk beri keterangan...

3.inilah kes perhicaraan paling banyak penangguhan melehihi 60 kali...banyak sungguh pihak al jubs minta tangguh...nape ye?

4.tahun 2008 apabila saiful membuat laporan polis dgn tiba-tiba al jubs bersembunyi di kedutaan turki dengan alasan ada cubaan menembak mati dirinya ...napa takut?

5.bukti DNA...tak lah susah sangat memberi sampel darah yang diminta mahkamah bagi membuktikan bahawa DNA nya tidak sama dengan DNA yg terdapat pada sperma dalam dubur saiful...tapi mengapa tak mahu bagi sampel darah...apa nak ditakutkan kalau kita dipihak yang benar?

Surrhead said...

jadik, anon March 23, 2014 at 12:58 AM.....dari keterangan kamu, kes ini dijalankan hanya untuk mencari kesalahan anwar sahaja?? kenapa gitu? adil ka gitu?? kalau ikutkan logik ni, pondan2 yg berlegar2 mlm tak salah, yg salah adalah org yg melanggan nya, dan pihak berkuasa tak patut kacau pondan2 tu...kan lebih kurang mcm tu....ntah la, yg i nampak, undang2 negara boleh di ubahsuai cara praktik oleh stgh pihak....ini precedent tuk sesiapa boleh masukkan dna seseorg yg dia tak suka dlm juboq dia dan kenakan hukuman dari sisi undang2 negara...kan gitu??

Anonymous said...

surrhead,,si pondan tak repot, klau rpot ko pun kena sebab ko pun pelanggan pondan,, kalau tidak mana ko tau pndan main sebab suka sama suka.. undang undang adalah, jngan nak putar pusing macam cakap bapak penipu, 60 kali tangguh sebab bapak penipu suka pusing..tau kan..

Anonymous said...

Dia tahu nabi tak mengaku dia umat.....

Anonymous said...

Kau kaki botol ke kaki judi ke leh taubat kt Allah insyaallah Allah maha pengampun
Cakap mcm kau nmpk depan mata korg terang2 leh bwk 4 saksi pdahal tengok utusan ngn tv3 jer
Dosa fitnah orang ni selagi tuan die x ampun x cium bau syurga korg biar la solat 1000 rakaat zikir berpuluh tahun pn
Insaf la bertaubat la cepat2 takut kt padang masyhar nanti merangkak jer suh Anwar maafkn..
Wallahualam