Breaking News
Loading...
March 14, 2014

12 comments:

Anonymous said...

rakyat cerdik pandai dah tolak umno, Hanya rakyat yg kurang cerdik masih besama umno.

hidup melayu. cina pun tolak mca.

Anonymous said...

tak mutahil BN hilang deposit..Cina MCA bukannya kisahkan pun..yg ptg pelaburan BN kat komuniti Cina sepanjang PRK Kajang

Anonymous said...

Ya ke?tp lebih ramai lg yg tk cerdik dgn pembangkang betul??

Anonymous said...

Hidup kak wan bakal menteri besar wanita pertama d selangor, orang selangor tak cerdik tu pasal kena org luar yg ambil alih, duit banyak pun menteri besar tak tahu nak belanja. Entah apalah lagi bala yg akan dihadapi rakyat selangor. Mungkin eluk juga kalau kak wan jadi menteri besar rumah urut dikurangkan kot. Tapi kalau dia batalkan perjanjian pesefahaman dgn kerajaan pusat atas arahan suami dia teruk rakyat tak ada air. Kak wan kena duduk kajanglah dekat sikit lewat suami, kenalah mesra dgn masyarakat kajang jangan masih berkempen saja.

Anonymous said...

Anon 9.36 adalah contoh penjilat tahi dap dan sudah semestinya bangang mengalahkan keldai. Sokong buta tuli.....memang bangang

Anonymous said...

Rakyat yang bodoh macam babi je nak sokong pembangkang,bahalol bangang

Anonymous said...

Anda sedang berilusi yg terhasil dari penjajahan minda oleh Kepimpinan Pakatan Runtuh selama ini, kena buat muhasabah diri banyak2 terutamanya terhadap nikmat akal yg dikurniakan kepada anda. Kepimpinan Pakatan Roboh apabila bercakap bunga saja lebih, isi satu pun tak dak.

Anonymous said...

Mana team amal Pas(anjing gila) x nmpak pun?....duit xde kerja pun x jalan ke? Duit..duit..duit..kerja..kerja ..kerja

Mohd Nor Azhari Hamim said...

ADUN Senai

Anonymous said...

malaysia sudah ditimpa pelbagai bala Allah..
banjir besar..
wabak penyakit denggi di selangor..
kemarau panjang..
persengketaan berpanjangan..
apakah bala ini terjadi tanpa sebab?
apakah umat islam malaysia melakukan dosa2 besar ..?
LGBT Kalimah Allah Murtad fitnah seperti tiada kesudahan...
apakah ini musabab bala..?
hanya orang2 berfikir mampu melihat amaran Allah..

Anonymous said...

Btul3 bro. Gua setuju sgt. Bab2 berhemah dlm berblanja ngan menjimatkan duit rakyat ni bien mmg pakar. Komisen pun ciput jer. Dlm sen2 jer. Gaya pemimpin bien pun tawaduk je. Hebat sungguh. Mmg x d nafikan puak2 PR ni bodoh...bangang & x reti memerintah. Tau membazir je. Pastu blh bgi lak 20mp air percuma. Skrg semua rakyat sngor marah dgn mb sbb x lma lgi sngor akan bangkrap. Mb hanya tahu membazir je. X mcm piem ngan bini dia. Belanja pertungangan ank pun ala kadar je. Sbb tu PR hanya dpt memerintah sngor sepenggal je sbb rakyat dah tau temberang puak PR ni. KAH..KAH..KAH...jahanam.

Anonymous said...

WABAK PENYAKIT PALING BAHAYA MELANDA UMAT MELAYU ADALAH PENYAKIT ANJING GILA DAN PENYAKIT GILA BABI....



ISLAM HARAMKAN BABIMDAN ANJING

TAPI UMAT ISLAM DI JANGITI PENYAIKT HARAMJADAH NIIIII



PASPISPUSSSSSSSS