Breaking News
Loading...
March 22, 2014

Info Post

Apa sudah jadi dengan khalid samad, ada ke patut majlis selawat keatas junjungan besar Nabi Muhammad SAW di dibayangkan seperti ritual yang di lakukan seperti bomoh DoReMi...

Masyaallah khalid samad, apa jenis syaitan yang rasuk fikiran dia...?

Apakah Islam, Allah dan Rasul hanya milik pas seorang, maka setiap majlis memuji dan megesakan Allah dan Rasul yang dilakukan oleh kerajaan dan yang dihadiri oleh pemimpin kerajaan yang tidak sebulu dengan khalid samad di hina sebegitu rupa...

Malah di majlis semalam, mereka juga turut memdoakan kesejahteraan seluruh umat Islam termasuk pemimpin dan penyokong pembangkang, tidak seperti pas, sanggup berdoa kepada Allah supaya menurunkan laknat keatas musuh politik mereka. "KO BN" "BN KO"...

Apa pun tahniah la kepada pengundi khususnya pengudi melayu/Islam di shah alam, inilah kualiti ahli parlimen yang kamu pilih...

Jangan di sebabkan kelancangan mulut dia, Allah menurunkan bala ke atas penduduk shah alam, tak pasal-pasal aku pun kena sekali...

15 comments:

Anonymous said...

Subhanallah apa teruk sangat perangai ni.

Anonymous said...

Kalau siapa selalu baca tulisan dia, memang pekat kebencian dia. Sy memang tak heran kalau benda ni keluar daripada dia. Saya masa Pru itu hari menyangka dia kalah tapi tak tahulah kenapa Shah Alam masih pilih dia.

Anonymous said...

setan s alam...

Anonymous said...

MEMANG BENARLAH KATA ALIM ULAMAK ..APABILA HATI SESEORANG TELAH MENJADI HITAM DENGAN DOSA DAN NODA.. MAKA SEMUA KEBAIKAN ORANG LAIN AKAN TERHIJAB DARI MATANYA... Semoga beliau sempat bertaubat sebelum ajal menjelang .... Kasihan Jiwanya kacau apabila ade saudara semuslim melakukan kebaikan ... Rasa2nya Hidayah Allah semakin menjauh darinye.. Wahai saudara semuslim , jadikan Kes Khalid Samat ini sebagai rujukan kita supaya tidak terhinggap bala kepada kita dan anakcucu kita ..amiiin

Anonymous said...

syurga allah untuk hang seorang saja khalid

Anonymous said...

Aku syaki si BANGSAT mcm.ni, walau mengaku Islam, dah diGAYkan - sebab itu mereka boleh hina ISLAM/umatnya dan bersekutu mcm. KEMBARSIAM dgn. siKAPIRDAPBANGKAIBABI yg. amat BUAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

KZSO said...

dia lupa dan riak dengan permainan duniawi...

Anonymous said...

Padanlah dia dapat gelaran khalid gereja.

Anonymous said...

orang2 s.alam...beringatlah takot2 Allah akan sentap segala kemewahan
kamu dan diganti dgn kesengsaraan
atas segala perbuatan kamu sendiri..

Anonymous said...

Pas laknatullah patut puji dpt pemimpin otak udang.....selagi Pas mendekati anwar aljuburi selagi itulah Pas dianjingkan oleh aljuburi.

Anonymous said...

Berkawan dengan dap laknat diri sendiri dah jadi laknat.......

Anonymous said...

Tak payah lah kita nak maki hamun si Khalid tu. Buat tambah dosa saja. Apa kita kita pakat-pakat berdoa kepada Allah swt supaya Allah kembalikan dia kepada kita sebagai seorang muslim yang benar-benar mencintai Allah dan rasulnya di mulut serta di dalam hati.

" Ya Allah. Kami mohon pada mu berilah pertunjuk dan hidayah mu kepada mereka-mereka yang mengaku kononnya berjuang di jalan mu sedangkan mereka sebenarnya bersekongkong dengan musuh yang mahu menghancurkan islam. Ya Allah selamatkan lah kami para muslimin, anak cucu kami, sedara mara kami daripada musuh-musuh islam yang bertopengkan agama suci mu ini "

Ameeennnnn, ya rabullalamin.

Damas Dilahk

Anonymous said...

OI si Damas, doa, doa juga; tapi ALLAH SWT tak suruh kita terima KEJAHATAN DAJAL mcm. si PENAKUT!

Lihat di http://www.mukminun.com/2012/02/ketahuilah-tentang-marah-dalam-islam.html#_
"Mereka bersikap lemah lembut terhadap orang yang mukmin, dan bersikap tegas (keras) terhadap orang-orang kafir, mereka berjihad dijalan Allah," (Al-Maidah: 54).

…."Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir (Kafir Harbi – yang terang-terangan memusuhi Allah dan Rasul-Nya), tetapi berkasih sayang sesama mereka (sesama Muslim),”(Al-Fath: 29).
Maka sudah selayaknya, nak engkau bereaksi tegas terhadap segala bentuk pelecehan dan penghinaan simbol-simbol Islam yang dilakukan oleh orang-orang yang tidak menyukai agama ini menjadi mulia.

Marahlah ketika melihat ajaran Islam ini dihina, dilecehkan dan diremehkan oleh orang-orang kafir atau oleh orang-orang yang mengaku Islam padahal ia telah kafir karena tabiatnya yang sama persis dengan orang kafir.

Bahkan bila perlu, berlaku hukum jihad memerangi orang-orang kafir harbi yang secara terang-terangan menyatakan permusuhan terhadap Islam, Allah, dan Rasul-nya. Namun perlu kau ingat, nak… Tidak semua orang-orang kafir adalah kafir harbi.

Makcik Sambal Belacan.

Surrhead said...

kelakar betul bila ada org harapkan bala atas warga shah alam, di sebabkan seorg ahli politik....

Bala yg tgh menimpa umno skrg ni tak nampak ker?? MH370 hilang...

Malaysia Airlines flight to Nepal hit by birds, passengers safe...http://www.reuters.com/article/2014/03/23/us-malaysia-airlines-nepal-idUSBREA2M09C20140323

Flight diverts to Hong Kong in second minor problem for MAS in a week...http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/flight-diverts-to-hong-kong-in-second-minor-problem-for-mas-in-a-week

baik umno banyakkan selawat perdana....di harap kurang evil nya....

Anonymous said...

Oi SIALBANGKAIBABIhead,lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku juga semalam! BANGKAI lu!
Oi SIALBANGKAIBABIhead, lu yg. BODOH mcm KERBAU! Dah lah tu,lu mahu ancam NYAWA aku dan bapak aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html & di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html! Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si BABI?!