Breaking News
Loading...
March 15, 2014

12 comments:

Anonymous said...

Aku orang Kota Singa tapi suka dgn Anwar yang kaki burit kaki zinah kaki perok perandakan Melayu dan kaki persendakan Agama Islam

Anonymous said...

Maaf tersalah taip.. Maksud aku taK suka Anwar

Anonymous said...

Anwar kata pemimpin umno tak ada ahklak. Puihhhh, yg dia kaki buntut,bisexual tu apahal. Syukur sbb hakim dah buat keputusan sumbat dia 5 tahun.

Anonymous said...

Paku dulang paku serpih, mengata org anwar sendiri yg lebih.

Anonymous said...

Ramai orang kota Singa yang percaya Anwar seorang peliwat dan seorang yang rosak ugama dan moral kerana orang kota Singa punya akal yang waras tidak seperti orang Melayu malaysia yang akalnya sudah diracuni oleh ustaz2 utusan Iblis.

Anonymous said...

Yang bodoh adalah pengikut Anuwar..kena kencing hidup-hidup...apalah ilmu yang beliau gunakan ..menyedihkan

Anonymous said...

Kes MH370 memalukan rakyat Malaysia, kes liwat, video Chinadoll, video stopa membanggakan Malaysia ke?...Anuwar sah ada penyakit jiwa...yang lebih teruk lagi adalah penyokong-penyokong beliau takkan tak boleh fikir .. dah berapa kali beliau berbohong pun masih tak faham-faham...menyedihkan.

Anonymous said...

Hmm...

Anonymous said...

Keling Malaysia yang kerja kat Singapore sokong pembangkang. Aku cakap, "tak sedar diri". Jangan tolong pendatang. Mereka nak rampas Malaysia dari Melayu. Takkan lah Melayu Malaysia tak nampak.
Yang benar,
Din anak Temasek.

Anonymous said...

Kesimpulanya semua pengikut dia kaki juboq. Bau taik.

"Padan muka aku"

Anonymous said...

cakap orang fitnah...
diri sendiri berdekah-dekah dok fitnah orang buat-buat tak tahu...podah kahak tui..

Anonymous said...

Betul ape yg anwar cakap tu....100% setuju..