Senarai Calon-Calon PKR Yang Akan Mengantikan Anwar..


Setakat maklumat malam tadi, pkr telah menyenarai pendek beberapa nama untuk mengantikan anwar sebagai calon pada prk kajang nanti, antara nama-nama yang di sebut ialah...

1. Bekas ahli parlimen machang, saifuddin nasution ismail adik kepada sahlan nasution ismail, bekas setiausaha politik najib kini, pengarah strategik di pejabat pm, saifuddin kini menjawat jawatan sebagai setiausaha agung pkr dan di hantar oleh anwar ke pejabat menteri besar selangor berjawatan penasihat kepada penasihat kewangan kerajaan negeri selangor. pengalaman politik saifuddin sama par dengan ibrahim ali, bermula dengan menjadi ahli pas, berjasa, umno, pkr, pas dan kini pkr semula.

2. Ahli parlimen pandan, rafizi ramli, dia nie lah yang setting supaya berlakunya prk kajang supaya anwar dapat bertanding di sana, sekiranya anwar menang, maka dia juga lah yang bertanggung jawab menjatuhkan khalid ibrahim dan meletakan anwar sebagai menteri besar selangor. pengalaman politik "zero", gebang je lebih, bila terkatoi dalam twetter atau facebook selalu bagi alasan, twetter saya kena "hack".

3. Mendapat jolokan pakar perlembagaan (kononnya) aziz bari, bekas pensyarah uia kemudian setelah di buang dari uia dia berkerja pula di unisel, pernah melebelkan presiden pas hadi awang sebagai "pak lah versi pas" dia nie dulu menjadi calon pkr bagi parlimen sabak bernam, tapi kalah dengan calon bn, sentimen bukan anak tempatan menyebabkan aziz bari tewas. pengalaman berpolitik pun "zero" juga.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID