Breaking News
Loading...
March 14, 2014

5 comments:

usin said...

begitu punya berlambak gambar, mana gambar menangis? kata ratu air mata!!

Anonymous said...

geli aku nengok sepat kering ni. muka baik tapi hati hitam legam. laki bini sama jer perangai. pembohong penipu kaki temberang dan pendusta. padan ngan muka kau sepat kering. tak lama lagi laki ko jadi adun, ehh adun pulak, banduan kajang. menginap disana selama 5 tahun.

Anonymous said...

Mana jam Omega? Ehh ehh apasal pakai sarung tangan? Sorok jam ye nanti 23 hb baru boleh tunjuk kan kan kan

Anonymous said...

Maaf cakap la. Sepatutnya rosmah,sharizat dan lain2 pemimpin wanita kena contohi wan azizah pakai glove macam tu. Boleh salam dengan semua orang tampa mengira muhrim atau tidak, baru tak datang fitnah, wan azizah ni bagus, tapi laki dia macam iblis. Sayang2

Anonymous said...

Menang pun tak bawa apa apa makna pun bagi politik d selangor cuma tukar orang saja. Lainlah kalau nak ganti dato khalid sebagai menteri besar wanita pertama selangor. Nak kan undi bukan main mesra jenguk rakyat dah menang tak pernah tengok apa masalah rakyat terutama org melayu yg kena tindas dgn cina.